Sepuluh

2K 236 442
                                    

"Mirah."

Minho membalas dengan deheman, terlalu malas untuk dia mengalihkan pandangan daripada buku novel yang sedang dibaca.

"Oi."

"Nak apa?"

"Mirah."

"Apa?!"

"OI, BERUK!"

"KAU NAK APA, TAPIR? PERHATIAN?!" Minho menghempaskan novelnya lalu memandang Seungmin dengan tatapan membunuh.

"Pergi buatkan aku air." arah Seungmin. Minho mengepalkan tangan dengan kuat kerana geram.

"Kau boleh je buat sendiri!"

"Kau bini aku kan? Buatkan lah!"

"Buat sendiri!!"

"Eh, kau nak bantah laki kau sendiri? Nak masuk neraka ke?" akhirnya Seungmin mengeluarkan kuasa veto, Minho mendengus kasar. Dia kalah lagi seperti biasa.

"Kii nik bintih liki kii sindiri? Nik misik niriki? Ergh!" Minho sempat mengajuk kata-kata Seungmin sebelum pergi ke dapur dengan menghentakkan kaki.

"Roboh woi kau hentak-hentak kaki! Kau tu dalah berat macam ikan paus!"

"Halim Seungmin baik kau diam sebelum aku letak sabun kat air kau lagi macam hari tu!"

"Halah nak marah marah aku pula! Sedarlah diri kau tu gemuk!"

"HALIM SEUNGMIN ANJー ERGHH GERAMNYA AKU!"

"ANJ APA ANJ APA, HAH?!"

Changbin mengeluh, suara pergaduhan antara pak su dan mak su dia kedengaran sampai ke bilik.

"Itu laki bini ke bukan? Gaya macam musuh ketat je aku perhati." gumam Changbin. Dia memutuskan untuk menghentikan aktiviti membuat kerja rumahnya lalu telefon yang terletak di atas meja diambil.

Anak Jamban

Mal
16:30
read √√

Jom lepak mamak
16:30
read √√

Sorry ah Riz
16:32
read √√

Aku busy lah
16:32
read √√

Busy mengurat awek?
16:32
read √√

Bapak kau yang ajak tak elok pulak kalau aku tolak HSHSSHSHSJSJJS
16:34
read √√

Bapak kau yang ajak tak elok pulak kalau aku tolak HSHSSHSHSJSJJS16:34read √√

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

16:34
read √√

SIAPA BAGI KAU STICKER NI?
16:35
read √√

HAHAHHAHAGSGSHAHA
16:35
read √√

BAPAK KAU HSHSHSHHS
16:35
read √√

Han FamilyWhere stories live. Discover now