Ya dün misafirliğe gittik çaya çağırmışlardı.Sonra ev sahibinin çocuğu vardı bir yaşında bana kekti çoçuğu "oğlomo boksono"dedi annemde bakar fln dedi.Sonra işte çocukla oturuyoruz öyle çocuk kucağıma geldi sonra üstüme kustu ✨✨✨✨✨✨✨✨
Kustuğu tişörtü çöpe attım.Bide tişörtü bershkadan almıştım lanet olsun.
Şimdi bu rezillik için beni takip edin ğpsfoaüğs.
--------
Sabah uyandığımda tek bildiğim şey başımın çok ağırmasıydı.
Lana:Baş ağrısından nefret ediyorum.
Başımı tekrar yastığa gömdüm ve kafamı yastığın arasına aldım.
Birkaç dakika sonra kalktım ve Tom'a doğru döndüm.Yastığa sarılmıştı,bana niye sarılmıyordu?
Komidinin üstünden telefonumu aldım ve Tom'un üstüne çıktım ve fotoğraf çektim.
Tom:Günaydın.
Lana:Günaydın.
Dün gece aklıma gelince ister istemez sırıtmıştım.
Tom:Az kalsın unutuyordum.
Tom makyaj masamın üstünde duran hapı bana uzattı.
Tom:Küçük bir bebeğimiz olsun istemezsin değil mi?
Komidinin üstünde duran sürahiyi aldım ve hapı içtim.
Lana:Hadi aşşaya indelim bakalım ne haldeler.
Kasıklarım çok ağırıyordu bu yüzden yürümekte zorlanıyordum.Tom belimden tutup bana yardım etti.
Aşağıya indiğimizde gözlerim fal taşı gibi açıldı.Çünkü etraf pislik içindeydi.
Koltuğa baktığımda Sarah Draco'nun üstünde yatıyordu.Ron masada yatıyordu.Ginny ve Hermonie ortalıkta gözükmüyordu.
Zorlukla mutfağa gittim bir de ne göreyim.Kendimi bağırmamak için zor tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.