Okulun İlk Günü

2.9K 102 41
                                    

-Beep-

-Beep-

-Beep-

Yatağımın başında çalan alarmı kapattıp söylenerek uykuya geri dönmeye çalıştım. Tabii bu uzun sürmedi.

- Sakuraaaa. Kalk hadi okulun ilk gününe geç kalıcaksın, dedi annem. Tabii yanıma gelip sıcak ve yumuşacık yorganımı üzerimden çekmeyi de unutmadı.

Sonra saate baktım. Neredeyse yedi olmak üzereydi. Ders yedi buçukta başliyacaktı. Hemen banyoya gittim. Pembe uzun saçlarımı taramaya başladım. Bu arada size kendimi tanıtayım.

Ben Sakura Haruno, 16 yaşındayım. Konoha Lisesine bu yıl gidicem ve ilk günüm. Yeni arkadaşlar edinmek istiyorum. Bana hayran olan erkekler sinirimi bozuyor. Ve şimdi aşağı inmezsem ilk günden geç kalıcam.

Okul üniformamı giyip hemen aşağı indim. Kuzenim beni aşağıda bekliyordu. Kahverengi ve benden biraz kısa saçlarını bu gün toplamış. Okul üniformasını giymişti. Malesef ki okuldayken gözlük takmak zorundaydı. Yoksa yazıları okuyamazdı.

- Vay vay vay. Sakura sonunda uyandın. Hadi çıkalım, deyip masadan kalktı ve evden çıkıp hızlıca liseye doğru yürümeye başladık.

- Sence ilk günümüz nasıl geçicek Urano, dedim.

- Büyük ihtimal sen ve beni kıyasliyacaklar ve ben yine birilerini patakliyacakken sen beni durduracaksın dimi, dedi.

- Bence bu okul farklı olabilir, dedim. Koşarak içeri girdik ve rehberlikten ders programlarını

aldık.

- B4'e gittmem gerek senin, dedi Urano.

- Benimde hadi gidelim, dedim ve sınıfa girip bir yere oturduk. Ders Tarihdi.

Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı. Yanıma bir grup geldi. Urano arkamda oturuyordu.

- Merhaba, konoha lisesine hoş geldiniz. Ben Uzumaki NARUTO, dedi sarışın saçlı çocuk bağırarak.

- Ben Ino bu Shikamaru ve bu da Hinata, dedi sarışın kız.

- M..m..mer...merhaba, dedi adı Hinata olan kız. Çok çekingen birine benziyordu.

- Merhaba ben Haruno Sakura. Bu da kuzenim Haruno Urano , dedim. Urano çekingence el salladı. Sonrasında zaten zil çaldı. Ve yanıma siyah saçlı ve siyah gözlü biri oturdu. Aslında oturacak başka yer kalmadığı için yanıma oturdu. Kızıl saçlı bir kız bana kötü kötü bakıyordu. Sonunda öğretmen geldi, beyaz saçları vardı.

"Günaydın sınıf. Ben tarih öğretmeniniz Hatake Kakashi. Bu sene okulumuza yeni öğrenciler gelmiş diye duydum. Haruno Sakura," dedi ve elimi kaldırdım. Adamda dosyam vardı.

" Görünüşe bakılırsa derslerin çok iyi ha Sakura," dedi bana.

"Yeni kız bi inekmiş. Alnının ne kadar büyük olduğunu gördünüz mü," dedi kızıl kafa öksürerek ve bunu gayet iyi duydum. Arkadaşları da bana bakıp güldüler.

"Hıh, anlamıyorum. Espiri mi yaptın sen. Gülelim bari," dedi Urano gözlüğünü oynatıp.

" Evet Sakura bize hayallerinden ve sevdiğin şeylerden bahseder misin?"

"İleride çok iyi bir doktor olmak istiyorum. Ayrıca alışverişe gitmeyi ve arkadaşlarımla vakit geçirmeyi çok seviyorum," dedim.

"Sen de Haruno Urano olmalısın. Okulumuza ikincilikle gelen kız. Malesef Shikamaru'yu geçememişsin," dedi hoca.

"İleride ne olmak istediğim henüz belli değil. Ama başarılı olmak istiyorum. Kuzenimi küçük düşürenlerden nefret ederim. Hele bunu yapanlar düşük ıQ( aykû) da ve çirkin kızlarsa," dedi ve kızıl saçlı kıza baktı. O an gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ders başlayınca yanımdaki çocuktan başım dönücek gibi oldu.

"Merhaba, peki senin adın ne?"

