Hadi Ya? Sen Onu Fan Klübüne Anlat !

445 25 7
                                    

Ino ortalıkta yoktu. Duyduğum çığlık sesiyle panik atak geçirmek üzereydim. Nasıl hemen kaybolabilirdi ki? Nasıl hemen başına iş aşmayı başarmıştı demem gerekirdi.

'' Neye bakıyorsun?'' dedi Ino arkamdan ve yerimde zıpladım. Bu kız yüreğime indirmeye mi niyetliydi?

'' Neredesin sen? Seni göremeyince panikledim. Çığlığı sen de duydun mu?'' dedim azarlar gibi.

'' Duydum, fan kızlar ortalıkta. O kim-AMANIN ITSUKİ SUZUE!!!ÇOK TATLISIN!!!!'' diye çığlık attı. Fan kız mı? Tam yanımda malasef. Ayrıca neden herkes bana tanıdık geliyor onu bir türlü çıkaramadım. Sunucu konuşmaya devam etti.

'' Evet muhteşem bir açılış oldu. MiniLotus karşınızdaydı millet. Ve yanlış görmediniz, rap yapan U. Hanae'nin ta kendisiydi. Acaba gruba geri mi dönüyor ne dersiniz. Sizi daha çok bekletmeden performanslara geçelim,'' dedi ve 1 saat boyunca bir sürü kız grubunun dans performanslarını izlediler. İzlediler dememin sebebi bizim erkeklere bazı dansçıların pas atması yüzünden doğru düzgün izleyemedik. Ino Sai'ye göz kulak lurken her an sahneye atlayabilecek Kiba'yı durdurmak çok zordu. Naruto kızarmaktan yerin dibine girmiş Sasuke ise 'İlgimi kolay kolay çekemezsiniz' bakışlarıyla kızları dibine düşürmüştü. Zavallı ben de kıskançlıktan kudurmuştum. Gösteri bittiğinde salonun dışında Urano'yu bekledik. Kapşonlu kıyafetini çıkarsa da üzerinde başka bir kapşonlu vardı ve her zamanki gibi görünüyordu. Yanına gidip omzuna dokundum. Oydu, sanırım.

'' Urano-'' dedim ama bana döndüğünde başka kız çıktı.

'' Affedersiniz. Birine benzettim,'' deyip bizimkilerin yanına gittim.

'' Sakura-chan . Urano-chan'ın işi çıkmıştır belki,'' dedi Naruto.

'' Kesin bir yerde müzik dinliyordur ya da eve gitmiştir,'' dedim göz devirerek.

'' Ben çok susadım. Sai-kun ile su almaya gidiyoruz,'' dedi Ino ve Sai'yi peşine takıp gittiler. Agh, gerçekten Ino, ne buluyorsun bunda?

***

'' Gerçekten onu görmediniz mi?'' dedim herkese. Bir buçuk saattir ortalıkta görünmüyordu ve bu beni endişelendirmişti. İçime kötü bir his doğuyordu. Dağılıp ona bakmıştık ama yoktu. Hava kararmak üzereydi. Biraz baktıktan sonra tekrar toplandık.

'' Su alıp geleceklerini söylemişlerdi. Boşuna endişeleniyorsun Sakura-channn,'' dedi Naruto. Sonra birine mesaj geldi. Shikamaru bıkkınlıkla mesajı okudu.

'' Yalnız kalmak istemişler. Ino romantik ortamımızı bozmak istemiyoruz siz bizi beklemeyin diyor'' dedi. CİDDEN Mİ!! INO DOMUZU BİLE ROMANTİK ŞEYLER YAŞIYOR!! PEKİ YA BEN NE OLUCAM !!!

''Bunlar sevgili. Belki Sai..Ino ile yalnız kalmak istemiştir,'' dedi Sasuke. Tabii beyefendi bu konuları çok iyi biliyor ya? Sen soğuk kalpli değil miydin düne kadar bu tür konuları nereden biliyon ya? Ya da bana mı bilmiyormuş gibi davranıyordun :(

'' Tamam ama...Off boşverin. Haklı olabilirsin Sasuke-kun,'' dedim. Telefonuma mesaj geldi. Urano'dandı. Tabii ya, o da ortalıkta yoktu.

'Evde misin? Teyzem çok kızdı mı?' diye mesaj attı. EYVAH, ANNEM!!! Aklımdan çıkmıştı o. Eve uçarak gitmem lazımdı yoksa...eyvahlar olsun. Kitapları dizdiği gibi düzenler dizerdi beni.

'' Eve gitmem lazım. Saat çok geç olmuş,'' dedim.

'' O zaman iyi tatiller arkadaşlar. Akamaru! Hadi gidelim,'' dedi Kiba ve uzaklaştı. Herkes dağılmaya başladı. Sasuke de aradan sıvıştı. Gittiğini anlamadım bile. Ben de yürümeye başladım ama sanki takip ediliyormuşum gibi hissediyordum. Ben yalnız eve gitmek istemiyorum Sasuke-kun...

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin