Garip Duygular

1K 79 12
                                    

  Urano'nun Gözünden:

Yemekten sonra ‘gerçek ya da cesaret’ oynamak için masayı topladık. Masanın etrafında toplandık ve Ino şişeyi çevirdi.

  “ Evet Sasuke. Gerçek mi yoksa Cesaret mi ?” dedi. Sasuke'ye öyle bir bakıyodu ki ben mağazamda ℅50 indirimi sırf bu kız yüzünden yasaklardım.

  “ Gerçek,” dedi. O da Ino'dan ürkmüş gibiydi. Allah sevgilisine sabır versin.

  “ Bu güne kadar hiç sevgilin oldu mu?” dedi Ino. Sakura belli etmesede bu soruyu dikkatle dinliyordu.

   “ Evet, oldu sayılır. Neyse sıra bende,” dedi ve şişeyi çevirdi.

   “ Naruto Gerçek mi Cesaret mi?” dedi Sasuke.

   “ Tabiiki Cesaret dattebayoo!!” dedi Naruto bağırarak.

   “ O zaman iki gün boyunca ramen yemiyeceksin. Kabul ediyor musun?” dedi Sasuke. Naruto, ah canım ya. Cesaret dediğine bin pişman oldu zavallı.

   “ İKİ GÜN MÜ!!! Peki kabul ediyorum. Sıra bende. Hah! Gerçek mi Cesaret mi Ino, ” dedi Naruto. Her zamanki Naruto işte.

   “ Cesaret,” dedi Ino. Eyvah. Bu çocuğa cesaret denmez ki. Kesin kızı rezil edicek.

   “ Üç kase rameni beş dakikada ye dattebayoo! ” dedi Naruto. Üç kase ramen getirip Ino'nun önüne koydular. Kameramı hazırladım.

Bu iş çok komik olacağa benziyordu.

  “ Durun bi dakika. Yapamazsa cezası ne olucak?” dedi Sakura.

   “ Lee ile iki ay çıksın,” dedi Naruto.

     “Ve onun dibinden hiç ayrılmasın,” dedi Shikamaru sırıtarak.

     “ Ve onu ne kadar çok sevdiğinden de bahsetsin o zaman,” dedim. Zavallı Sai de bizi izliyordu. Eğer Ino yapamazsa bu çocuğun halini bile düşünmek istemiyorum.
Sakura'nın Ağzından:

  Naruto'nun süreyi başlatmasıyla Ino ramenlere adetâ birkaç gündür bir şey yememiş gibi saldırdı. Sanki tüm hıncını yemekten çıkarıyordu. Ramenleri yemeyi son iki saniye kala bitirdi.

  “ Vay be Ino-chan. Senin bu kadar ramen sevdiğini bilmiyordum,” dedi Naruto. Ino da ona ‘ tek kelime daha edersen seni öldürürüm’ bakışı attı. Sonra da şişeyi Shikamaru çevirdi.

  “ Gerçek mi Cesaret mi Sakura?” dedi. Eğer gerçek dersem Shikamaru bana kötü bir şey yaptırabilir. Ve benden istediği şeyi yapamazsam da Lee denen çocukla çıkmak zorunda kalırım. En iyisi gerçek demek.

  “ Gerçek en güvenlisi,” dedim.

  “ En sevdiğin özelliğin ,” dedi Shikamaru. En güvenlisinin gerçek olduğu da kanıtlanmış oldu bu soruyla.

   “ Saçlarımın uzun olması tabii ki de. Pembe ve uzun olması. Uzun olması beni güzel hissettiriyor. Kısa saçlarımın olmasını istemezdim” dedim. Birkaç el daha oynadık. Ve Cesaret diyenler çok tuhaf şeyler yaptılar. Sai şişeyi çevirdi ve şişe Sasuke'ye geldi.

  “ Hiç Cesaret demediğim için Cesaret diyorum,” dedi. Keşke demeseydi.

   Sasuke'nin Ağzından:

  “ Sakura’yı öp. 3 dakika boyunca hemde,” dedi Sai.

