Selammmm aşk karılar.
Lana'dan:
Gözlerimi açtığımda etraf karanlıktı,zorlukla ayağa kalktım ve ışığı açtım.
Duvardaki saatte baktığımda saattin 3 olduğunu fark ettim.
Lana:Of burdan kurtulmak istiyorum.
Üstümde hala gelinlik vardı.Gelinliği üstümden çıkardım ve kendi kıyafetlerimi giydim ve yatağıma yattım.
Uyumak istiyordum fakat uyuyamıyordum.Ayağa kalktım ve pencerenin önündeki sandalyeye oturdum.
Ben pencereden bakarken aniden odaya Jake geldi.
Jake:Uyanmışsın güzelim.
Lana:He evet.
Jake:Şu senin eski sevgilin Riddle'yi görüntülü arıycam şimdi,ona ondan hoşlanmadığını söyleyeceksin.
Lana:Ne?!
Tom planı ve kaçırıldığımı biliyordu ama yinede ona bunu söylemek benim için acı vericiydi.
Ben şok olmuş bir şekilde olduğum yere vidalanmışken odaya Pansy ve Alice geldi.Sürükleyerek büyük bir ekran getirdiler sanırım Tom ile buradan konuşacaktım.
Jake:Riddle denen herifi arayın.
Jake'nin boğazını sıkmak öldürmek istiyordum.
Jake beni bir sandalyeye bağladı ve ekranın karşısına geçtik.Pansy Tom'u aradı,birkaç saniye sonra onu gördüm.
Jake:Selam Riddle.
Tom:Draco Sarah bakın Lana!
Ekrana Draco ve Sarah da girince gözümden yanaklarıma bir damla yaş düştü.
Sarah:Amına kodduğumun kızı seni arıyoruz biz.
Sarah ağlıyordu,Draco ağlamamak için zor duruyordu Tom'un yüzündede daha önce hiç görmediğim değişik bir ifade vardı,ne olduğunu çözememiştim.
Jake:Evet sizi aradık çünkü Lana sizlere veda ediyor,yani genelleme olarak Riddle'a
Tom sinirle baktı.Sanırım plana sadık kalmaya çalışıyordu.
Jake:Evet güzelim konuş hadi.
Jake'e zorla gülümsedim ve ekrana baktım.
"Sizleri hayatımda görmek istemiyorum"
Planı biliyorlardı,Sarah aniden bağırmaya başladı.Bana çaktırmadan el işaretleriyle "Plana sadığız"dedi.Sarah'ın bunu demesiyle dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı.
Draco:Ne halin varsa gör,bokuma bak.
Tom:Bir daha karşıma çıkma.
Tom plan için böyle dese bile içimde bir üzüntü oluşmuştu.Tom hızlıca göz kırptığında özür dilemek istediğini anlamıştım.
Lana:Tamam kapatın şu konuşmayı bir daha onları görmek istemiyorum.
Jake:Kapatın.
Pansy aramayı kapattı ve pansy aramayı kapar kapamaz Jake bana sarıldı.
Jake:Seni çok seviyorum.
Lana:Bende seni çok seviyorum(!)
---
Sabah uyandığımda az da olsa mutluydum çünkü Tom,Draco ve Sarah'ı görmüştüm.
Lavoboya girdim ve yüzümü yıkadım.Ben yüzümü yıkarken odaya Mike geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.