Bilinmeyen Dostluklar...Ve Güven

608 37 13
                                    


Yaşantımız bazen en çok dinlediğimiz favori şarkımız gibidir. Her dinlediğimizde bize bir ayrı güzel gelir. Ritmin ve melodinin içinde kayboluruz adeta. Fakat bir zaman sonra bu şarkının bu kadar etkileyici ve güzel olmadığını ve yerine başka bir şarkıyı favori şarkınız yaparsınız ya, işte benim durumumda benzeri. Sasuke-kun'u her şeyden çok seviyorum ama nedenini bilmediğim bir şekilde onun lise aşkım olarak kalacağından korkuyorum. Ama onunla olabildiğince vakit geçirmek istiyorum.

Kaito'yu bir sorun olarak görüyor ama bence Kaito o kadarda büyük bir sorun değil. Hem benden yaşça büyük ve o benim keman öğretmenim.

Naruto'nun Ağzından:

Evine gittiğimizde Urano-chan orada yoktu. Bizde üstümüzü değiştirip bizim evin oradaki parkın önünde tekrar buluştuk. Bu biraz can sıkıcı bir durumdu çünkü her yerde olabilirdi. Bizde ilk olarak prova yaptığı dans stüdyosuna gitmeye karar verdik. Eğer orada değilse yanmıştık , gerçekten de her yerde olabilirdi. İlgi alanlarından çok az bahsederdi. Çoğunlukla bize nasıl olduğumuzu falan filan diye soru sorar ve muhabbet oradan açılırdı. Biz anlatırdık o da dinlerdi. Ah, bundan sonra onu daha çok dinlemeliydik. Umarım dans stüdyosundasındır Urano-chan.

Dans stüdyosundan içeri girip onu sorduğumuzda kimse ismi ile onu sorduğumu tanımadığını söyledi. Ama burada dans etmiyor muydu yoksa yanlış mı gelmiştik. Sonunda tam gidecekken bir çocuk yanımıza geldi. Saçları kum rengine benzeyen, gri gözlü bir çocuktu ve bizden daha tipli gibi duruyordu.

''Merhaba ben Akio. Ama bana hacker de derler. Az önceden beri bakıyorum da bir kızı arıyorsunuz gibi görünüyor,'' dedi.

'' Biz bir kızı arıyoruz. Burada dans ediyormuş. Onu bulmamız lazım. Biz onun arkadaşlarıyız,'' dedim. Çocuk düşünür gibi yaptı.

''Buradaki çoğu kişi birbirinin ismini çoğu zaman unutabiliyor. Birbirimize lakap takmayı severiz de,'' dedi sakin bir şekilde. Ve arkasındaki çocuğa bağırdı. Bu çocuk cidden havalıydı ve evet bayağı rahatsız olmuştum, Sasuke'de öyle ama ona çaktırmıyorduk.

'' Hey Dj. Bugün kim gelmedi biliyor musun?'' dedi bağırarak. Çocuğun lakabı Dj olmalıydı. Neden acaba?

'' Sumi, teyzesiyle sahile gitti. Ondan başka...takım liderimiz yok,'' dedi. Akio bize döndü.

'' Aradığınız kızın saçları kahverengi, gözlük taktığında yeşil takmadığında renkli, ağladığında gri gözüken gözleri olan ve yanında kendinizi rahat hissettiğiniz ama ona bir türlü ulaşamadığınız-'' derken sinirle aniden sustu. Kendini toparladı ve bakışları bize kaydı.Sonra bizi inceledi.

'' Senin adın Naruto mu?'' dedi bana. Nerden bilmişti dattebayo?

'' Evet,'' dedim hafif tedirgin.

'' Sende o zaman Sasuke, hayır Uchiha gıcığı olmalısın galiba?'' dedi. Kesin bahsettiği kız Urano olmalıydı. Çünkü bizim Teme'ye Uchiha gıcığı diyen tek kız oydu. Ama bu çocuk acaba Urano-chan'dan hoşlanıyor olabilir mi, bu yüzden mi ondan bahsederken bize bakmıyordu.

'' Evet bahsettiğin kız Urano olmalı ama onu fazlasıyla tanıyor gibisin,'' dedi düz bir sesle Teme. Çocuk gözlerini kaçırdı ve az önce konuştuğu DJ denen çocuk gülmeye başladı ve yanımıza geldi.

'' Belli etmemeye çalışıyor ama...neyse. Demek siz ona Urano diyorsunuz ha! Biz ona her zaman kaptan diye sesleniriz. O bizim stüdyonun dans grubu lideridir. Gerçekten çok iyi dans eder. Ben ve Akio onun çocukluk arkadaşıyız ve birkaç senedir Urano ile aynı gruptayız ama Akio onunla daha uzun zamandır aynı grupta...normalde sadece yazın bir araya gelirdik ama bu sene buradaki stüdyoda toplandık ve bundan sonra buradayız. Hadi gelin. O büyük ihtimal eve gitti, üstünü değiştirip gelir. Bizde sizinle biraz sohbet edelim. Onun hakkındaki her şeyi sorabilirsiniz,'' dedi çocuk ve onu takip edip gösterdiği yere oturduk.

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin