Ve söz verdiğim Özel Bölüm. Buradan benim gibi Sevgililer gününü özgür ya da diğer bir deyimle sap geçiren arkadaşlara sesleniyorum. Umarım hepiniz günü geldiğinde o özel kişiyi bulursunuz. Bana sorarsanız bu tür işlere sadece kitap için girdim yoksa sevgiliymiş aşk filan...Yok canım almayayım kafasındayım. Bu bölümü okuyacaksanız bence duygusal müzikle okuyun. Ben bu bölümü yazarken çok sevdim. Bakalım siz beğenecek misiniz? Yorum Vote'ları bekliyorum. Diğer bölümde görüşürüz. İyi Okumalar :)
Sakura'nın Ağzından:
Ne olabilirdi ki aramızda. Ona karşı hiç kendim oldum mu? Ya da o bana karşı? Kabul ediyorum ben öyle herkese aşık olmam derdim. Ama bir gün anında bu oldu ve kendime bakınca bazen aptal gibi hissediyorum. Bu benim ama beni böyle kabul eden kaç kişi var...herkes beni böyle kabul etse bile ben bunu kendime yakıştırabilecek miyim? Zayıf hissediyorum. Aşık karşısında kanadı kırık bir kuştan farkım yok. Ne kadar uçmayı denesem bile başaramayacağımı, tekrar düşeceğimi varsayıyorum. O kadar olanlardan sonra buradayım.
Yirmi bir yaşında üniversite son sınıf bir genç kız olarak kendime bakıyorum. Artık pratik olduğu için bu haline alıştığım ve sevdiğim kısa pembe saçlarımla ben Haruno Sakura bir sevgililer gününde de yalnızım. Bunun sebebi teklif edilmemesi değil, benim saflığım.
Neyi bekliyorum ki? Kimi bekliyorum? Sanki her an içeri girip kollarını açıp 'Artık buradayım. Yalnız değilsin. Ben yanındayım. Seni aşkımla saracağım' diyecek biri mi gelecek ki... Bunu herhangi biri yapabilir mi? Herhangi biri onun açtığı yarayı kapata bilir mi? Ben sadece hayal kuruyorum. Belki de beni unutmuştur. Keşke beni unutsa. Bu en azından yeniden yaşamam için bir kıvılcım olurdu. Daha ne kadar süre boyunca sevgililer günüm yalnız geçecek. Sasuke..seni özledim..
Hayır, bunu asla kabul edemem. Yenilmeyeceğim. Ayakta durup savaşacağım ve her ne olursa olsun kalbine ulaşacağım...
Sasuke'nin Ağzından:
Taka grubunu dağıtıp intikam ateşim söneli ne kadar olmuştu...Kendimi affettirmek için neler yapabilirdim. Ben ne zaman bu kadar kör olmuştum. Herkesi hayal kırıklığına mı uğratmıştım yoksa? Naruto. Kendime varlığını kabul ettiremediğim ama her zaman yanımda olan kardeşim. Urano,beni en çok uyaran ve göz etmeye çalışan ama...başaramayan ablam sayılan kız. Bir çok kez Naruto'nun ve benim yanımda oldu. Ve şimdi benim yüzümden Sakura ile yolları ayrılmak zorunda kaldı. O ve diğerleri. Tabi ki Sakura... bana anlayamadığım derecede ve biçimde aşık olan kız. Ne yaparsam yapayım beni affetmeye hazır olan kız şimdi ne yapacak? Igh... başım çatlayacak sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konoha Lisesi (AKLIMDA)
FanfictionSakura, Sasuke'nin gözlerine bakar ve sonra arkasına döner. Gitmeye hazırdır. " Sadece şunu merak etmiştim . Sen beni hiç sevdin mi," der ve koşarak odayı terk ederken Sasuke onu durdurur. " Ben seni hep sevdim Sakura,"der Sasuke. Sakura bu duydukla...