Okula geleli Dört ay oldu sayılır ve Sasuke beni hiç fark etmedi. Onun fan kızları da bir türlü peşinden ayrılmıyor ki. Sanki çocuğa illa ki yapışmaları lazım. Nerede görsem çocuğu onlar da peşinde. Bende giderek umudumu kaybetmeye başladım ama yanımda arkadaşlarım var.
Hinata çok utangaç ama çok tatlı biri. Ino da, onu tam olarak açıklayamam. Sai denen bir çocukla çıkıyor ama o çocuk bazen sinirlerimi bozuyor o da ayrı mesele. Ve kuzenimse okulda çoğunlukla konuşmamaya , birilerine şataşmamaya, gayret ediyor. Shikamaru akıllı ama tembel, çok uyuyor. Naruto ise onun tam tersi...
Kakashi-sensei'nin dersini dinlemek eğlenceli olsada yanımda Sasuke-kun oturuyorken derse odaklanamıyorum. Ders bitti ve ben de dolabıma doğru ilerlemeye başladım.
O anda birinin ayağına takıldım ve düştüm. Karin bunu kasten yapmıştı ve arkadaşlarıyla bana gülmeye başladılar. Ino ve Hinata kalkmama yardım ettiler.
" Bizim büyük alın da ne kadar sakarmış," dedi Karinin arkadaşı Aiko.
" Hem çirkin hem de sakar," dedi diğer arkadaşı Ayaka.
" Neden hala bir sevgilisi yok çok belli. Bu sakarlıkla ve o kadar büyük alınla ona kim bakar ki," dedi Karin ve üçüde gülmeye başladı.
" Sen ilk kendine çeki düzen ver de sonra benimle konuş," dedim. Gülmeyi kestiler. Karin sinirli bir şekilde bana bakmaya başladı.
" Yerinde olsam laflarıma dikkat ederdim büyük alın, " dedi bana biraz yaklaşarak. Ve bana tam tokat atıcakken biri onun elini havada yakaladı. Ve bu kişi tabii ki de Uranoydu.
" O eline dikkat et paçoz. Yoksa o elini kırarım," dedi tehditkâr bir şekilde. Karin elini geri çekti.
" Ve ayağına da. İnsan en azından akıllı olur yaptığı şeylerde ama bu sizde ne arar," dedi Ino. Ayaka öne atıldı.
" Sen kimsin de bize bu tür laf edebiliyorsun ki ," dedi.
" Sense sadece Karine güvenen bir salaksın. Bunu bilmek bana yetiyor cicim, " dedi Ino.
" Ben en azından popülerim. Peki ya sen çirkin," dedi Karin.
" G..gidelim I..Ino-chan kavga etmemeliyiz," dedi iyimser Hinata.
" K..k.kavga e..etmemeliyiz. Sen önce konuşmayı öğren suratsız," dedi Aiko Hinata ile dalga geçerek.
" Akılsız arkadaşlarını al ve git buradan," dedi Urano.
" Yoksa ne olur. Kendini bir şey sanma gerizekalı, " dedi Karin.
Urano onun saçlarından tuttu ve koluyla boğazını sardı. Yanındaki iki kız onu görebiliyordu.
" Birincisi bana gerizekalı demek için benden akıllı olman lazım, istersen zeka seviyemizi karşılaştırmayalım ki bu durumda sen küçük duruma düşersin mercimek beyinli. Ve ikincisi beni hafife alma paçoz. Sana ne yaparım bilmek bile istemezsin, " dedi ve Karini bıraktı. O ve arkadaşları arkalarına bakmadan gittiler.
" Sen var ya Urano-chan. Karinin ödünü patlatıyorsun. Ve bu durumu izlemek beni çok güldürüyor," dedi Ino. Ondan sonra oradan ayrılıp diğer ders sınıfına gittik.
~~~~Okul Çıkışı~~~~
Son ders zili çaldığında bizim kızların yanına gittik. Ino ve Hinata bizi bekliyordu." Bugün birlikte alışveriş merkezine gidelim mi?" dedi Ino hemen bizi görür görmez. Urano bana baktı.
" Olabilir. Zaten sınavlar da bittiğine göre biraz eğlenmenin sakıncası olmaz," dedim. Sonra onların yanından ayrılıp eve yürümeye başladık.
" Sakura sen git. Ben gelemem. Sakın geç kalıp teyzemi kızdırma yine. Bu gün provam var biliyorsun," dedi Urano.
" Merak etme sen. Hem Ino var yanımda. Asıl bugün ne giyeceğim hiç bilmiyorum," dedi. Eve gittiğimizde evde kimse yoktu. Annem büyük ihtimal kütüphaneden dönmemişti. Babamsa zaten yurt dışındaydı hala. Odama çıkıp üzerimi değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konoha Lisesi (AKLIMDA)
Hayran KurguSakura, Sasuke'nin gözlerine bakar ve sonra arkasına döner. Gitmeye hazırdır. " Sadece şunu merak etmiştim . Sen beni hiç sevdin mi," der ve koşarak odayı terk ederken Sasuke onu durdurur. " Ben seni hep sevdim Sakura,"der Sasuke. Sakura bu duydukla...