"Hn, " dedi o kadar. Ben de önüme döndüm ve dersi dinlemeye devam ettim. Tabii arada ona bakmaktan kendimi alamadım.
- Öğle arası-

Urano ile birlikte bir masaya geçtik. Bense dalgın dalgın o çocuğu düşünüyordum ki Urano beni cimciklediğinde kendime gelebildim.

"Pembiş sen yine nereye daldın," dedi Urano.

" Yanımda oturan çocuk var ya ben ona aşık oldum," dedim. Ondan bir şey saklayamazdım zaten.

" Şu umursamaz tavırları olan dimi. Peki adı neymiş," dedi Urano.

" Bilmiyorum," diyip yemeğime geri döndüm.

Urano'nun Gözünden:

Eveet bizimki yine daldı. Ben de Urano isem bu ikisini birleştirene kadar bu işin peşini bırakmam. Çünkü Sakura hep yanımdaydı. Ailemi kaybettiğimden beri onlarda kalıyordum. En azından bunu ona borçluydum. Ders zili çaldığında farklı sınıflara gittik ikimzde. Gireceğim ders kimya idi ve öğretmenim bay Asuma imiş. Olmaz olaymış adam zehir gibi sigara kokuyordu. Bizi eşlere dağıttı.

"... Ten ten ve Neji, Urano ve Sasuke.Deneye başlayın çocuklar" dedi ve yerlerimize geçtik. Yanıma bi baktım, aha ya bu umursamaz çocuk. Sakura'nın hoşlandığı. Fırsat bu fırsat.

" Ben Urano ama sen kimsin," dedim ve ona biraz gülümsemeyi denedim.

"Hn," dedi sadece. Hn dedi adam ya sadece. İnsan bi adını söyler ama yook. İlla acayip birine aşık olcaktın Sakura. Öff , sakin ol Urano. Sonra sırıtmadan bir daha sordum. Bu sefer ona değil yapıcağımız deney kağıdına bakıyordum.

" Hıh, bir grup olduğumuzun farkındasın dimi. Bu demek oluyor ki ismini bilmem gerek," dedim. Sonra ona kağıdı verirken kısık sesle konuştum.

"Şu arkamda gördüğün kız sürekli seni kesiyo. Ve bu tür kızları hiç sevmem. Beni o tür kızlardan filan zannediyosan diye dedim hani," dedim.

" Yani benden hoşlanmadın," dedi gülümseyerek. Bu beni mi denio aklınca.

- Hayır, hiç. İnan bana, dedim soğuk bi şekilde.

- Uchiha Sasuke, dedi ve deneye döndük. Arada sırada konuştuk. O da ailesini benim gibi kaybetmiş. Ama abisi hala yaşıyormuş. Ve onun fan kızlarından ( haykırıp benimke evlen gibi şeyler diyenlerden) nefret ediyormuş. Ders zili bittiğinde birkaç kız beni sıkıştırdı.

- Bizim Sasukemizden uzak dur, dediler. Ben sizin Sasukenizi ne yapayım yaa, diye düşündüm.

- Merak etmeyin ben onun fan kızı filan değilim. O sizin olsun umrumda değil, dedim. Aslında o Sakura'nın sevgilisi olursa iyi olur ama neyse dedim ve diğer sınıfıma gittim.

Sakura'nın Ağzından:

Ders Bedendi.

- Merhaba Ben Ino. Sen de Sakura olmalısın, dedi arkamdan bir kız.

- Evet, memnun oldum. Dersimiz aynı galiba, dedim. Dönüp yürüyecekken , bendeki sakarlıkla tabii mümkün, ayakkabımdaki bağıcığa takıldım. Yere değilde birinin kollarına tabii. O her kimse beni tuttu ve nazikçe dengemi bulmama yardım etti. Sonra o çocuğun Sasuke olduğunu fark ettim. Tabii benim yüzüm kızarmasa olmazdı zaten. Sonra toparlandım ne kadar toparlanabilirsem işte.

- Teşekkür ederim, diyip yanından uzaklaştım. Yüzüne bile bakamadım.

'' Okulun en popüler çocuğu'' dedi

Ino arkamdan.

'' Sen nereden biliyorsun'' dedim.

'' Lisenin ilk yılından beri bazı ortak derslerimiz var.'' dedi bana.

'' Sonra konuşuruz. Gidelim yoksa geç kalıcaz,'' dedim. Ve spor salonuna gittik.

Yeni bir sasusaku hikayesiyle karşınızdayım. Lütfen yorum yazın. Fikirlerinizi okumak istiyorum. Görüşürüz !!!


Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin