2 Ay Sonra
Alya: yok mu hala bir haber ya?Damla: kızım sakin ol çıkar şimdi bir doktor.
Alya: damla anne görmüyor musun annem düştü bayıldı niye? Hiç birimiz bilmiyoruz.
Selim: arasa haber verdim o da geliyor.
Alya'dan
Herkes her şey çok normaldi ta ki bugün annemin hiç bir şey yokken bayılmasına kadar. Apar topar hastaneye gelmiştik. Kimsenin hiç bir şeyden haberi yoktu. Doktorun çıkmasıyla hepimiz doktorun çevresini satmıştık.Yamaç: neyi var noluyor?
Doktor: nehir hanımın böbreğindeki lekeden...
Doktorun söylemesine izin vermeden sözünü kesmiştik bundan bizim haberimiz yoktu.
- Ne lekesi?
Doktor: kötü huylu bir leke vardı nehir hanım size söylemedi mi?
- hayır.
Doktor: leke büyümüş acil ameliyata almamız lazım.
Doktor hızla yanımızdan ayrılırken ameliyathaneye doğru hızlı hızlı hareket ediyorduk.
Selim: bu kadar kalabalık beklemeyelim hastanede kalanlar evdekilere haber versin.
- ben hiç bir yere gitmem.
Kıvanç: biz alyayla kalalım.
Damla: ben de kalırım.
Sadiş: gençler kalsın o zaman tek damla sen de kal. Bizler gidelim.
Hastanede bu kadar kalabalık beklememiz doğru değildi. Kıvanç, babam, karaca abla, İdris ve damla annem kalmıştık. Aras da dolu gözlerle koşa koşa yanıma geldi. Babam çok bitkin görünüyordu.
Aras: noluyor?
- Gel şöyle gidelim.
Arasla birlikte bir köşeye geçtim.
Aras: Alya anlat artık.
Doktorun bütün söylediklerini bir bir arasa anlattım.
Aras: niye bize haber vermiyor? Baba senin de mi haberin yoktu.
- Aras yapma Allah aşkına o da iyi değil zaten.
Aras: doğru haklısın.
Arasa başımı yasladım. Kaç keredir telefonum çalmıştı ama açmamıştım deniz arıyordu.
Aras: aç merak eder.
Başımla onaylayıp yerimden kalktım koridorda yürümeye başladım.
- Efendim
Deniz: Alya nerdesin bebeğim sen meraktan öldüm.
- hastanedeyim.
Deniz: noldu iyi misin sen niye ağlıyorsun?
- Annem ameliyatta.
Deniz: geliyim ben.
- Hayır hayır gelme.
Deniz: için rahat etmez ama.
- ben ararım seni.
Deniz; tamam ama dirayetli ol.
- tamam.
Telefonu hızlıca kapatıp ameliyathanenin önüne geri dönecektim ki karaca abla yanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS
General FictionSen kalbin için çocuğunu ben çocuğum için kalbimi bıraktım Yamaç Koçovalı. Nehyam kitabıdır. Nehir'in gidisinden 5 yıl sonrasını anlatıyor.