Merhaba. I'm back. Bu kadar uzun süre sizi beklettiğim için çok özür dilerim. Ama telefona yazdığım için internet'im yoktu. Zaten kısa süre önce rahatsızlandım. Bu bölümü umarım seversiniz.İyi okumalar!!!
~~~
Tatilin bir haftası göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Sasuke ile vakit geçirdiğim için zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile :)Ben bu tür düşüncelere dalmış, kafenin camından dışarı bakıyordum. Garson'un yanımıza geldiğini bile anlamadım.
" Ne istersiniz efendim? " dedi garson.
" Kahve, az şekerli. Ve böğürtlenli tutanızdan. Sakura, sen ne istersin? " dedi. Bunu söylerken bir kere bile gözlerini benden ayırmamıştı.
" Sütlü kahve ve turta lütfen," dedim. Garson yanımızdan ayrıldı.
" Ne düşünüyorsun? " dedi Sasuke.
" Sadece erkek arkadaşım olduğun için mutluyum. Seninle zaman çok çabuk geçiyor, " dedim.
" Haklısın. Bir hafta geçti bile. Peki yarın ne yapmak istersin," dedi. Bu arada garson siparişleri getirmişti ve Sasuke ona soğuk bakışlar atıyordu. Kahvemi yudumlayıp Sasuke'ye bakıyordum.
" O garsona niye öyle bakıyordun?" diye sordum ve turtamdan bir lokma aldım.
" Ne dediğini anlamadım, " dedi normal bir ses tonuyla. Gözlerimi devirdim. Turtalarımız bitince hesabı ödeyip kalktık. Bu gece bizim evde toplanıyorduk. Eve gittiğimizde gelenleri karşıladık. Tatildede olsak neredeyse her gün beraberdik. En sonunda tabu oynamaya karar verdik. Kiba, ben, Hinata ve Sai bir grup oluşturduk. Sasuke, Ino, Naruto ve Shikamaru da diğer gruptu.
Oyuna başlamaya kara verdik. Urano ise odasından çıkmıyordu. Yanında bir arkadaşı daha vardı. Ne yaptıklarını bilmiyordum.
" Hadi başlayalım," dedi Ino. Tam başlayacaktık ki yukarıdan gitar sesleri gelmeye başladı.
" Hey. Yukarıda ne yapıyorlar acaba!?" dedi Naruto.
" Sanırım Urano bir şarkı üzerinde çalışıyor olmalılar, " dedim.
"Gidip gizlice dinleyelim mi?" dedi Ino ve onu takip edip odanın önüne dizildik.
Hem gitar çalıyor hem söylüyordu Urano ama dediği pek anlaşılmıyirdu. Arkadaşı da ona ayak uydurmaya çalışıyordu.
bitirdi Urano. Hepimiz geri aşağı indik." Vay be. Urano-chan'ın şarkı bestelediğini bilmiyordum, " dedi Naruto. Suratım asıldı. Uzun zamandır şarkı söylemezdi. Her zaman insanların onu dinlemediğini ve kâle almadığını söylerdi. Bu yüzden yalnızken şarkı söyler ve kendini geliştirmeye çalışırdı.
" Hey, birileri tabu oynuyor ve ben davet edilmiyorum." dedi merdivenlerden Urano. O zaman ayıldım. Sasuke meğersem beni izliyormuş.
" Sanki oynayabiliyorsun da?" dedi Sumi yanından.
" İki kişiye daha yer var. Urano bizi tanıştırmayacak mısın?" dedi Kiba. Merdivenden yanımıza indiler.
" Bu dağınık saçlı ve köpek sever arkadaşımız Kiba . Yanındaki kuzenim Sakura. Onu tanıyorsun zaten. Mor saçlı ve utangaç arkadaşımız Hinata. Çok kibardır, en sevdiğim özelliği. Onun yanındaki beyaz tenli Sai. Bu taraftaki emo ve suratsız çocuk Sasuke. Yanındaki sarışın ve mavi gözlü ayrıca çok bağıran çocuk Naruto. Yanındaki uzun sarı saçlı ve mavi gözlü kız ise Ino. Sakura'nın en iyi arkadaşı. Şu tembelde Shikamaru. Uyumayı çok sever," dedi Urano.
" Merhaba ben Sumi. Urano'nun arkadaşıyım. Lisenin ilk senesini aynı sınıfta okumuştuk," dedi.
" Sumi bizim takımdan," dedim hemen. Sumi yanıma oturdu.
