Kıskançlık

940 63 5
                                    

   Bugün bizimkilerle alışveriş merkezinde toplandık. Bir kafede oturuyorduk.

  “ Bir gösteri var. Ne zaman olduğunu bilmiyorum. Urano ve arkadaşları hazırladı,” dedim.

  “ Nasıl bir gösteri, ” dedi Ino.

  “ Gittiği studyo düzenliyo. Sanırım burada olacakmış. Alt kattaki o büyük alanda. Dans gösterisi. Dünden beri çalışıyor,” dedim.

   “ Bizim Urano-chan bir stüdyoya mı gidiyo dattebayoo!! ” dedi Naruto.

   “ M...m..mutlaka izleyelim. Urano-chan ’ın yanında olalım,” dedi Hinata.

  “ Okulun başlamasına son bir hafta kaldı, ” dedi Sai.

   “ Neşemizi illâ bozman gerek değil mi Sai, ” dedi Naruto. Saate baktım, geç kalıyordum.

  “ Neyse benim gitmem gerek. Sonra görüşürüz, ” dedim ve ayaklandım.

  “ Nereye Sakura? Ne güzel konuşuyorduk” dedi Ino.

  “ Kaito ile çalışmam var. Bu dersi de kaçırırsam geri kalıcam,” dedim.

  “ Ben de senile geliyorum,” dedi Sasuke ve ayaklandı oda. Aslında gelmesine gerek yoktu. Ben kendim de giderdim. Kaito'nun evinin önüne geldiğimizde kapının önünde durduk.

   “ Bu Kaito sevgilin olduğunu biliyo öyle değil mi?” dedi Sasuke normal bir ses tonuyla.

  “ Evet. Neden benimle geldiğin anlaşıldı,” dedim sıkkın bir şekilde.

   “ Efendim?” dedi Sasuke. Şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Sonra yüzünü çevirdi. Bu halinden dediklerimi anladığını çıkarıyorum.

   “ Yarın büyükannemlere gidiyoruz. Okulun ilk gününe kadar görüşemiyeceğiz,” dedim sıkkın bir şekilde. Bana döndü, tam bir şey diyecekken kapı açıldı.

   “ Hoşgeldiniz. Buyrun içeri girin,” dedi Kaito.

   “ Hayır ben gelmicem. Sonra görüşürüz Sakura, ” dedi Sasuke ve çekip gitti. Ben de arkasından bakakaldım. Sonra da içeri girdim ve keman derslerine başladık.

  Sasuke'nin Ağzından:

Tamam bu Kaito denen çocuğun bir kızı kolayca etkiliyebilecek bir tipi olduğunu bilmiyordum ki kız arkadaşım şu an onunla birlikteydi.

  Ne diyorsun sen. Sadece bir keman dersi, dedi iç sesim ki haklıydı. Sadece bir keman dersi.

  Abimle oturduğum daireye girene kadar kafamda bu tür düşünceler dönüp dolaştı. Eve girdiğim gibi kendimi koltuğa attım.

  Biriyle konuşmaya ihtiyaç duyuyordum ki, evet sorunlarım olunca birileriyle konuşuyorum, bunu naruto sayesinde alışkanlık haline getirdim. Urano birbirimizin karakterlerinin zıt olduğu için en iyi arkadaş olduğumuzu söylüyor. Aslında kulağa birazda mantıklı gelmiyor değil, Urano ile tanıştığımada memnunum. Ama asla bunu ona söyleyecek de değilim. Beni anlıyor, naruto gibi ve ikimizin arasında. Ne Naruto kadar neşeli ne de benim kadar karanlık. En azından Sakura onun yanındayken gözüm arkada kalmıyor.

  Bir saat sonra Naruto yanıma geldi. Ona ne düşündüğümü, aklımdan geçenleri söyledim. O da tabii kıskandığımı söyledi ve gülmeye başladı. Benimle dalga geçmesi de cabasıydı. Urano olsaydı ya daha beter olur, ikisi birlikte benimle dalga geçip gülerlerdi. Yada Naruto’yu susturur ve bana tavsiye de bulunurdu. Tabii bende bu tavsiye yüzünden yerin dibine de girebilirdim.

  “ Hey, Urano-chan’ı neden çağırmadın. Onu görmeyeli çok oldu dattebayoo, ” dedi Naruto.

  “ Arıyorum, ” dedim ve telefonumu çıkardım. Cevap vermedi. Bir daha çaldırdım cevap yoktu.

  “ Naruto bir de sen denesene ben ulaşamadım, ” dedim. Telefonunu çıkardı ve bir kaç kez Urano’yu çaldırdı. Telefonu açan kimse yoktu. Bu tuhaftı. Genellikle ben arayınca açmaması normaldi, bana gıcıklık olsun diye bazen böyle şeyler yapardı. Ama Naruto arayınca mutlaka açardı. Bu işte yolunda gitmeyen bir şey vardı. Sakura'yı aradım. Telefonu açtı.

  “ Efendim Sasuke. Merak ediyorsan keman dersim on dakika önce bitti. Evdeyim şu an,” dedi Sakura. Sesinden hala ettiğimiz kavganın hâla etkisinde olduğu anlaşılıyordu.

  “ Urano senin yanında mı? Naruto ve ben ona ulaşamıyoruz,” dedim. Sesimin soğuk çıkmamasına gayret ediyordum.

  “ Ecet evde. Telefonu da yanında.Muhtemelen provadan sonra yorgun düşmüştür. Telefonu kapalıdır. Şu an yukarıda uyuyor,” dedi Sakura.

  “ Haklıydın. Ama seni birilerinden kıskanmam doğal, bunu biliyorsun. Sonra görüşürüz, ” dedim ve kapattım.

   “ Nerdeymiş peki,” dedi Naruto.

   “ Dobe, sadece uyuyormuş. Telefonunu kapatmış. Tam Urano’dan beklenen şey,” dedim

   ~~~2 Hafta Sonra Cuma ~~~

Sakura'nın büyükannesinden dönmediğini  sanıyorum. Okuldan bir haftalığına izin almışlar. Onsuz okulun ilk haftasında pek de bir şey olmadı. Tabii Hinata ile Naruto'nun yakınlaşması dışında. Ne zaman görsem çocuk Hinata ile birlikte. Bir de sadece arkadaşız diyor. Bu okul çıkışı Sakuraların evine gittim. Gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Ev bomboştu.

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin