Merhaba Scorpion178!!!

513 24 6
                                    

    Merhaba arkadaşlar. Bu bölümde size bir sürpriz yapmak istedim ve kitabını okumayı çok sevdiğim, ilk yazmaya başladığından beri bölümlerini okuduğum sasusaku kitap yazarlarından biri olan scorpion178 ile kitabım hakkında bir röportaj yaptım. Doğruyu söylemek gerekirse ilk başta çok heyecanlı ve birazcık da tedirgindim. 'Acaba ne sorsam ? Ya benim kitabımı ve karakterleri beğenmediyse' diye ama röportaja başladığımda hepsi geçti. Çünkü bu yazar-chan'ın verdiği cevaplar beni kendime getirdi ve ilham verdi. İşte röportajımız!!!

hayalci_12:

Öncelikle benimle röportaj yaptığın için çok teşekkürler. Öncelikle sormak istediğim bir soru var. Sence kitabımdaki şu ana kadar en sevdiğin kısım hangisiydi?

scorpion178:

Asıl ben çoookk teşekkür ederim :) Gerçekten çok mutlu oldum :) Bu arada bütün okuyucularıma selamlar :) Hikâyeyi askıya almak zorunda kaldım ama kesinlikle devam ettireceğim :) Sadece ilham sorunları yaşıyorum :( (Fırsattan istifade açıklama :D )

Ve şimdi , sorunun cevabına gelirsek kitabında en sevdiğim kısım konusunda seçim yapamiyorum ama herhalde Kiba'nın "O zaman senden değil köpekten hoşlanıyordur" demesiydi :)

hayalci_12:

Ve biliyorsunki kitabımda Urano Haruno adlı bir karakterim daha var sence o nasıl biri?

scorpion178:

Urano kesinlikle benim ruh ikizim :) Hani arkadaş gruplarında olur ya , hafif tipsiz (bu sadece benim için geçerli jsjsj) erkeklere bulaşmayan, sanatçı, agresif ve mantıklı kızlar. Gerçekten Uranoyu kendime acaip benzettim ;) Favori karakterim :)

hayalci_12:

Peki azda olsa sence kitabımdaki Sakura-Sasuke ilişkisini nasıl tanımlarsın?

scorpion178:

Ya , Sakurayla Sasuke tam da olması gereken gibi bence. Sasuke gururu yüzünden Sakuraya pek yüz vermiyor. Ama Sakura davranışları ve sevgisiyle onun bu duvarlarını yıkmayı başarıyor. Ama Sakura'nın arada sırada Sasuke'ye tavır alması gerektiğini de düşünüyorum. Sakura'yı birçok hikâyede eziyorlar. Bunu değiştirmek lazım bence :)

hayalci_12:

Aslına bakarsak ben kitabını okumayı gerçekten çok seviyorum ve şuan seninle röportaj yaptığım içinde çok mutluyum. Peki söyler misin , sence kitabımın gidişatı şu ana kadar nasıl?

scorpion178:

Arigatou *_* Ben de çok mutluyum çünkü bu benim bir nevi hayalimdi :) Kitabının gidişatını begeniyorum aslında. Ama sana sık sık kendime de hatırlattığım bir tavsiye vereyim dadlu gız : Olayları pat diye geliştirme , ayrıntı ver biraz :)

hayalci_12:

Bildiğin gibi şu ana kadar kitabımda Sakura ve Urano'nun geçmişinden parçalar vermeye başladım ve devam da edeceğimde. Şuan spoi veriyorum ama önümüzdeki bölümlerden birinde Sakura ve Sasuke ayrılma safhasına gelebilirler bir olay yüzünden. Sence o zaman Sakura ne yapıcak dersin? O zaman okuyacağınız Sakura ne yapmalı?

scorpion178:

Eğer ayrılık safhasına geliyorlarlarsa büyük ihtimalle ya Kaito yüzündedir , ya da Sasukenin saçma kıskançlıkları. Sakura eğer hakliyasa kesinlikle kendini geri çekmeli , tavrını ortaya koymalı. Kolay affetmemeli. SasuSaku fanficlerinden okumaktan en sinir olduğum şey de bu. Sakurayi güçsüz ve çaresiz göstermeleri. Bu yüzden Sasuke'ye bir şekilde haddini bildirmeli bence :)

hayalci_12:

Tabii ki Gaara Ve Urano arasında bir şeyler alevlenmeye başladı. Peki sen bu ikisi hakkında ne düşünüyorsun?

scorpion178:

Ben Urano için şahsen Deidara'yı düşünmüştüm neden bilmiyorum :) Aslında bu ikisi için de iyi şeyler hissediyorum çünkü Urona ilk defa kapak oldu ve etkilendi ;) Bu da demek oluyor ki Gaara Uranonun vahşi ve inatçı kişiliğiyle baş edebilir :) Mutlu olabilirler bence :)

hayalci_12:

Naruhina olan bölümlerde olacak. Sence Naruto Hinata'ya olan aşkını kendi mi fark edicek ya da bilemiyorum, diyelim ki Hinata herkesin ortasında Naruto'ya aşkını itiraf ettiğini ( yine ilerde yayınlayacağım bir bölüm) okusan ne düşünürdün, heyecanlanır mıydın. Sence Hinata böyle bir şey yapmalı mı?

scorpion178:

Uuuu Naruhina :) Sabırsızlıkla bekliyorum ttebayo :) Ya bence Naruto itiraf edecek , Hinata böyle bir şey için aşırı utangaç ;) Ama olur da herkesin önünde itiraf ederse aşkını , bu büyük ihtimalle komik birşeyler yol açar diye düşünüyorum :) Hinata bayılır , Naruto da onu hastaneye götürür orda cıkmaya başlarlar :)

hayalci_12

Sorularımı cevapladığın için çok teşekkür ederim. Lütfen kitabına çabuk final yapma. Senin kitabını okumayı ÇOOOOOOOKKK SEVİYORUMMM!!!

scorpion178:

Merak etme kolay kolay final olmayacak , daha Sasuke'yle çok uğraşıcaz çoook :) Ben de senin kitabına ve sana bayıldım :) Gerçekten senin gibi yazarları görmek beni gururlandiriyor ;_; Böyle devam et Hayalci ;) Hepinizi çooook seviyorum :) GÖTÜNE GİRSİN SUSANON :) :) :)

hayalci_12:

SORULARIM BU KADARDI :)


Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin