*Medya Tom ve Lana*
(•‿•)
Haftasonu olduğu için genelde herkes bahçede oturuyordu veya oyun oynuyordu,sonbahar mevsiminde olsak bile hava oldukça sıcaktı.
Bahçeyi heryerden görebileceğimiz kuytu bir ağacın altında Tom ile beraber oturuyorduk ve etrafı izliyorduk.
Lana:Tekrardan böyle birşey yapacak mısın?
Tom:Nasıl bişey?
Lana:Yani birini öldürüp...kanını içecekmisin?
Tom:Şuanlık birdaha yapmayı düşünmüyorum.
Lana:Tanrım lütfen bir daha böyle bişey yapma.
Tom kafasını aniden dizime koydu ve elimi saçlarına götürdü.
Tom:Saçlarımla oynarmısın?
Lana:Tabi.
Neden bu kadar rahat davrandığını anlayamıyordum,bugün bir cinayet işlemişlerdi ama hepsi rahattı?Gönülleri nasıl bu kadar temiz olabiliyordu?
Herhalde bildikleri bişey vardır diye düşündüm,o yüzden düşüncelerimi aklımdan sildim ve akışına bıraktım.
Ben bunları düşünürken Tom aniden ayağa kalktı,bende hemen ayağa kalktım ve onun ilerlediği yöne gittim.
Tom:Sen niye bizi izliyorsun?
Tom bi son sınıf Rawenclaw öğrencisiyle tartışmaya başlamıştı.Bende nolur nolmaz diye yanlarında duruyordum.
Tom:Bir daha görürsem seni parçalara ayırırım.
Son sınıf Rawenclaw erkek öğrencisi koşar adımlarla oradan uzaklaştı.Son sınıf öğrencilerinin Tom'dan korkmasını komik buluyordum,çünkü Tom onlardan 3-4 yaş küçüktü.
Lana:Tom neden tartıştınız?
Tom:Seni kesiyodu çünkü.
Lana:Tanrım Tom beni niye kessin,onun yıllardır kız arkadaşı var?
Tom:Belki o kızı seninle aldatmayı düşünüyordur.
Lana:Sence ben öyle bişey yapar mıyım?
Tom:Yapmazsın ama-
Lana:Ama ne!Bi gıdımcık falan yapar mıyım?
Tom:Lana öyle demek istememiştim.
Lana:Peki ya ne demek istemiştin?!
Şuan neden böyle bir tartışma içinde olduğumuzu anlamıyordum.
Lana:Biz neden tartışıyoruz?
Tom:Bilmiyorum ama tartışmayı sen başlattın.
Haklıydı bu yüzden bişey demedim.
----------------
Slytherin ortak salonunda sobanın karşısında oturmuş uykunun beni almasını bekliyordum.
Bu sırada diğerleri kumar oynuyordu,oynanması tamamen yasaktı ama onlar oynuyordu.
Genellikle kumarı para batağından çıkmak için oynuyorlardı,yada zengin aile çocukları zevkine.Ama ben hiç oynamamıştım,oynayacağımıda düşünmüyordum.
Arkadan kumar oynayanların sesleri gelirken diğer yanda Slytherin'li popüler kızlar dedikodu yapıyorlardı.Eskiden bende onlar gibi olmak istemiştim ve onların grubuna katılmıştım,ama iğrenç bir ortamdı.
Son olarak yanımda Tom vardı,günlüğüne bişeyler yazıyordu.Günlüğünü bu kadar düzenli tutmasına cidden şaşıyordum.Hergün yazardı,ama bana göstermezdi.Neden bilmiyorum ama bu beni üzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.