Arkadaşlar rüyamda bi tane çocuk gördüm çok yakışıklıydı lan sanırım tanımadığım rüyamdaki çocuk da artık plotoniğim.
Haydi başlayalım artık aw.
_____________________________
Hala düşüncelerimin etkisindeydim.Gerçekten ondan hoşlanıyormuydum.Veya öylesine gelip geçici birşey miydi?Onunla öpüşmem düşüncelerimi daha çok kızıştırıyordu.
Daha iyi düşünmem lazımdı.O yüzden mutfağa indim.İndiğimde kimse yoktu.Kendime sıcak çikolata yaptım ve odama tekrar çıktım.Üzerime mor hırkamı alıp balkona çıktım ve düşünmeye başladım.
Lana:Birinci soru ondan hoşlanıyormuyum?
Tanrım bu sorunun cevabını hiçbir şekilde bilmiyordum.Düşüncelerim çok fazla karışıktı.Bende bunu internete sormaya karar verdim.Cebimden telefonumu çıkardım ve Google arama motoruna yazmaya başladım.
Lana:Hoşlandığını nasıl anlarsın?Bakalım sorumun cevabı varmı.
Sorumu arattım ve karşıma birsürü site çıktı.İlk siteye tıkladım ve okumaya başladım.
Birinden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamanın en iyi yollarından biri onunla baş başa vakit geçirmektir. Sohbet doğal bir şekilde akıyorsa, seni güldürüyorsa ve buluşmadan sonra tatmin olmuş ve mutlu hissediyorsan bu ondan hoşlandığının açık bir işaretidir.
Hımm ne yapmam gerekiyordu.Tom'la vakit geçirmem ve sonuca varmam lazımdı.Ama tatilin bitmesine daha 2 gün vardı bende bu yüzden Sarah'larda yaşadıklarımızı düşünmeye başladım.
Genelde çok konuşmuyorduk ama hep göz göze geliyorduk.Hep göz göze gelmek belirti miydi?
Yada beni öptüğü gün.Sarhoştu ama bilmiyorum bilmiyorum.Neyse bunu geçmeliydim.
Yada beni eski sevgilimden kurtardığı zaman.
Flashback
Kızımdan uzak dur!
Flashback Sonu
Bu olayla bir alakasın varmıydı.Veya Sarah'ın anlattıkları...
Bunları düşünmem için iki günüm daha vardı.Bu iki gün kafamı buna yoracaktım.
Tom benden hoşlanıyormu?
2 gün sonra:
Aradan iki gün geçmişti.Ama benim hep sonuçlarım aynıydı.Hala ondan hoşlanıyormuyum hoşlanmıyormuyum anlamıyordum.Hoşlantı belirtilerine bakmıştım.Sanırım onunla konuşurken saçlarımla oynamak veya göz temasından kaçınmak gibi şeylerdi.
Draco:İn artık amk seni bekliyorum.
Düşüncelerimi Draco bozdu.Bugün Hogwartsa tekrardan dönüyorduk.Okulumu özlemiştim.Hogwarts benim ikinci yuvamdı.
Lana:Draco valizimi indirmeme yardım et.
Draco:Birşeyide kendin yap amk.
Aslında güçlerimle indirebilirdim ama daha annemlere anlatmamıştım.Şimdi anlatsam son dakika anlatmış olurdum çünkü bir saat sonra trende olmam lazımdı.
Narcissa:Hadi in tatlım valizini görevliler indirir.
Lana:Pekala anne.
Koşarak aşşaya indim ve kahvaltı sofrasına oturdum ve tabağıma herşeyden koymaya başladım.
Draco:Yavaş ye.
Lana:Sen kendi işine bak.
Draco umursamazca başını salladı ve yemeye devam etti.Bende sofradaki herşeyi tabağıma koyunca yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.