Eve döndüğümde Sasuke'nin ceketi hala üzerimdeydi. İçerinden televizyon sesleri geliyordu. Çantamı bırakıp yanlarına gittim. Kapşonu açtım.
“ SAKURA !!! Sana ne oldu böyle,” dedi annem. Urano ve Annem hemen yanıma geldi. Onlara olanları anlattım.
“ İlk önce bakalım saçlarında nasıl bir değişiklik yapabiliriz. Urano git makası getir. Sakura'nın saçlarını düzelticem,” dedi annem ve Urano'nun verdiği makasla saçımı kesmeye başladı.
“ Bitti. Şimdi daha şeker gözüküyorsun canım. Ama bir de dağınık olmasan,” dedi annem. Urano bana kurdalemi ve bir aynayı uzattı. Kurdalemi takıp aynaya baktım.
“ Eskiden çirkindin. Şimdi ise kendine özel bir tarzın oldu pembiş. Uzun saçlar seni sadece tatlı gösteriyordu. Ah eski görünüşüne gıcık kapıyordum,” dedi ve saçlarımı karıştırdı.
“ Hey, sizin ödeviniz filan yok mu? Boş boş durmayın burada da gidip ödevlerinizi yapın,” dedi annem.
“ Saat daha 3:30. Ben benimkileri çoktan yaptım. Şimdi de Sasuke'lere gidiyorum. Sevgilin benimle konuşmak istiyor. Aman ne sıkıcı. Kesin sana ne kadar aşık olduğundan filan bahsedicektir şimdi,” dedi Urano ve bana imalı imalı baktı. Bende kızardım ister istemez.
“ O benim sevgilim değil,” dedim kızararak.
“ Ama olmasını istersin,” dedi Urano. Yastığı kafasına attım. İkimizde gülüyorduk.
“ Erken dönerim,” dedi ve koyu kırmızı ceketini ona fırlattım.
“ Bunu giy. Beyaz pantolonuna uyumlu. Belki yolda sen de yeni biriyle tanışırsın,” dedim ve güldüm.
“ Çok beklersin. Sana Sasuke ile iyi şanslar,” dedi ve çıktı.
Urano'nun Ağzından:Sasukelerin kapısının önüne geldim. Zillerini çaldım. Kapıyı Naruto açtı.
“ Selam,” dedim.
“ Selam Urano-chan! Hoşgeldin. İçeri gelsene. TEME!!! Urano-chan geldi, ” dedi Naruto içeri girerek. Ben de onu takip ettim. Oturma odasına geldiğimizde masada oturan iki kişiyi fark ettim.
“ Urano denen çocuk geldi mi?” diye seslendi biri mutfaktan. Naruto'ya baktım. Kızıl saçlı adam ve sarışın adam bana bakıyorsun.
“ Bu kızıl olan Sasori. Yanındaki sarışın da Deidara. Bu da abim Itachi,” dedi Sasuke mutfaktan gelen adamı da kastederek.
“ Sen kız mıydın? Sasuke pek kızlarla anlaşamaz da,” dedi abisi.
“ Evet. Sen de Bay Suratsız Uchiha'nın abisi olmak için fazla sempatiksin, ” dedim. Getirdiği kahveyi alıp tekli koltuğa oturdum.
“ Ben gitsem iyi olur yoksa amcam bu sefer beni öldürür. Görüşürüz Urano-chan . Teme!!” dedi Naruto ve gitti.
“ Evet dökül bakalım. Ne hakkında yada kim hakkında konuşmak istiyorsun?” dedim.
“ Hn,” dedi. Bu çocuğa gerçekten bir sözlük lazımdı.
“ Kuzenim hakkında ne düşüyorsun, Sakura hakkında. Acele et yoksa onu başkasına kaptırabilirsin, ” dediğim anda bakışlarından dikkatle dinlediğini anladım.
“ Daha geçen gün Kaito kim diye çıldırıyordun. Senden başka erkekler de var bu dünyada uyan. Aslında diğer kızların senden niye hoşlandıklarını anlayamıyorum,” dedim dalga geçerek.
“ Hala Kaito'nun kim olduğunu söylemedin, ” dedi ciddi bir ses tonuyla.
“ Sesini duyan da birazdan önemli bir ameliyata gireceğini sanır. Az rahat olsana ya. Kaito sadece bir keman öğretmeni ve 19 yaşında,” dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konoha Lisesi (AKLIMDA)
FanfictionSakura, Sasuke'nin gözlerine bakar ve sonra arkasına döner. Gitmeye hazırdır. " Sadece şunu merak etmiştim . Sen beni hiç sevdin mi," der ve koşarak odayı terk ederken Sasuke onu durdurur. " Ben seni hep sevdim Sakura,"der Sasuke. Sakura bu duydukla...