Önemli

630 32 7
                                    

Merhaba millet. Bu bölümü bir şeyleri açığa çıkartmak için yazıyorum. Birincisi : Diğer kitabımın adı "Sakura ile Hayat". Ve bu kitap konoha lisesinin ek maceralarını içermiyor. Biliyorum önceden size öyle demiştim ama sonra deneyince ortaya iyi bir şey çıkmadığı için bundan vazgeçtim. Kısacası Sakura ile Hayat'ın konu örgüsü, karakterlerin hikayeleri ve belkide okuduğu okulun eğitim şekli hiçbir şekilde bağlantılı değil ama benzer olabilir.

İkincisi: Yorumlarınız benim için çok önemli, isteyen benimle özelden konuşabilir. Buna çok sevinirim. Ve son olarak bazılarınız kitabımı okur musun? diye mesaj atıyor. Bende onlar için her üç haftada bir bu kitaptan yeni okuduğum veya kitaplığıma eklediğim ve beğendiğim üç kitabın ismini bu kitapta yazdığım bir bölümün sonunda yayınlicam. Ama çok duyulan kitapları yazmak istemiyorum. Mesela Yeni Bir Başlangıç:Sasusaku, yada Sakura Gaiden vb. (Onların yazarlarına burdan selam ve sevgilerimi gönderiyorum, kitaplarını okumayı çok seviyorum) Onlar gerçekten çok güzel ve tanınan kitaplar olduğu için diğer kitaplara, bana özelden mesaj atan kişilerin kitaplarını mesela, yazmak istiyorum daha çok. Kitabımı okuyan arkadaşlar; Size çok teşekkürler ve okumaya devam. Ha bu arada yb ya perşembe ya da cumartesi. Görüşürüz.

Bu ayın kitapları:

Beni sevmekten korkma

Muhteşem İkili (SasuSaku)

Melekler ve Şeytanler

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin