Ön Gösterim: Yeni Sezonda UrGa

146 6 1
                                    

Stüdyodan çıkıp eve gidiyordum ki karşıda çaprazımda trafik ışığının direğine yaslanmış müzik dinleyen bi kızıl kafa gördüm. Rüzgar saçlarını savuruyordu. O da etrafa bakıyordu. Duruşu çok güzeldi be. Telefonumu çıkarıp fotoğrafını çekecek kadar.

Evet, yaptım bunu. İnsanların ortasında durup yollarını kapatarak kızıl saçlı bir çocuğun fotoğrafını çektim. İnsanlar hoşnut muydu, hayır.  Hatta söven amcalar ve teyzeler sayesinde yeni şeyler öğrendim mi,  evet. Hakaretleri umrumda mı, hayır. Neden fosilleri dinleyeyim ki? Hadi ordan, gidin işinize.

En azından arkamdakiler gibi değilim.  Ne yapaydım, birini bulup arkdamdaki çift gibi birbirimizi mi sömürseydik. Şaka bi yana çok fenaydı be. Baya arkamda pornografi üstatları vardı. Lakib onlara bu yaptıklarından dolayı laf yok ben yol vermiyorum diye gömüyorlar. Where is the justice? Neredesin adalet.

  Ortama daha fazla dayanamayıp karşıya geçtim. Zaten yeşil yandı. O da hareketlendi. Dediğim gibi hareketlendi karşıya geçmedi. Arkasını döndü.

  Ona yaklaştıkça gördüğüm kişinin bizim kızıl kafa olduğunu anladım. Önünde durunca sakin bir şekilde kulaklıklarını çıkardı ve direğe yaslanmayo bıraktı. İlk önce dudaklarıma sonra da gözlerimin içine baktı. Kalp atışlarımı göz bebeklerimde hissediyordum. O ise gülümsedi ve kulağıma fısıldadı.

  " Bende seni bekliyordum"

 

Konoha Lisesi (AKLIMDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin