83

5.2K 287 364
                                    

Medya harika yanlız

Bu😌sikik ✨hayatı 💍 ailen 🌈 bi 🦋 gece ☂ azdı 😽 diye 🥰 yaşadığını 👁 biliyorsun ✌🏻 değil 🪐mi?

------

Sabah uyandığımda heryerim ağırıyordu.

Lana:Ne çabuk sabah oldu amk.

Masada duran su ve yanındaki ilacı içtim sanırım doğum kontrol hapıydı.yanımda Tom yoktu,zorlukla ayağa kalktım ve üstümü başımı değiştirdim ve aşağıya indim.

Aşağıya indiğimde masanın başında tanımadığım insanlar vardı.

Masanın başında Tom oturuyordu ve diğerlerine ciddi bir şekilde bişeyler anlatıyordu.Ona el salladığımda bana göz kırptı.

Tom:Ve Lana Malfoy benim sevgilim onada itaat etmek zorundasınız.

Tom'un yanındaki boş sandalyeye oturdum ve masadaki herkese noluyo lan? bakışlarımı attım.

Tom:Lana bu insanlar bizim ordumuzun bir parçası.Tanıtın kendinizi.

------

Herkes sırasıyla kendini tanıttı,masada oturan herkes tanınmış ailelerdi.Zabini,Black,Figg,Goyle ve Avery aileleri vardı.

Tom:Tamam şimdi odalarınıza çıkabilirsiniz.

Evdeki muggle hizmetlilerden biri geldi ve herkese anahtar dağıttı.

Tom:Toplantı bitmiştir.

Herkes yerinden kalktı ve hizmetli onlara üst kata çıkmalarında eşlik etti.

Lana:Tom bu da neydi böyle?

Tom:Ordumuz?

Lana:Oha bu kadar kısa sürede hepsini nasıl ikna ettin?

Tom:Kolaydı,bu aileler bulanıklardan nefret ederler.Bu yüzden planımı kabul ettiler.

Lana:Anlıyorum,peki bulanıklar onlara ne olucak?

Tom:Ölücekler veya benim hizmetimde olacaklar.

Korkuyla baktım çünkü bulanık arkadaşlarım vardı.Onların ölmesini istemiyordum.

Lana:Neyse hadi kahvaltı yapalım çok acıktım.

Mutfağa gittiğimizde hizmetli kadın bişeyler hazırlamıştı.Bizde onları yemeye başladık.

Lana:Draco ve Sarah nerde?

Tom:Onlar buraya kendi ailelerini getirecekler.

Lana:Ne annemle babamda mı?

Tom:Evet,zaten orduya katılmayı kabul ettiler.

Annemlerden böyle bişey beklemezdim hemen kabul etmek falan,demekki güveniyorlardı.

Tom:Gel çalışma odama çıkalım.

Lana:Olur.

Beraber çalışma odasına çıktık.Kendimi oradaki koltuklardan birine attım çünkü bacaklarım ağırıyordu.

Tom:Sanırım bacakların ağırıyor.

Dedi ve sırıtmaya başladı,bu utanmama sebep oldu.

Lana:Komik değil.

Tom:Bu arada sen dün gece çocuk falan demiştin birdaha desene.

Lana:Yo ben öyle bişey demedim sen o anın etkisiyle öyle duymuşsun.

Tom:Çocuğumuzun gözlerimi umarım seninkine benzer dedin.

Lana:Of tamam pes ediyorum evet dedim.Nolmuş yani?Hoşuna mı gitti?Benim gözüm mercimek çorbası gibi kahverengi olduğu için öyle dedim.

Tom dediğime güldü,cidden saçma ve komik bişey söylemiştim.

Tom:Hayır bikere bana aşık olduğun için öyle bişey dedin.

Lana:Nerden bildi- yani ne alakası var.

Sanırım yakalanmıştım,mal ben.

Tom:Çocuğumuz olsun ister misin?

Lana:Yuh oha yok deve nalı daha 16 yaşındayız.

Tom:Sevişirken öyle demiyorsun?

Dediği şeyle utanmıştım.

Lana:İkisi aynı şey değil.Sevişirken anlık bişey ama çocuğun olunca ömürlük sorumluluğun oluyo ve ben buna daha hazır değilim.Bi 20 yaşından sonra falan belki olabilir.

Tom yanıma geldi ve bana sarıldı.

Tom:Sen ne zaman istersen o zaman olur güzelim.

Tom boynumdan öptü ve tekrar masasına geçti.

Lana:Of canım sıkılıyor.

*bu arada ramazan gelio  ben +18 yazıp okuyamicam çarpılırım mazallah*

Ayağa kalktım ve rafları karıştırmaya başladım.Bir tane resim albümü gibi bişey vardıOnu aldım ve içine baktım.İçinde siyah beyaz resimler vardı.

Fotoğraf albümüne bakarken Tom'a benzeyen bir adam gördüm.

Lana:Bu kim lan?

Sanırım Tom'un babasıydı.Tom'a çok benziyordu.

Lana:Babanı buldum Tom gel bak.

Tom yanıma geldi ve fotoğrafa baktı.

Tom:Ben ondan daha karizmayım,baksana tipinden şerefsizlik akıyo.

Dediğine güldüm ve yan sayfaya geçtim,bir aile fotoğrafı vardı.Tom'un babası ve bir kadın vardı.Kadının kucağında bir bebek vardı.Yok sa bu Tom muydu?

Lana:Kesinlikle şu bebek sensin.

Tom:Benim zaten.

Lana:Baştan desene fotoğrafa daha dikkatli bakayım.

Resmi kendime daha çok yaklaştırdım ve dikkatle bakmaya başladım.

Tom:Küçükkende çok yakışıklıymışım.

Lana:Bence çok tatlısın yanaklarına baksana.Yanaklarını çimdirmek isterdim.

Tom:Niye yanağımı sevmek yerine çimdiriyorsun?

Lana:Çimdirmek daha güzel çünkü,baksana çok tospiksin.

*Tospik tospik canım arkadaşım -Niloya*

Tom:Of Lana şöyle deme.

Lana:Tamam tamam kızma.

Tom'un annesine baktığımda kadın çok güzeldi.Siyah saçları omzundaydı.1.65 boylarındaydı,yüzünde çok hafif makyaj vardı.

Lana:Annen,çok güzelmiş.

Tom öyle deyince gözlerini resimdeki annesine kitledi.

Tom:Onu hatırlamıyorum,nasıl biri olduğunu.

Dediği şeye üzüldüm çünkü insanın annesini hayatıda hiç görmemesi kötü bişeydi.

Tom:Neyse kapa şu albümü.

İtiraf etmedim albümğ kapadım ve yerine koydum.

-----

Lan ben dün sanırım lucid rüya gördüm ama çok fazla korkunçtu amk bizim eve hırsız giriyodu beni bıçaklıyolardı,ama ben ölmüyodum ve adamlara beynimden geçen şeyleri söylüyormuş gibiydim.

Mesela adam beni bıçakladı ve bende ona "pezevenk orospu evladı" dedim.Benim elimde ipadım vardı onu alıyodu sonra bende ayağa kalkıp " putperest pezevenk ne biçim müsümansın sen müslüman adam öldürürmü hiç "diyodum sonra hırsız ipadımı bana geri veriyodu.

Sanki rüyayı ben yönetiyo gibiydim aşırı gerçekti amk hala etkisinden çıkamadım.

50 oy yb




Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin