Karakterler

995 67 11
                                    

  Sakura Haruno: Pembe uzun saç ( daha sonradan kısa) ve yeşil gözlere sahip. 16 yaşında bir genç kız. Annesi kütüphanede çalışsada babası yurt dışında çalışan bir iş adamı. Sakura çok akıllı bir genç kız olduğu için Tsudane Teyzesi gibi çok iyi bir doktor olmak istiyor. Zengin sayılırlar.

Sasuke Uchiha: Siyah saç ve siyah göze sahip. 17 yaşında bir genç erkek. Sakura ile aynı sınıfta. Ailesini küçükken kaybetmiş. Abisi İtachi ile yaşıyor. Kızları can sıkıcı buluyor. Fan kızlarından nefret ediyor. Çocukluktan beri en iyi arkadaşı Naruto. Naruto'dan başka Sai onun arkadaşı. Urano da onun arkadaşı sayılır. Ortak noktaları ikisininde ailesini kaybetmiş olmaları. Bu yüzden az da olsa anlaşıyorlar ( Ama Sasukecik sonradan Sakura'ya aşık olucak o da ayrı mesele. Zavallının haberi yok. Yani daha aşık olmadı ). Ve Sasuke tabiiki de zengin.

  Urano Haruno: Kahverengi saçlı ve yeşil gözlü 16 yaşında bir genç kız. Ailesini çok küçükken kaybetmiştir. O günden beri Sakura ve ailesiyle yaşamaktadır.

Naruto Uzumaki: 16 yaşındadır ve ailesini kaybettiği için amcası Jiraya ile kalmaktadır. En iyi ve çocukluk arkadaşı Sasuke idir.

Hinata Hyuga: 16 yaşında zeki bir genç kız olsada çok utangaçdır. Naruto'ya aşıktır.

Ino Yamanaka: Sarışın, mavi gözlü 16 yaşında bir genç kız. Sakura'nın en iyi arkadaşı. Sai'nin kız arkadaşı. En sevdiği şey alışverişe çıkmaktır.

Sai: Ino'nun erkek arkadaşı. Soluktenli. Çok iyi resim yapar. 17 yaşında.

  Shikamaru Nara: Zeki olmasına rağmen çok tembel 17 yaşında bir gençtir. En sevdiği şeylerden biri uyumak, kestirmek ve yine uyumaktır.

  Bu bölümü yazmamın bir sebebi yok. İsimleri karıştırmayı. Siz bir dahaki bölümü okuyun!!!

 

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin