10

10.3K 890 294
                                    

Tom hala Jake'e yumruklarını savuruyordu.Dünden dolayı sinirli olmalıydı ve tüm hırcını Jake'den çıkarıyordu.

Lana:Tanrım Tom durur musun lütfen.

Tom:Git başımdan Lana!

Lana:Sana durmanı söyledim!

Beni dinlemiyordu ve Jake daha çok vuruyordu.Çocuğun yüzü kan içinde kalmıştı.Ne yapsamki beni dinlemiyordu.Aniden onun kolunu tuttum ve bağararak durmasını söyledim.

Tom:Ne var!

Lana:Dur lütfen!

Tom:Haketti!

Lana:Tamam ama yeter!yeter!

Jake bu fırsattan yararlanıp oradan uzaklaştı.

Tom:Teşekkür edeceğine hala bana kızıyorsun!

Lana:Of yeter!

Arkama bakmadan koridorun sonuna gittim ve aniden başımda bir inilti koptu buda neyin nesiydi böyle.Ellerimi başıma götürdüm Tom oradamı diye yavaşça arkamı döndüm.Gözlerimin önü bulanıklaştı ve gerisi karanlık.

***

Gözlerimi açtığımda birinin kuçağındaydım.Gözlerim hala bulanık görüyordu.Gözlerimin netleşmesi için gözlerimi bir kaç kez kırptım.

Beni tutan kişi biyere yatırmıştı sanırım yataktı.Sonra başıma bi kadın geldi.Benim ağzımı açtı ve birşeyler içirdi.Sonra içeri birileri geldi ve gerisi karanlık.

____

Gözlerimi açtığımda revirdeydim.Nolmuştu bana.Sonra aniden tüm olaylar aklıma geldi.Yataktan hafif doğruldum.Sanırım geceydi.Yanımdaki sandalyelere baktığımda Sarah,Pansy,Draco ve Tom vardı.

Yataktan sessizce kalktım ve pencerenin önüne geldim.Bana ne olmuştu bugün.Kafamdaki o uğultu neydi?Bunların hepsinin cevabını bulmam gerekiyordu.Ben bunları düşünürken aniden biri omzuma dokundu.

Lana:Hey!

Tom:Sessiz ol bağırma.

Lana:Aniden omzuma dokundun ne yapmamı bekliyordun.

Cevap vermedi ve oda benimle dışarıyı izlemeye başladı.Bende kavgayı düşünmeye başladım.Gerçekten Jake'in anasını bellemişti.O an aklıma bana "Kızımdan uzak dur"demesi geldi ve hafif gülmeye başladım.

Tom:Neye gülüyosun?

Lana:Bugün kavgada Jake'e "Kızımdan uzak dur"dedin.

Tom:Öylesine dedim hemen şey yapma.

Lana:Ne yapmayayım.

Aniden tomun elindeki kanı gördüm.

Lana:Tanrım!

Tom:Hey sessiz ol noldu?

Lana:Elin Tanrım.

Eline baktı ve umursamazca başını salladı.

Lana:Noldu çok kötü sıyrılmış?

Tom:O puşt elimi ısırdı.

Lana:Ow.Pansuman yapabilirim 1.sınıfta sen beni yere itince bacağıma pansuman yapardım ve şuan büyüyle en zor yaraları bile tedavi edebiliyorum.

Tom bişey demedi ilaç dolabına ilerledim ve ilk yardım setinden pamuk sargı ve yara bandı aldım.

Tom:Gerek yok.

Lana:Gerek var elin mikrop toplarsa çok kötü olur.

Karşısındaki sandalyeye oturdum ve elini vermesini bekledim.Vermeyince bende elini torla tuttum.Elini tuttum diye kaskatı kesilmişti.Hafif sırıtmıştım

Burda bitiyorum çünkü neden olmasın peğsalaçsrsarğ.

Oy atmayanın uzattığı tırnağı kırılsın.

Günaydın Ayol.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin