Yardım

446 21 5
                                    

(Terörü ve o gün Ankara'da yaşananları yaşatan insanları kınıyorum . Çünkü ölümün ve aileden birini kaybetmenin acısının nasıl bir şey olduğunu biliyorum ve o anneleri, babaları, çocukları ağlatan insanları kınıyorum ve terörü lanetliyorum. Umarım bunu yapanlar en kısa sürede yakalanır.)

Hayatımda her zaman biraz aksiyon vardı. Ama istediğimden değil. Çoğu zaman bunu kendinizde sağlayabilirdiniz. Mesela merdivenden iki veya üç basamak atlamak, süper acılı bir çiğköfte yemek ya da bir köpekten kaçmak size bu aksiyonu sağlayabilir. Ama dediğim gibi bu benim hayatım.

Peşimizdeki atlattığımızda kızlara ilk sorduğum şey neler olduğuydu. Bana anlattıklarına göre Akatsuki boyunlarından büyük bir işe burunlarını sokmuşlardı ve bu bizi de tehlikeye atıyordu. Sanırım gizli bir dosyayı indirmişlerdi ve o dosyanın içinde benim kızların ve birkaç kişinin daha bilgileri vardı. Tabii ki buna şaşırmıştım. Doğrusu biraz değil baya. Benim dosyamla ne yapacaklardı ki? Chun Hei, Eun Mi ve benim tanışmamız kaçırıldığım zamana dayanıyordu. İlk kaçırıldığım zamana.

Bizi özel bir suikastçılar birliği yanlışlıkla kaçırmıştı. Adamlar bizi kendi çocuklarıyla karıştırmıştı. Diyorsunuz ki bunun başına gelme olasılığı... Yani... benim şansım işte ne yaparsınız. Eun Mi liderlerinin kardeşiydi. Ama kızcağız kardeşinin bir suikastçılar birliğinin başı olduğunu bilmiyordu. Sonradan öğrendi.

Birliğin yanında iki ay kaldık. İlk ay bizimle ne yapacaklarını düşündüler sonra da diğer ay bize eğitim verdiler. Liderleri geri dönene kadar. Liderleri de bizi serbest bıraktı. Ama bizim gördüğümüz eğitim tabii ki o kadar iyi olmadığı için böyle bir şey yaptılar. Ve tabii ki Eun Mi'nin ısrarıyla. Eğer iyi eğitim alsaydık oradan hiç çıkamayabilirdik. Bu yüzden Eun Mi'de o kadar iyi eğitim almadı. Çünkü abisi onun bu tür işlere karışmasını istemedi. Ama gerçekten ilk ay kabus gibiydi.

Akatsuki büyük ihtimalle bu dosyayı polis dosyalarından bir şekilde indirmişti. Keşke diğer dosyaya yaptığım gibi buna da özel şifre ve koruma programıyla kilitleseydim. Önemli değil bu kadar ama Akatsuki niye bununla uğraşıyor pek anlamadım.

'' Sizi yeniden görmek güzel olsa da kızlar bence bir süreliğine gözükmeseniz daha iyi. Nasılsın Eun Mi?'' dedim. Koşmayı bırakıp normal buluşup konuşan kızlar gibi yürüyorduk.

'' Bu dosyayı indirmeseler daha iyi olacaktı. Sorun istiyorlar. Abimle bu aralar aram çok iyi. Sana selamı var. Karşılaşacağımız içine doğmuş galiba. Urano'yu görürsen selam söyle dedi. Ben ve Eun Mi'de eğitim almaya başlayacağız bu yaz işte,'' dedi.

'' Hadi canım. Vay vay neler duyuyorum. Abine selamımı söylersin. Sen nasılsın Chun Hei?'' dedim.

'' İyiyim. En iyi arkadaşımla eğitim alacağım için mutluyum ama biraz da korkutucu işte. Akatsuki sinirimizi bozmaya başladı,'' dedi.

'' Neler oluyor biliyor musunuz? Yani dosyayı tam olarak hangi sebeple indirdiklerini?'' diye sordum.

'' İlk hedeflerinin Eun Mi'yi bulmak olduğunu sanmıştık. Ama iş ciddi. Sadece onu değil birliğin yerini de bulmak istiyorlar. Birliği alt süt edebileceklerini sanıyorlar. Bu yüzden beni ve Eun Mi'yi gördüğün gibi köşeye sıkıştırdılar . Sen gelmesen kim bilir ne olurdu. Dosyanın şimdilik Eun Mi ve benim ismimi çözebilmişler. O yüzden dikkatli ol,'' dedi. Demek ki hackerları yavaş çalışıyor. Bu iyi.

'' Siz merak etmeyin bu akşam ben bunu hallederim. Siz vakit kaybetmeden gidin,'' dedim ve telefon numaramı gösterdim.

'' Bana güvenli hattan bu numarayla ulaşabilirsiniz. Sakın işletmeyin bulurum sizi. Görüşürüz,'' dedim

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin