Sabah Draco'nun bağırma sesiyle uyandım.
Draco:Cübbemi bulamıyorumm!
Lana:Nereye koyduysan ordadır.
Draco:Annem 2 olma lütfen.
Lana:Tamam be banyoda dolabın üstünde.
Draco:Orda ne işi var.
Lana:Ne biliyim ben dün banyoya üstümü değiştirmeye girdiğimde ordaydı.
Draco:Neyse ben üstümü giyiyim.
Draco banyoya üstünü değiştirmeye gitti.Bende o sırada bir büyüyle üstümü giydim ve saçlarımı bağladım.Boynuma pahalı parfümümden bir kaç pıs sıktım.
Çantamı alacaktımki üstünde bir not buldum.Dün bulduğum nottu.Ama üzerinde sadece ":)" bu yazıyordu bu ne anlama geliyordu.Draco banyodan aniden çıktı bende notu hemen arkama sakladım.
Draco:Bişey mi saklıyosun?
Lana:Ne saklayabilirim ki?Hadi inelim bugün snapenin kızı gelicek.
Draco:Sen geliceğini nerden biliyosun?
Lana:Ben herşeyi bilirim.
Dracoyla ortak salona doğru yürüdük.Koridorda yürürken yanımıza Pansy ve Mike geldi.Gerçekten ikisi çok iyi kaynaşmıştı.Sevgili olsalar şaşırmazdım.
Ortak salona geldiğimizde biraz heyecanlandım.Çünkü Sarah'ın binası seçilecekti.Hemen yerimize oturduk.Bir kişilik boş yer bıraktım çünkü Sarah'ı yanımıza çağırıcaktım.Gerçekten aramızda bir şey vardı.Sanki onun hissettiği şeyleri hissediyor gibiydim.Sanki hissettiğim şeylerin onun hissettiği şey olduğunu anlıyordum.
Tüm öğrenciler ve öğretmenler salona gelmişlerdi.Aniden Dumbledor kürsüye çıktı.
Dumbledor:Günaydın çocuklar bugün Profösör Snape'nın kızı geldi.Şimdi binasının seçilmesi için onu çağırıyorum.
Dumbledor öyle deyince nedense içimde bir heyecan oluştu.Ama sanki bu heyecanı ben hissetmiyordum.Başka biri hissediyordu.
Tom'a baktığımda herkese iğrenircesine bakıyordu.Dünden dolayı olmalıydı.Dünkü olayları düşününce hafif kıkırdadım ve Dumbledor aniden onun adını seslendi.
Dumbledor:Sarah Snape.
Sarah aniden salona girdi.Gerçekten çok güzel bir kızdı ve bana benziyordu.Kardeş olsak bu kadar benzemezdik.
Sarah salona girdiğinde fısıltılar yükselmeye başladı.Çoğu kişi hayranlıkla ona bakıyordu.Bazıları ise kıskanırcasına.Riddle ise bakmıyordu bile.Sadece insanlara tiksinircesine bakıyordu.Bu çocuğun amacı neydi ne istiyordu insanlardan veya neden insanlardan nefret ediyordu.
Dumbledor:Merhaba Sarah öncelikle senin binanı seçmeliyiz kızım.Gel otur şu sandalyeye.
Sarah yavaş adımlarla sandalyeye yöneldi.Şapka kafasına kondu ve şapka aniden
Seçmen Şapka:Slytherin!
Slytherin masasından herkes alkışlamaya başladı.Riddle hariç.Riddle'a baktığımda Sarah'a tiksinircesine bakıyordu.Bu beni daha çok sinirlendirmişti.Onun mükemmel olan yüzünü dağatmak istiyodum.
Sarah Slytherin masasına doğru yönelince ona el salladım.El sallamamla beni fart etti ve benim yanıma yöneldi.Herkes Sarah'a benim yanıma oturabilirsin veya gel buraya otur diye şeyler söylüyordu.Ama Sarah egoistlik yapmayıp kibarca herkesi reddetmişti.Ve benim yanıma oturmuştu.
Draco:Tanrım!
Mike:Birbirinize ne kadar benziyorsunuz.
Pansy:Lana Draco ile birbirine bu kadar benzemiyor.
Sarah ile birbirimize bakıp kıkırdadık.Ama gerçekten fazlasıyla birbirimize benziyorduk.
Draco:Bu arada ben Draco,Draco Malfoy.
Pansy:Bende Pansy Parkinson.
Mike:Bende Mike Wilson.
Lana:Zaten beni tanıyorsun.
Sarah:Memnun oldum bende Sarah Snape.
Tanıştıktan sonra yemeğimizi yemeye başladık.Neşe içinde sohbet edip şakalaşıp yemek yiyorduk.Gerçekten Sarah babası gibi değildi.Nazik kibar ve zekiydi.
Yemek yerken bakışların ebnim üzerimde olduğunu fark ettim.İki çift yeşil göz ile karşılaştım.Riddle.Bize nefret ve iğrenircesine bakıyordu.Sarah'dan nefret ediyordu.Onu alaycı bi bakış attıktan sonra yemeğimi yemeye devam ettim ve aniden üzerime bardağımdaki çay döküldü.
Sarah:Aman Tanrım iyimisin?
Draco:Hey iyimisin?
Pansy:Dökmeyi nasıl başardın?!
Mike:Tanrım!
Bunu ben yapmamıştım veya birinin kolu falan çarpmamıştı.Biri bunu büyü ile yapmıştı.Ve aniden beynimin içinde yankılanan Riddle'ın sesini duydum.
"Akıllı olmalısın Lana".
Bende zorlukla onun zihnine girdim ve konuşmaya başladım.
"Aptal böcek!"
Sarah:Üstünü değiştir istersen.
Lana: İyi olur.
Ortak salondan çıktım ve yatakhaneme doğru ilerledim ve aniden bir kol beni duvara yasladı ve hemen ağzımı kapattı.
Lana:S-sen kimsin?
Jake:Hatırlamadınmı?
Bu eski sevgilimdi.İkinci seneden sevgili olmuştuk ama bir hafta sonra ayrılmıştık.Çünkü onu sevmiyordum.Tanrım bunun eline düşmüştüm.
Lana:Bırak beni lütfen!
Jake:Biraz eğlendikten sonra olabilir.
Lana:Saçmalama bırak beni!
Jake beni duvara tekrardan yasladı sanırım beni öpecekti.Aniden bacak arasına tekmeyi bastım.
Lana:Beni bırakmanı söylemiştim!
Jake:Sürtük!
Lana:İmdat!!
Jake hala kolumu tutuyordu ve kaçamıyordum ve aniden koridordan ayak sesleri duydum tanrım o kişi beni kurtarsın.
Ellerimi sıktım ve boğazımı acıtacak şekilde bir çığlık attım.
Ayak sesleri buraya yönelmeye başladı ve aniden Jake sarsıldı ve beni bıraktı.Arkamı döndüğümde Riddle'ın Jake'i dövdüğünü gördüm.Onun tarafından kurtarılmıştım Tanrım!
Jake:Bırak beni!
Tom:Kızımdan uzak dur!
O daha demin ne demişti yoksa benim mükemmel kulaklarımmı yanlış duymuştu.
"Kızım"
evet herzamanki gibi efsanevi bi bölüm yazdım.
oylarınızı bekliyorum bacılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.