Bilin bakalım arkadaşlar ben neyi aksattım. Her ay birkaç Sasusaku kitabı tanıtıcam demiştim bir zamanlar...Geç olsun ama güç olmasın dimi. Bu aralar okuduğum ve sevdiğim, hoşuma giden üç kitap var. Gerçekten çok güzel yazıyorlar bence ama artık sizi anlıyorum. Yb'sizlik çok kötü imiş be.
1-Bir Söz Verdim!
Bu kitapta Sakura hiç mi hiç alışkın olmadığımız bir rolde, Naruto ve Sasuke içinde bu aynı durum geçerli. Ama okurken dikkatimi çekti de sanki bu kitapta Sasuke (bir an okurken noluyo filan dedim. Neyse spoi vermiyim :)), Naruto ve Sakura'ya yapılanlar. Gerçekten bu Sasusaku hikayesi diğer hikayelerden daha farklı ve kitap sizi içinize çekiyor bir anda. Bence okumalısınız.
Bilin bakalım yazarı kim? Red_Ref'cim canım benim, biliyor musun bu kitap tanıtımı için yazdığım ikinci bölüm ve senin önerdiğim ikinci kitabın. Bunun için yb yazarsın dimi ama ya. Wattpad'e yeni döndüm ve senin bu kitabını okuyorum..içeriğine bayıldım diyebilirim. Sana buradan birkaç çağırı göndermek istiyorum. Birincisi, umarım yakın zamanda yb yazarsın yoksa seni öyle bir yoruma boğarım ki yorum okumaktan bıkarsın. Öldüm meraktan. Dün akşam (Salı) kitabını okumaya başladım uykulu uykulu ve dırf bitirmek için 1'e kadar uyumadım. Yani 1 saatte bitirdim kitabı ve daha da uyuyamadım. Çıldırdım meraktan. Yb bekliyorum senden. İkincisi, Scorpion178 ile yaptığım gibi seninle de röportaj yapmak istiyorum. Eğer kabul edersen ben sana zamanı söylerim. (Bilmeyen varsa söylüyorum Red_Ref arkadaşımız ve birkaç kişi , bende vardım ama kitabı geç yayınladım yani bayağı geç diyorum, Wattpad'in ilk Türkçe SasuSaku yazarlarından biri. Yani ne kadar çok Sasusaku kitabı var bu yazarın diyorsanız hiç şaşırmayın. Devam Red_Ref).
2-Texting
Okumaktan zevk aldığım ve beni güldürebilen bir kitap. Yazar-chan çok iyi bir iş çıkarıyorsun devam. Bu arada Yazar-chan dan bahsedelim biraz. Texting kitabının yazarı uchihakubra'nın bu kitabı sonradan adını değiştirip ismini 'Bad Blood' yaptığı kitabı gibi çok güzel ve onun bu iki kitabının konusu da kendine has ve merak uyandırıcı bir nitelikte. Sasuke hiç bilmediğiniz taraflarıyla mutlaka okumanız yada bir bakmanız gerek diyorum, bence.
3-Akatski Casusu ve Naruto:Takım 7 (SasuSaku(?))
Bu iki kitap arasında karar veremedim. Çünkü ikisinide beğendim ve bence mutlaka bir göz atın derim. Akatsuki Casusu'nun yazarı 'uchihamatsuri' benden kitabını paylaşmamı rica etmişti. Bende onu yapıyorum.
Naruto:Takım 7 (SasuSaku(?)) ise ayrı bir alem. Yazarı blossomqueen02'yi daha önceden takip ediyordum ama kitabını yeni okumaya başladım ve hoşumada gitti. Bence bir göz gezdirin. Bir şey kaybetmezsiniz.
Sevgili SasuSaku yazarları, takipte kalın. Elimden geldiğince kitapları okumaya çalışıyorum. Bir bakmışsınız başka bir bölümde sizin kitabınızı tanıtmışım. Benden şimdilik bu kadar. Yb yazmakla, kafa patlatmakla, meşkul olucam sanırım. Yb birkaç güne gelebilir ama zamanı tam belli değil. Sağlıcakla kalın :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konoha Lisesi (AKLIMDA)
FanfictionSakura, Sasuke'nin gözlerine bakar ve sonra arkasına döner. Gitmeye hazırdır. " Sadece şunu merak etmiştim . Sen beni hiç sevdin mi," der ve koşarak odayı terk ederken Sasuke onu durdurur. " Ben seni hep sevdim Sakura,"der Sasuke. Sakura bu duydukla...