Arkadaşlar 100. bölüme geldik.Oylayan yorum yapan hikayeyi oylayan ve beyenen arkamda olan herkese çok teşekkürler.
Wattpad'e ilk başladığımda hayal et kitaplarını okumak için başladım sonra bende yazmaya karar verdim çünkü neden olmasın?
İlk yazdığım kitap tutmadı o yüzden onu sildim diğer kitabım 1 ay içinde 2.000 okunma oldu (diğer tom riddle kitabı) o kitabı okuyan çoğu kişi ile arkadaş oldum hala da arkadaşız ada_su_dicaprio_ bir kaç kişi daha vardı ama watty hesaplarını kapadılar sanırım herneyse.
İlk kitabım şuanda 50.000 okunmayı geçti hepinize teşekkürler cidden.Bu kitapta 100.000 doğru gidiyor.
Bir boğa burcu olduğum için çok ağlayamadım ama fazla duygulandım çünkü mal ben sanal arkadaş karşıtıydım ama şuanda çoğu arkadaşım sanaldan.
Herneyse hepinizi çok seviyorum eğer bigün watty'i bırakırsam sizi asla unutmıycam.
aga şuanda yazarken ağlıorum herneyse.
hayalet okuyucuların amına koyum insan bi yorum falan atar bare kuru kuru okuyonuz.
@DefneYelken @Draco_da_kocam @arlyue @ada_su_dicaprio @eceilecehennemedogru
@Aries__lavinia @Slytherin_Leydisi @__Alexa_M__
Unuttuğum varsa sorry.
100.Bölüme Özel Anket Yapmak istedim umarım anketi cevaplarken eğlenirsiniz.
_____
1.Adın ne?
2.Yaşın kaç?
3.Nerelisin?
4.Evcil hayvanın varmı?Yoksa ne beslemek isterdin?
5.Kaçıncı sınıfa gidiyorsun?
6.En çok zorlandığın ders?
7.Hobilerin neler?
8.Fobilerin neler?
10.Çok utandığınız bir olayı anlatın.
11.En sevdiğin yemek?
12.Hayatının sonuna kadar aynı yemeyi yemek zorunda olsaydın bu ne olurdu?
13.Süper gücün olsaydı ne olsun isterdin?
14.Aşka inanır mısın?
15.Aşık olduğun biri varmı?
16.Yediğin en garip şey?
17.Bildiğiniz diller neler?
18.En sevdiğin ünlü?
19.En sevdiğin film/dizi?
20.En sevdiğin anime?
21.Hangi ülkeye gitmek istersiniz?
22.Mesleğinizin ne olmasını istiyorsunuz?
23.Yakın arkadaşın varmı?
24.Yönelimin ney?
25.En sevdiğin renk?
26.Hangi tarzda giyinirsin?
27.Burcun ney?
28.Adının anlamı ney?
29.Kendinde en sevdiğin özellik.
30.Vücudunun hangi bölgesini çok seviyorsunuz?
31.Hiç cinsel ilişkiye girdiniz mi?
32.Öpüştünüz mü?
33.Fovori şarkınız?
34.Hp binanız?
35.Mutlu musun nasılsın?
Ankete daha fazla kişi katılması için prim yapabilirsiniz.Arkadaşlarınızı bu bölüme etiketleyin kezolar.
Sizleri seviyorum anketi beğendiysen ne güzel eğlenmiş oldun.
Böyle bişey yaptım çünkü sizi tanımak istiyorum.
Biliyorum harika bir yazarım.
Şimdi size yazdığım mektubu okumak istiyorum---
Selam aşklar ben Alina sizleri öncelikle çok seviyorum.Tek arkadaşlarım sizlersiniz.Normalde arkadaşım yoktur.Genelde beni beğenmezler ben beğenilmicek insan mıyım ayol.Herneyse tamam tamam ciddiyim.Sorunlarımı veya birçok derdimi size anlattım sizde elinizden geldiğince bana yardımcı oldunuz bunun için size binlerce kez teşekkür ederim.Size sıkıntılarımı anlatınca beni terslemediniz her zaman yardımcı oldunuz beni güldürdünüz neşelendirdiniz.Bunun hakkını hiçbir zaman ödeyemem biliyorum.Sizi asla unutmayacağım.Ölene kadar her zaman sizi hatırlayacağım,belki bigün ünlü biri olurum kim bilir sizi röportajlarımda anlatır sizi bulurum.Eğer bigün size haber vermeden buradan gidersem bilinki bana bişey olmuştur.Şimdiden söyleyeyim.Bugün deniz de bu uygulamadan gitti haber vermeden.Draco_da_helalim idi hesabı.Neden haber vermeden gittiğini bilmiyorum başına bişey gelmesinden korkuyorum.Sevdiğim insanları kaybetmek en büyük korkum.Lütfen uygulamayı bırakacaksanız söyleyin.Herneyse şuanda ağlıyorum yazdığım kağıt ıslandı.Kırdığım veya üzdüğüm biri varsa çok özür dilerim.Son konuşmamı yapayım ben hepinizi ailem olarak görüyorum hepiniz benim en yakınlarımsınız.Hepinizi çok seviyorum.Umarım sizde beni hiç unutmazsınız çocuklarınız olursa ne kadar harika biri olduğumu anlatırsınız.Benden bu kadar böyle konularda yetenekli değilim...Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.