Medya yakıyo.Medya için oylar gelsin.
Sabah uyandığımda başım çatlıyordu.Ama sanırım değmişti.Kalktığımda Draco yerde yatıyordu.Sanırım yataktan düşmüştü.Hemen gidip banyoya girdim ve kısa bir duş aldım.Üstümü giyip bir büyüyle saçlarımı toplayıp Dracoyu uyandırdım.
Lana:Uyan lan!
Lana:Hey boz ayı!
Lana:Uyannnn!
Lana:Draco dün akşam herşeyi bizim yaptığımızı öğrenmişler!!
Dememle Draco fırladı.
Draco:Hasiktir!Hemen Pansy Ginny ve Hermonie'yi çağır yasak ormana kaçıyoruz.
Kahkaha atmaya başladım.Niye bu kadar aptal bir ikizim vardı.Draco olayı alayınca bana bir yastık fırlattı ve bende kıkırdamaya başladım.
Draco:Gerizekalı ödüm bokuma karıştı.
Lana:Neyse hadi üstünü falan giy gidelim.
Draco:Tamam sen in ben geliyorum.
Tam çıkacağım zaman Pansy bağırmaya başladı.Hemen gidip kapıyı açtım.
Pansy:Riddle.
Lana:Nolmuş lan ona dilini falan mı yutmuş korkudan.
Pansy:Bana seni sordu.
Lana:Ne dedi?
Pansy:H-hayır sadece M-malfoy nerde dedi.
Lana:Yoksa.
Pansy:Hayır bizim olduğumuzu anlamamıştır.
Lana:İyi o zaman hadi ortak salona.
Ortak salona geldiğimizde tüm Slytherin erkekleri başlarını masaya yaslamış uyuyorlardı.
Pansy:Sanırım biraz fazla üzerlerine gittik.
Lana:Bencede.
Masaya oturduğumuzda hep dün gece aklıma geliyordu ve kendimi gülmemek için zor tutuyordum.Dudağımı veya yanağımı ısırıyordum.Ağzıma aniden kan tadı geldi.
Lana:Hasiktir.
Pansy:Hey iyimisin?!
Lana:Sanırım yanağımı ısırdım.
Pansy:Kanka mal mısın?
Lana:Biraz neyse ben tuvalete gidip bi ağzımı yıkıyım.
Pansy:Bende geleyimmi?
Lana:Yok gerek yok.
Ortak salondan çıkıp kızlar tuvaletine doğru ilerlemeye başladım.Tuvalete girdiğimde kimse yoktu çünkü bu tuvaletin bir hayaleti vardı.Mızmız Myrtle.
Tuvalete girdiğimde Myrtle ortalıkta görünmüyordu.Ağzımı çalkaladım.Arkamı döndüğümde aniden bir çığlık attım.
Lana:Hey!
Myrtle: Neden herkes benden nefret ediyor?!
Lana:Senden nefret etmiyorum.Arkamda aniden belirdiğin için korktum sadece.
Myrtle:Yalan söylüyosun!
Lana:Hayır bikere ben yalan söylemem!
Myrtle:Bana bağırma!
Lana:Şu anda bir hayalet ile uğraşamıycam bayyy.
Son kelimemi dedikten sonra Myrtle yine o çığlıklarından birini attı.Ve klozetlerin birine girdi.
Tuvaletten çıktığımda karşımda Riddle duruyordu.
Lana:Oğlum sapıkmısın neden burda duruyosun?
Hiç cevap vermemişti.Aklıma hep dün gece geliyordu ve ister istemez sırıtıyordum.
Tom:Neye gülüyosun?
Lana:H-hiçbişey.
Hiç beklemediğim anda boğazımdan tuttu ve beni tuvalate geri soktu.
Tom:Dün siz yaptınız değil mi!
Lana:Hayır!
Myrtle:Hani yalan söylemezdin Malfoy?
Lana:Myrtle siktir git!
Riddle Myrtlenin dediğini duyunca daha çok boğazımı sıktı.Zar zor nefes alıyordum.Konuşmaya çalışıyordum ama konuşamıyordum.Aniden gözlerim kararmaya başladı.Ve aniden nefes almaya başlamıştım.Cennete falan mı gittim nolmuştu lan!
Aniden biri beni dürtmeye başladı.Konuşmaya çalışıyordum ama sesimi sadece ben duyuyordum.Aniden sanki sesler yükselmişti.S-sanki Pansy'nin sesini duyuyordum.E-evet Draco bu Draco ve Pansy ve aniden sesler kesildi....
ººº
Gözlerimi açtığımda bir yatakta yatıyordum.Nolmuştu neredeydim ben?Ve sonra olanlar aklıma geldi.Riddle!
Hafif doğrulduğumda yanımdaki sandayede Draco yatıyordu ve diğer sandalyede Riddle oturmuş bana bakıyordu.
Amacı neydi bunun ona boş gözlerle bakıyordum.Aynı şekilde oda bana aniden ona sövmeye başladım.
Lana:Senin yüzünden cennetten u dönüşü yaptım aptal!
Tom:Seni buraya kadar ben taşıdım!
Lana:Taşı bi zahmet!O kadar bayılttın!
Tom:Taşımak zorunda değildim!
Lana:Seni aptal bulanık!
Tom:Bana ne dedin?
Lana:Aptal bulanık!
Aniden tekrar boğazımı sıktı.Bi bok yyapamazdı.
Lana:Sende beni öldürcek göt olduğunu sanmıyorum.
O da pes etmiş tekrar sandalyesine oturmuştu.Ve aniden Draco kalktı.
Draco:Hey noldu sana?!
Lana:Bişey olmadı cennetten u dönüşü yapıp geldim.
Draco:Ah tanrım!Bunu yapan kişiyi öldürücem.
Riddle'a baktığımda gayet normaldi.Hiçbişeyden haberi yokmuş gibi davranıyordu.
Lana:Şerefsiz!
Draco:Bana mı dedin?
Lana:Kendime dedim.
Tom:Neyse gideyim ben artık geçmiş olsun Lana.
Gitmişti ve ben hala onun dediklerini düşünüyordum.Bana ilk defa adım ile hitap etmişti.Bana sadece Malfoy olmayan Malfoy veya kara Malfoy gibi şeyler derdi.3 yıldır beraber okuyorduk ve ilk defa seslenmişti.Niye bu kadar şaşırdım bilmiyorum ama nedense mutlu olmuştum.Belki bende ona adıyla seslensen sorun etmez diye düşündüm.
Lana:Pansy nerde?
Draco:Sana yemek almaya gitti.
Ve revire Pansy geldi.İyi insan lafının üstüne gelirmiş gerçekten.
Pansy:Ah Tanrım uyanmışsın.Çok korktuk.
Lana:Korkmanıza gerek yok.
Draco:Bunu sana kim yaptı hatırlıyomusun Lana?
Ne söylemeliyim gerçeğimi yoksa birşeyler mi geçiştirmeliydim?
Evet arkadaşlar biliyorum uzun zamandır bölüm atmıyorum üzgünüm bazı ailevi sebepler ve kuzenimde falan kalıyodum genelde kuzenim ile vakit geçirdim.
Artık oy sınırı koysammı diye düşünüyorum çünkü okunmaya göre oy çok az ve bu beni gerçekten üzüyor.
Ve sizce kitabın konusu iyi gidiyormu?Lütfen görüşlerinizi buraya yazın.
Ve aklıma bişey gelmiyo sizce bu bölümden sonra neler olsun fikriniz varsa yazın buraya.
Neyse öpmüşke babayy.
Hayalet okuyucuların beynini sikiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.