GÜVENSİZLİK

372 21 5
                                    

    ''Bir, iki...üç, dört. Evet güzel. Hadi bu sefer olacak. Ve...Igh. Harikasınız ya, doğruyu söyleyin bunu sırf beni çıldırtmak için yapıyorsunuz.''

'' Ahhh, Urano-chan! Yeter ama bu kaçıncı tekrar,'' dedi Naruto. Bu ona fazla gelmişti. Sasuke ise sırf ilk pes eden olmamak için buna katlanıyordu.

'' Sakura neden alıştırmalara katılmıyor. Ona kıymıyorsun ama bizi haşat ediyorsun. Sana yakıştıramadım.''

Artık dayanamadıkları için ikisi de yere çöküp oturdu ve soğuk suyla serinlemeye çalıştılar. Yüzleri o kadar kırmızıydı ki içlerindeki ateşi itfaiye bile söndüremezdi. Tabii bunu sağlayan en büyük etken de aralarında girdikleri saçma bir iddianın eseriydi. Yapamadığı her harekette bir kaşık wasabi yemek? Bu sefer sınırlarını aşmışlardı.

Yerde oturan iki gence baktı ve'' İnan bana zamanında bu eziyetin iki katını çektim. Ben alıştırmalarımı böyle güneşli ve güzel günlerde değil yağışlı ve soğuk havalarda yapıyordum'' dedi Urano. Gurur duyar bir tonda '' Ve Sakura'ya gelirsek...İhtiyacı olmadığı için burada. O ilk elemeyi geçti,'' dedi Urano ikisini şaşırtarak.

'' A-a-atıyorsun dimi Urano-chan. Nasıl ilk elemeyi geçti. Ama sen bize klasik dans için katılanlardan ancak iki üç kişinin kazanabilme ihtimali var dememiş miydin. Sakura-chan bu kadar iyi mi?''

''İnan bana. Eğer isteseydi bu konuda birçok başarı elde etmişti. Benim bu tür işlere başlamadan onunla konuşmamın sebebi bu. İki fikir bir tanesinden daha iyidir. Neyse bu kadar yeter . Yarın için iyi sanşlar,'' dedi Urano.

Başından sonuna kadar hiç sesini çıkarmayan Sasuke'nin aklı karışmıştı, içinde fırtınalar kopuyordu. Sırf bu konu yüzünden de değil. Bu önünde duran kız gerçekten arkadaşı mıydı yoksa başından beri onu kandıran birisi miydi.

Aklında bir sürü soru vardı. Neden bu kız onunla arkadaş olmaya ya da onu korumaya çalışıyordu ki. Onu tanımaya başladığından beri bu düşünceleri zihnine gömüyordu hep. Çünkü o zaman kuzeni ile çıkıyordu. Çok sevgili kuzeninin sevgilisiydi ne de olsa. Ama ayrılınca bile onunla arkadaş kalmaya devam etti. Bu ona normal gelmiyordu. Ne de olsa Urano ondan hoşlanmıyordu. Hep o ve Naruto'ya onları kardeşi gibi gördüğünü söylemişti.

Peki ya abisinin grubuna yaptıkları. Onlar için çok önemli bir dosyayı değiştirmişti. Neden sadece kendi bölümünü silmemişti de hepsini değiştirmişti? Bu Sasuke'nin aklını kurcalıyordu. O yüzden de birkaç gün önce bir hacker tutup Urano'yu araştırtmaya başladı. Bu gün son provadan sonra onunla buluşmaya gidecekti. Bunu Naruto'ya söyleyemezdi . Çünkü ona karşı çıkacağını ve saçmaladığı gibi şeyler söyleyeceğini tahmin ediyordu.

Naruto'nun '' Tavuk göğsü yer misin?'' demesiyle dünyaya geri döndü. Tavuk...Neyi?

'' Ne saçmalıyorsun sen? O da ne?''

Kısık sesle ''Al birini vur ötekini,'' diye söylendi Urano.

'' Sütlü tatlı''

Sasuke, Naruto'nun elindeki tabağa baktı. Fazla derin düşüncelere dalmış olmalıydı ki yanına onun için bırakılan tatlı tabağını fark etmemişti.

'' Yok, tokum. Prova bittiyse ben gidiyorum ,'' dedi ve kalkıp üzerini düzeltti. Arkadaşları anlamayan gözlerle onun gidişini izledi.

'' Neyi var bunun?''

'' Bilmiyorum Naruto. Ama içimde kötü bir his var.''

***

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin