Urano'nun Duyguları

420 27 9
                                    

  Evden Naruto'nun telefonundaki sesli mesajı silmek için çıktım ve direk onlara gidecektim ki Choji isimli bir arkadaşlarının bir kavgaya karıştığı haberini aldım.Ve nedense beni Sasuke'den aramıştı. Erkek gibi kız olduğum için Naruto bana haber vermiş, arkadan duyduğum kadarıyla da Sasuke beni kavgaya sokma niyetiyle çağırttırıyordu. 'Söyle gelsin. Bir adama daha ihtiyacımız var,' demişti arkadan. Ay ben o sesini.. Sakura ile aralarını düzeltmeye çalışmamı kalbim, suratına sağlam bir yumruk indirmeyi de mantığım söylüyordu. Bu durumda mecbur kalbimi dinlemek zorundaydım.

Naruto'nun bana tarif ettiği yere gittim. Hani büyük parklar olurya, doğa parkı gibi. Çocukların oynayabileceği, yetişkinlerin spor yapıp yürüyebileceği , süs havuzları olan. Bu parkta.. süs havuzu yoktu. Onun yerine göl vardı. Ama onun olmasa da derindi ve arada ördeklerin orada yüzdüğünü görebilirdiniz. Bizimkilerse terasa benzeyen, demir parmaklıklardan göle atlayabilecekleri o yerde toplanmışlardı. Ama göle yakın durmamaya başlıyorlardı. Yan taraflarda masalar vardı. Belli ki burası bir kafe gibi bir yerdi ama kimse yoktu. Mantıklıydı zaten, bu saatte kim dışarıda olsun ki.

Cidden beni kavga etmek için çağırmışlardı. Bazen gerçekten arkadaş mıyız ya da sadece onların bakıcısı mıyım diye merak ediyorum. İkizim yok ki, benimle kim ilgilenecek? Ne diyorum ya, işte yine saçmalıyorum. Ama bir noktada gerçekten sinirim bozuluyor. Tamam, onlara ihtiyaç olduğunda yanınızdayım, eğer haklıysanız ve amaç saçma sapan bir şey değilse o kavgayı ayırır veya gerek olursa katılırım demiştim. Ama beni dinleyen kim ki? İnşallah bu kavgada haklısınızdır ve olay saçma sapan bir şey değildir. Yoksa hepsini kendim hastanelik edeceğim. Yanlarına gidip ne olduğunu sordum.

'' Şu gördüğün çocuklar Choji ile dalga geçti,'' dedi Sai. Bunun burada ne işi var. Bu çocuk tırsmama sebep oluyor. Neyse, Ino'nun sevgilisi işte.

'' Sizde kavga çıkaralım dediniz. Sebep bu mu yani,'' dedim.

'' Hayır. Bizi dinlemişler galiba, bende onlara geri cevap verince işler karıştı. Kaşınıyorlar işte,'' dedi tanımadığım çocuk. Büyük ihtimalle bu çocuk 'Choji' dedikleri çocuk olmalıydı, yemeği fazla seviyor gibiydi. Çünkü konuşurken bile yiyordu. Her şeyden önce dikkatimi dağıtan bir şey var. Naruto ve Sasuke benim uzağımda duruyorlar ve benim geldiğimi görmezden gelmeye çalışırmış gibi tuhaf bir halleri vardı. Benimle konuşmuyorlardı, tek kelime dahi. Naruto'nun yüzünde 'isterseniz beni kızdırmayın' gibi bir ifade vardı. Sasuke ise, hani çay suyu kaynatırsınız da fokurdar ve üzerinden buhar filan çıkar, işte tam öyle gözüküyordu. Sinirden adeta fokurduyordu çocuk ama belli etmemeye çalışıyordu. Demek ki önemli olaylar olmuştu yoksa bu halde olmazlardı.

'' Arkadaşlar beni seninle tanıştırmadı daha dimi. Olaylara bakış açım farklıdır biraz. O yüzden umarım bana yalandan bir neden uydurmuyorsundur,'' dedim sakin bir şekilde.

'' Urano ne demek istiyorsun,'' dedi Akio. Oha o da mı bunlarla. Ne oluyor arkadaşım burada ya. Bunlar bir haltlar karıştırmış ama hadi neyse, çıkar kokusu yakında.

'' Gerçeği öğrenmek is-'' derken lafımı karşı taraftaki grup böldü.

'' Şu kızı tanıdım. Sen şu gereksiz dedikleri kızsın değil mi?'' dedi çocuk ordan bana. Gereksiz?.. Bu çocuğun beni tanıma ihtimali yok. Sadece beni kışkırtmaya çalışıyor, dedim kendi kendime. Ama Naruto ve Sasuke bunu duyunca daha da sinirlenmeye başlamıştı. 'Sakın bir şey söyleme yoksa fena olur' gibi bakıyorlardı. Sonra aniden yerdeki içki şişelerini gördüm. Bunlar içmiş miydi?

'' Arkasından konuştuğunuz kızı da çağırdığınıza göre ne yapacaktık. Hah, doğru ya. Telefonu size geri vermem gerekiyordu. Ama hala son dediğimi yapmadınız dimi sarışın,'' dedi ortalarındaki çocuk. Sebep bu muydu, Naruto'nun telefonu. Hayır, kesin altında bir şey vardı bunun. Artık emindim.

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin