Kızıl Kafa

819 52 7
                                    

Urano'nun Ağzından :
Uyandığımda Sakura hala başımda dikiliyordu. Günlerden Cuma idi ve büyük ihtimalle okuldan çıkmış olmalılardı. Sasuke hariç herkesi aradım. Açan olmadı. Bende Sasuke gıcığına mesaj yazdım .
' Hiç zaten bir selam sabah yok, ya bu kadar mı değersiziz be sizin gözünüzde. Hadi senden beklerim ama diğerleri ne alemde. Tabii sen de sevgilini hiç aramadığını da hesaba katarsak... Biz yokken kafanıza teker teker meteor mu ne düştü merakımdan soruyorum!!!'
Cevap yazmıyacağını tahmin ediyorum ama neyse. Sakura gözlerini araladı.
" Bizim Suratsız Uchiha'nın yanına ne zaman gideceksin ben ölünce mi? Git şu oğlanı bir gör de biri bari yaşadığımızı bilsin," dedim şakayla karışık. Sevinçle bana sarıldı.
"Ya annemler?" dedi.
"Onlara arkadailarımı çağırmaya gittiğini söylerim," dedim. Yanağımdan öpüp hızla odadan çıktı. O gittikten 10dk sonra mesajı gönderdim.
***
Kitap okuyordum ki kapının sesinin açıldığını duydum. Büyük ihtimal teyzemler gelmişti.
" Teyze sonunda geldiniz. Ben de Tsudane-sama'yı bekliyordum," dedim ve kitabı indirmemle şoka girmem aynı anda oldu.
"Yok artık,Sakura. Onları buraya mı getirdin. Naruto neden bir kıza benziyor ve bu kızıl saçlı çoçuk kim?" dedim.
"Uzun hikaye," dedi Naruto ve Sasuke aynı anda.
"Sakura senin hastanede olduğunu söyleyince biz de ziyarete gelelim dedik. Ama biraz acele oldu," dedi Ino.
"Asıl sana ne oldu başbelası," dedi Shikamaru.
"Berbat görünüyorsun," dedi Sasuke.
"Bence gayet iyi görünüyor. Kuzenine oranla, " dedi Sai. Tabi bu cümle Sakura'nın tepesini arttırmaya yeterdi ama anlaşılan sorun çıkarmak istemiyordu.
"Size ne oldu. Baştan sona anlaton artık yoksa hepinizi hastane terliğiyle döverim," dedim şakayla karışık.
"Peki peki. Herşeyi anlatıcam.Ama önce izin ver de üzerimi değiştireyim," dedi Naruto.
"Bu arada ben Gaara. Sen de Urano olmalısın. Doji'nin kızı Urano Haruno," dedi kızıl. Demek ki sadece ismimi değil daha birçok şey biliyordu hakkımda.
Sanki ben onu bir yerlerden tanıyordum. Tabii ya küçükken tanışmış olmalıydık. Yani Sakura'nın hala tozpempe hayaller kurduğu zamanlarda belkide gördüm bu çoçuğu.
"Memnun oldum Gaara.,"dedim. Evet sanki bu bakışı bir yerden tanıyordum...

Merhaba minna. Bu bölüm biraz kısa oldu ama yazarınızı affedin yeni bir kitaba hazırlanıyor. Bu yüzden bu kitabı bayağıdır boşladım özür dilerim. Diğer kitabı bu kitap için yazıyorum. Orada bu kitaptaki çoğu olayı açığa çıkartıcam. Bence çok eğlenceli olucak. O yüzden biraz meşgulüm. Bir dahaki bölüm söz bundan daha iyi olucak.
Görüşürüz (^o^)


Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin