69

3.7K 409 431
                                    

Msp'de medyadaki kızla knk oldum,kız çok tatlı ve aşırı komik saödçaösfmçasö.

------------

Tom'dan:

Sabah uyandığımda Lana yanımda değildi.Tuvalette olabileceğini düşündüm ama tuvalette yoktu.Nerdeydi bu kız?

Üstümü giydim ve saçlarımı düzelttim ve Sarah'ın yatakhanesine gidip kapıyı çaldım.Sarah anında kapıyı açtı.

Sarah:Günaydın Tom.

Tom:Lana'yı gördün mü?

Sarah:Hayır niyeki?

Tom:Sabah uyandığımda yanımda değildi de.

Sarah:Kütüphaneye falan gitmiştir.Oraya bak.

Hızlıca kütüphaneye gittim ve kütüphanede heryeri aradım ama yoktu.Kütüphane görevlisine sordum ama bugün hiç kütüphaneye gelmemiş.

Çıldırmak üzereydim nerdeydi bu kız?

Diğer binalardaki kızlarada sordum ama onlarda görmemişler.

Ortak salona gittim ve Slytherin masasına oturdum.Beş dakika sonra yanıma Sarah ve Draco geldi.

Sarah:Günaydın.

Draco:Selam.

Tom:Lana yok.

Draco:Ne?!

Sarah:N-nasıl Lana yok.

Tom:Bilmiyorum sabah uyandığımda yanımda değildi.Heryeri aradım ve sordum ama yok ve kimse görmemiş.

Draco:Kaçırıldı veya kayboldu değil mi?

Draco'ya baktığımda gözleri dolmuştu.

Sarah:Draco aklına kötü şeyler getirme kafanı kırarım.

Draco:Belli değil mi Sarah,yokmuş işte Tom'u duydun.Kim bilir noldu?!

Sarah:Draco bağırmayı kes!Bağararak bişey çözemessin.

Draco başını ellerinin arasına aldı,Sarahda ona sarıldı.Tanrım Lana ya nolmuştu.

Lana'dan:

Saatlerdir yatakta oturuyordum.Bu iki saat içinde Tom,Draco ve Sarah'ı çok  özlemiştim.

Ben bunları düşünürken aniden kapı açıldı gelen Mike'dı.

Lana:Bişey mi var Mike?

Mike:Pansy şimdi yemek getirecek o yemeği sakın yeme.

Lana:N-neden?

Mike:İçinde ilaç var.Dediğimi yap ve yeme.

Lana:T-tamam.

Mike:Gitmem gerek.

Mike hemen odadan çıktı.Tanrım nelere bulaşmıştım böyle ben.

Pansy kapıya tekme atarak odaya girdi.Elinde tepsi,tepsinin içinde yemekler vardı.

Pansy:Yemekleri sana vereceğimi düşündün değil mi?Ama vermiycem kendim yicem.

Pansy odadaki sandalyeye oturdu ve yemekleri hızlı hızlı yemeye başladı.

Lana:Neden Pansy?

Pansy:Ne neden?

Lana:Biz vaftiz kardeştik,bide şimdiki halimize bak.Benim kaçırılmama yardım ediyorsun.

Pansy:Bunu bende yapmak istemezdim ama mecbur bıraktın.

Pansy elindeki tepsiyi sandalyenin üstüne bıraktı ve benim yanıma oturdu.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin