Omega, daha yeni mühürlenmiş olduğu alfasının hemen yanında uzanmış nefesleniyordu. Yüzünde tatlı bir tebessüm yer edinmişti.
Sağ elini yavaşça kaldırıp alfanın pürüzsüz yüzünü okşadı. Alfanın gözleri yorgunluktan kapalıydı ancak omegasının dokunuşuyla hafifçe gülümsemiş ve elini omegasının beline atmıştı.
"Mutlu musun?" diye fısıldamıştı omega. O sırada alfanın kaşları çatılmış ve eli, omeganın kendi yüzündeki elini kavramıştı.
"Evet, çok mutluyum."
İkisi de aynı anda nefes vermişti.
Ardından omega da gözlerini kapattı ve alfası, elini yavaşça okşarken başını alfasının çıplak göğsüne yasladı.
Bu bedenin ardındaki kalbin hızlı ve güçlü atışını hissedebiliyordu. Ve o kalp artık kendisine aitti. Artık yalnızca bu kalbin dibinde soluklanacaktı; şu anda olduğu gibi.
"Sungwoon."
Omegasının sesiyle, belindeki elini biraz daha hareket ettirerek omegasından minik bir inleme kazandı. Hala hassas olduğunu biliyordu. Oynamak istiyordu.
"Hmm?"
Omegası cevap vermeyip alfasının göğsüne tutundu.
"Efendim.. Jisungie?"
Alfa gülümsüyor ve elinin hareketini durdurmuyordu.
Ancak omega bir anda elini alfasını eline uzatıp onu durdurmuş ve yataklarında biraz doğrulup göz göze gelmelerini sağlamıştı.
"Artık, birlikteyiz. Artık birbirimize bağlıyız, Sungwoon."
"Evet güzelim. Artık yalnızca sen ve ben varız."
Jisung çatılmış kaşları ile alfasının yüzünü elleri arasına alıp hafifçe sıkıştırmıştı.
"Sen ve ben mi?"
Alfa, omegasının ellerinin izin verdiği kadarıyla kafasını sallamıştı. Nedense bir an gerginleşmişti.
"Sungwoon. Bebek istemiyor musun?"
"Jisung, daha bugün evlendik, güzelim."
"Bu bir şey fark ettirmez Sungwoon. Ben, minik bir meleğimiz olsun istiyorum."
"Olacak güzelim. Minik bir meleğimiz olacak. Zamanı geldiğinde.."
"Sungwoon, adını Jihoon koyalım."
"Erkek mi olacak?"
Jisung onaylar şekilde mırıldanmış ve başını tekrar alfasının göğsüne yaslamıştı.
Alfa bu sözlere pek takılmamış ve omegasının güzelliğine geri dönmüştü.
Evlenmeleri aile isteği ileydi ancak birbirlerini gerçek anlamda tanıdıklarında, kaderlerinin birlikte yazıldıklarını anlamışlardı.
Yoon Jisung, Ha Sungwoon'un olmaktan memnundu. Ha Sungwoon ise böyle muhteşem bir omegaya sahip olmaktan memnundu.
Ehh, ilerde bir oğulları olursa; o da böylesi güzel bir ailede olmaktan memnun olurdu.
__
5221.
beside u ilk yayımlandığı şubat 2019 tarihinden beri ilk ve tek türkçe wanna one omegaverse. fazlasıyla acemilik barındırıyor ve olay örgüsünün hızlı gelişmediğini söyleyebilirim.
asıl çiftimiz panwink, uzun bir süre onları konu almayacak olsak da durum bu, umarım seversiniz.
kurgunun dünyasına giriş yapabilmek adına minik birkaç ayrıntı: alfaların doğurganlık oranı sıfır. betaların doğurganlığı ve omegaları hamile bırakabilme oranları normalin altında. jinhwi çiftimizle tanıştığınızda anlayacaksınız bunun getirilerini.
bölüm güncellemeleri fazlasıyla yavaş ve kısa, bitince başlarım diyorsanız üzgünüm, ölmezsek yıllarca beklemeniz gerekecek, şimdiden iyi okumalar <3
[12721]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beside u ¦ w1
Fanfictionguanlin, ailesini ve ait olduğu yeri bulmak istedi. wanna one omegaverse.