" Ben de diğer takımdayım o zaman," dedi Urano ve Ino'nun yanına geçti.
" İlk biz başlayalım. Sasuke anlatmaya başla," dedi Ino. Sasuke yanıma oturdu. Bende maymuncuğu aldım.
" 3,2,1...başla" dedim. Ve Sasuke kartlardaki kelimelere odaklandı.
" Memeli hayvan," dedi.
" İnek!!!" dedi Naruto.
" Balina," dedi Urano.
" Doğru. Bir eşya, bu odada." dedi Sasuke.
" Masa," dedi Naruto.
" Sandalye," dedi Urano.
" Yastık. İpucu versene be!!" dedi Ino.
" Bir şeyler saklarız içinde, " dedi Sasuke.
" Dolap?" dedi Shikamaru.
" Evet, doğru. Sıradaki-" dedi ama maymuncuğu sıkmaya başladım, tabii ses çıkıyordu.
" Zaman doldu," dedim ve gülümsedim. Karşı koltuğa geçtim ve Sasuke'nin yanına oturdum. Maymuncuğu ona verdim.
" Hani Urano'nun en çok 'tırsıyorum' dediği şey," dedim.
" Ö...ö..Örümcek," dedi Hinata.
" Doğru. Ino her zaman kullanır?" dedim.
" Telefon," dedi Sai.
" Giysi?" dedi Kiba. Yok ayakkabı. Bu çocuğun düşünce şekline ,diye düşündüm.
" Urano hiç kullanmaz. Kullananlarla dalga geçer," dedim bu sefer.
" Makyaj malzemeleri!!"dedi Sumi hemen.
" Urano'nun en çok dalga geçtiği şey ?" dedim hızla.
" Şımarık kızlar," dedi Sumi.
" Değil. Ama yaklaştın" dedim.
" K...kı..kıvırcık saçlar?" dedi Hinata.
" Yaklaştın," dedim. Ah bunu nasıl anlatabilirim ki.
" Kiba ne," dedim. Sumi o anda çaktı.
" Erkekler, " dedi Sumi. Bildiğinde zaten süremde bitti. Sasuke maymuncuğu öttürdü. Birkaç el daha oynayınca diğerleri gitti. Ben odama çıktım ve Sasuke de beni takip etti. Naruto, Hinata'yı eve bıraktı. Sai ve Ino yüreyerek gittiler. Kiba ve Shikamaru da evlerine gittiler.Yatağımda oturmuş müzik dinliyordum. Sasuke kulaklıklarımı çıkardı.
" Neden yüzün asıldı, Urano ve arkadaşı gelmeden önce nedense senin yüzün asıktı. Neden?" dedi Sasuke.
" Yok bir şey. Sadece.." dedim ve konuşmadım.
" Sadece ne?" dedi Sasuke meraklı gözlerle.
Gözlerimi ondan kaçırdım. Tam yanıma oturdu ve bana döndü. Kulağıma eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tatlı ve sıcak nefesini.
" Bana söyleyebilirsin. Bunu biliyorsun Sa-ku-ra," dedi fısıltıyla. Böyle yapınca kızarmama engel olamıyordum. Ona döndüm ve tek kelime edemedim. Burun burunaydık. Ona daha da yaklaşıyordum. Ama durdum birkaç santim mesafe bıraktım aramda. Hadi ama Sakura,,
" Sadece ben iyiyim. Urano, her zaman insanların onu ciddiye almadığını düşünmüştür. Ama şimdi bunu konuşmak istemiyorum," dedim. Daha da yaklaştım. Tekrar burun burunaydık. O anda kapı çaldı ve biri odaya daldı.
" Ohah!! Yavaş. Tatlı ister misiniz diye sorcaktım ama ihtiyacınız yokmuş. İğrençsiniz ya," dedi Urano ve koşarak çıktı.
Sasuke'den uzaklaştım. Kızardığımı görmesini istemiyordum.
" Artık gitsem iyi olur. Sonra seni ararım," dedi Sasuke ve beni kendine çekti...
" Sonra görüşürüz Sasuke-kun, " dedim ve onu kapıdan geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konoha Lisesi (AKLIMDA)
Hayran KurguSakura, Sasuke'nin gözlerine bakar ve sonra arkasına döner. Gitmeye hazırdır. " Sadece şunu merak etmiştim . Sen beni hiç sevdin mi," der ve koşarak odayı terk ederken Sasuke onu durdurur. " Ben seni hep sevdim Sakura,"der Sasuke. Sakura bu duydukla...