   “ Yapmazsan Karin ile çıkmak zorunda kalırsı. Ona aşıkmış gibi davranır onun yanından ayrılmazsın,” dedi Urano.

   “ Yoksa yapamiyacakmısın TEME !!!!” dedi Naruto

   Yerimden kalktım ve Sakura'nın yanına gittim.  Sonra onu istemeye istemeye kendime çektim ve öpmeye başladım. Ama nedense birazcık kızardım. Neden bilmiyorum ama onu öpmek bana çok kolaymış gibi geldi. 3 dakika sanki çok çabuk geçti. Beni bırakmak istemediğini hissettim. Aslında bir anlığına ben de öyle hissettim ama sonra toparlandım. Onu öpmeyi kestim ve kendi yerime geri döndüm.

   “ Hn,” dedim. Urano da pişkin pişkin bana sırıtıyordu.

    “ Tek kelime edersen seni öldürürüm Haruno,” dedim ve şişeyi döndürdüm.
  ~~~İki saat Sonra~~~
 Sakura'nın Ağzından:
   Herşeyi toplayıp bizim arabaya yerleştirdik. Urano da bu gün eğlenmişe benziyordum. Yanaklarımın kızarmaması için çok uğraşıyordum. Sasuke-kun beni öpmüştü.

   “ Hey Sakura. Kaito'nun selamı var. Bugün seni onun yanına bırakayım mı ne dersin?” dedi Urano. Kaito benim erkek keman öğretmenim. Ve evet keman dersleri alıyorum.

   “ Hayır olmaz. Bugün keman çalmak istemiyorum pek,” dedim Urano'ya sessizce.

    “ Pazartesi görüşürüz arkadaşlar. Urano arabayı bu sefer ben kullanıcam,” dedim diğerlerine dönerek. Sonrada şöför koltuğuna oturdum.

  “ Sakura-chan, Urano-chan. Görüşürüz dattebayoo!! ”dedi naruto.

   “ G-görüşürüz S-s-sakura-chan. Urano-chan, ” dedi Hinata. Urano arabaya binince arabayı çalıştırdım ve eve sürmeye başladım.

   Urano'nun Ağzından:

Bugün piknik güzeldi, arkadaşlarla eğlenmekte güzeldi. Ama Sakura'nın araba kullanması. İşte bugünün en kötü fikriydi.

     Ama beni yanıltmayı başardı ve sürerken hiç kimseye çarpmamaya gayret etti. Sonra telefonuma Suratsız Uchiha ( Sasuke'den) mesaj geldi. Hayırdır inşallah.
  ' Kaito denilen çocuk kim?' diye mesaj attı. Vay vay vay, Sasuke efendiye baksen. Sakura'yı kıskanmaya mı başladı acaba bu odun sonunda onu çok merak ediyorum.
‘ Seni ilgilendirmez ,' yazdım.
  ‘ Kaito Sakura'nın neyi oluyo,’ diye yazdı bu sefer.
  ‘ Bundan sanane. Hani sen bu kızdan hoşlanmıyordun. Yoksa Sakura seni bugün kurbağadan prense mi dönüştürdü, ’ diye yazdım. Ah şu çocuğu sinir etmek gibisi yoktu.

Sasuke'nin Ağzından:
'Bundan sanane. Hani sen bu kızdan hoşlanmıyordun. Yoksa Sakura seni bugün kurbağadan prense mi dönüştürdü, ’ diye yazdı Urano. Ahh, şu kızın bu tür cevaplarından nefret ediyordum. O öpücük hala aklımdan çıkmıyordu. Aslında verdiği cevap da aklıma gelince  ondan hoşlanamayacağımı anladım. O da diğer kızlar gibiydi. Sinir bozucu olduğunu kanıtlamış oldu.

 

  Evet arkadaşlar, yine ben. Bu bölüm nasıldı, umarım beğenmişsinizdir. Yorumları bekliyorum. Bir dahaki bölümde görüşürüz !!!

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin