8. Bölüm

553 21 11
                                    

Yorumlarınızı düşüncelerinizi bekliyorum 🖤...

Doktor bu gece arasın gözetim altında tutulacağını ve yanına kimsenin girmemesu gerektiğini söyleyip nehir ve yamacın yanından ayrılmıştır. Nehir göz yaşlarına engel olamazken içindeki korku ve ne yapacağını bilememe duygusu içi içini yiyordur. Yamaç ise gözünde düşürmediği her damla yaşı biriktiriyordur. Nehirin başını göğüsüne yaslar.

Nehir: ben artık kaybetmek istemiyorum yamaç.

Yamaç: deme öyle bak kaybetmiycez.

Nehir: napıcaz yamaç?

Yamaç: bilmiyorum.

Nehir: bebek diyor yeni bir sorumluluk diyor ama olmazsa da Aras gidicek diyor.

Nehir hıçkırıklara boğulurken yamaç daha çok kendine bastırır.

Yamaç: bizim bu bebekten başka bir olanağımız yok.

Nehir: biliyorum.

Yamaç: bizimkilerden birileri gelse beklese Aras'ın basında biz seninle biraz hava alıp konuşalım mı?

Nehir: ben arası görmek istiyorum şu an.

Yamaç: sen gir tamam mı ben birisi gelirse hemen seni uyarıcam.

Nehir: tamam.

Yamaç: ama ağlama ona burda olduğumuzu anlat. Sonra hemen gel yakalanmayalım.

Nehir: tamam.

Nehir göz yaşlarını silip odaya girer. Aras bu zaman kadar kimsenin gelmemesine şaşırmıştır. Nehiri görünce yüzünde bir gülümseme belirir.

Nehir: annecim.

Nehir arasın yanına oturur.

Aras: niye gelmedin.

Nehir: doktor amca birazcık dinlensin dedi siz bugün onun yanına girmeyin dedi.

Aras: tamam uykum var zaten.

Nehir arasın ellerine dokunur elleri buz gibidir battaniyeyi vücuduna örter.

Nehir: üşümüşsün.

Aras: ben uyuyayım sen beni bekle olur mu?

Nehir: ama doktor gelirse çıkmam lazım.

Aras: tamam.

Nehir arasın saçlarını oksaya oksaya uyutur. Onu kaybetme korkusu tüm vücudunu ele geçirmişti. Onu kaybetmemek için bir ihtimal vardı sadece ama o da büyük bir sorumluluk istiyordu. Belki de bu bebek hem ailelerini kurtaracak hem de bu bebek abisinin umudu olacaktır. Düşünceler içinde arası yastığa yatırır.

Odadan çıktığında Cumali ve Sultan gelmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıktığında Cumali ve Sultan gelmiştir.

Yamaç: siz bizi bir saat bekleyin burda biz gelince size her şeyi anlatacağız.

ARASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin