Canımlar yorumlarınızı bekliyorum cinsiyet tahminlerini alalım mı? Ne geçiyor içinizden yazın bakalım...
3 Ay Sonra
Damla: nehir hazır mısın?Nehir: hazırız geldik.
Karaca: dediğimizi yapın ama yazdırıyorsunuz kağıtları bize veriyorsunuz cinsiyet öğrenme partisi yapıcaz.
Cumali: niye yapıyoruz öyle bir şey.
Sadiş: yeni moda böyle. Söz verin yemin edin bakıyım hadi.
Nehir:söz söz.
Damla: söz.
Sadiş: sizler de asla kağıda bakmak yok.
Cumali: söz.
Yamaç: söz.
Sadiş: hadi güzel haberlerle gidip gelin.
Nehir'den
Siz şu an nereye gittiğimiz zaten çoktan anlamışsınızdır. Bugün doktor randevumuz vardı kendini belli eden göbeklerimizle hastaneye gidiyorduk. Tabi ki Aras da peşimizden ayrılmayıp bizimle gelmişti. Bu aralar daha iyiydi durumu. Koçovalışarın başıda belasız geçiyordu. Huzurluyduk hepimize. Hastane geldiğimizde randevu saatimiz çoktan gelmişti içimi kıpır kıpır eden telaşla odaya girdik. Damla ve Cumali abide girmişti doktor uzanmamı söyleyince gidip sedyeye uzandım damla Aras ve yamaç da heyecanla monitöre bakıyordu küçük tavşan sonunda çıkmıştı.Emel: nehir gayet iyi bir sıkıntısı yok. Elleri ayakları da oluşmaya başlamış. Dikkat etmeye devam ediyorsun ama yine de.
Aras: hani eli hani ayağı?
Emel: bak burda. Cinsiyeti de gözüktü.
Emel hanım söyleyeceği sırada durdurduk.
-Siz kağıda yazsanız olur mu acaba?
Emel: tabi ki. Sıra sende damla sen uzan bakalım.
Yamaç ve Cumali abi yer değiştimişti bu sefer de. İkisinin heyecanı da gözlerinden okunuyordu. Kalbim ağzımdan çıkacak gibiydi o kağıdı hemen açıp bakmak istedim ama kendimi sakinleştirdim.
Emel: sizinkide gayet sağlıklı. Sizinki nehirlerinkenden biraz daha büyük 1 ay önden gidiyor.
Cumali: güzel güzel.
Emel: cinsiyetini de gördüm sizinkini de kağıda yazıcam aman karışmasın.
Damla: inşallah.
Emel hanımın verdiği kağıtlarla hastaneden çıktık.
Damla: nehir açalım mı?
Yamaç: öldürür evdekiler sizi.
Haklıydı o kadar söz verdirttiler.
Nehir: dayanalım birazcık daha.
Damla: tamam tamam sabır.
Eve geldiğimizde bizimkiler hemen kağıtları istediler. Kağıtların ikisini de verdik.
Cumali:sakın karıştırmayın.
Aras: bence bizimki kız.
Yamaç: erkek.
Benim içime de erkek gibi doğuyordu ama onların bu kavgalarına hiç karışmadan koltuğa oturdum. Karaca ve sadiş kağıtlara bakıp birbirlerine çak yaptılar.
Damla: ne zaman öğrenicez acaba?
Sadiş: yarına artık.
Salih: sadiş ver işte öğrensinler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS
General FictionSen kalbin için çocuğunu ben çocuğum için kalbimi bıraktım Yamaç Koçovalı. Nehyam kitabıdır. Nehir'in gidisinden 5 yıl sonrasını anlatıyor.