13. Bölüm

369 17 13
                                    

Nehir, karaca, sadiş, damla ve Ayşe yamacın odasına gelmiş nehir ve arasın eşyalarını yerleştiriyordur.

Damla: nereye gittiler ki?

Sadiş: ben artık sormuyorum beynim almıyor gerçekten.

Karaca: anne babam sana bir şey dedi mi?

Ayşe: nerde yok yani.

Sadiş: benim çocuğumu da akın ekti iyi mi okula kim götürecek şimdi biz yarın da erken gideriz.

Karaca: meke bizim başımızda bekleyecekmis. Ona söyleriz bize mahallede kimse bir şey yapamaz sonuçta.

Damla: emin miyiz?

Karaca: değilim damla abla ama geç gideriz o zaman.

Damla: aynen.

Ayşe nehire bakıyordur.

Nehir: Ayşe noldu daldın?

Ayşe: nehir sen ne kadar güçlüsün.

Nehir: sen de güçlüsün bakma bana öyle.

Ayşe: naptın bunca zaman?

Nehir: naptın biliyor musunuz oturun oturun anlatıyım. Daha yamacla da konuşmadık bu konuyu ama olsun. Aras doğdu biraz kendimi toparladım sonra da arası alıp dört ay boyunca radyo işinde çalıştım. İnsanlardan gelen mesajları okuyorum armağan ediyorum falan filan. Sonra Muğla'ya gider gitmez karşıma yeşim diye bir arkadaşım çıkmıştı. Onun sayesinde yeni bir işe başladım. Satış danışmanlığı yaptım yani. Hepsinde de mutluydum biliyor musunuz?

Damla: yamacı özlemedin mi hiç?

Nehir bir süre boş duvara baktıktan sonra konusmaya devam eder.

Nehir: çok özledim. Ama dayanamam lazımdı damla. Aras için kendim için en önemlisi de o benden gitmişti aslında ilk ben ondan değil ki.

Sadiş: nasıl olmuştu o?

Nehir acı bir şekilde gülümser.

Sadiş: boşver anlatma ya da.

Nehir: hayır hayır. Hamile olduğumu öğrendiğim gün efsun beni buldu nasıl olduğunu bilmem ama. İlk arkadaş ayağına yattı sonra ben bir gün efsuna geldim bir de baktım bizimkiler öpüşüyor. Sonrasını izlemedim zaten.

Karaca: düşünmüş muydun bir gün bu eve geleceğini.

Nehir: kahrolsun rüyamda gördüm. Buraya gelmeden 1 hafta önce hem de. Yamaç naptı ben yokken?

Damla: nehir yamaç cidden mutlu değildi sen gidince efsunla zaten efsun hamileliği sürecinde aynı yatakta yattılar sonrasında o da kalmadı.

Sadiş: kavgasız bir günleri geçmedi.

Nehir: neyse ya banane.

Karaca: hiç yaralanmadı ama beş yıl boyunca.

Nehir: bütün hevesini bana saklamıştır.

Nehir tabi ki bunu istemiyordur ama o anı bozmak için demiştir.

Nehir: neyse Allah korusun.

Kocovali kardeşler, akın, celasun ve metin kahvede toplanmıştır. Konuşulması gereken mühim konuları vardır.

Yamaç: ben doğru mu duydum çukurun %30u şu an marlafonlunun mu?

Metin: evet yamaç.

Medet: abi... Abi... Salih abi...

Salih: abine sıçıyım medet! Ne var?

Medet: benim evin olduğu bölge de marlafonlunun aldığı tapulu bölgede.

ARASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin