50

5.9K 460 537
                                    

Ve ellinci bölüme geçtik!Bir hayırlı olsununuzu alırım heh.

↣↢

Lana:İşte bu sefer iyi değilim.

Draco yanıma koştu ve ateşime baktı.

Draco:Tanrım ateşler içinde yanıyorsun.Soğuk su falan mı içtin?!

Sarah:Draco saçmalama!

Gözlerim kapanıyordu ama ben açık tutmaya çalışıyordum.Şuan göz kapaklarım ile bir savaş halindeydim.

Ve gözlerim kapandı...Sadece karanlık görüyordum ve arkada sesler duyuyordum.

Tom'un sesini duyuyordum benim ismimi söylüyordu.Konuşuyordum ama sesim ona ulaşıyormuydu hiçbir fikrim yoktu.

*Bu arada hayatımda bir kez bayıldım ben.Bayılmak mütiş duygu neden bilmiyorum bayılmaı seviyorum sanki kuş gibi hafif gibi oluyorsun dpğfğosdoğfdsğoüfğ*

Sonra sesler kesildi.Sadece ben vardım.Konuşmaya çalışıyordum ama konuşamıyordum sanki biri benim konuşmamı engelliyordu.Sonra düşünememeye başladım ve tamamen uyudum.

◀∎▶

Gözlerimi açtım ama etrafa bulanık görüyordum.Etrafı netleyebilmek için gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım.İşte şimdi olmuştu.İlk başta nerede olduğumu anlayamadım.Etrafa baktığımda revir olduğunu anladım.

Kafamı sol tarafa çevirdiğimde yanımda oturan elimi tutmuş Tom'u gördüm.Uyuya kalmıştı şapşal.

*Gelecekteki karanlık lorda şapşal diyen koca yürekli lana*

Tom'un elini sıktım ve sıkar sıkmaz gözlerini açtı.

Tom:Tanrım uyanmışsın!

Lana:Telaş yapmana gerek yok.Merak etme gayet iyiyim.

Tom:Bekle madam Pomfrey çağarayım.

Tom revirden çıktı.Yanlız kalmıştım.Acaba Sarah nasıldı?Umarım daha iyidir.

Ben bunları düşünürken revire madam ve Tom girdi.

Madam:Uyanmışsınız bayan Malfoy.

Lana:Evet efendim.Benim neyim var acaba neden aniden ateşim yükseldi ve bayıldım?

Madam:Vücudundaki enerjiyi çok yormuşsun tatlım.Bir büyü denemeyemi çalıştın?

Lana:H-hayır efendimç

Madam:Vücudun fazla su kaybetmiş bol bol su içsen iyi olur.Ben sana birazdan bir iksir getireceğim sanırım şuanda başın fazlasıyla ağrıyordur.O iksir senin başının ağrısını alır.

Lana:Pekala efendim teşekkürler.

Madam Pomfrey revirden çıktı.Bizde Tom ile yanlız kaldık.

Lana:Beni buraya kim getirdi?

Tom:Tabikide ben.

Dediğine güldüm.Yine aklıma Sarah gelmişti acaba nasıldı?

Lana:Tom Sarah nasıl?

Tom:Gayet iyi sadece bacağının ağırdığını söylüyor.Bu arada onuda revire getirdik.Bayan Pomfrey cam kırıklarının çok iyi çıkarıldığını söyledi.

Lana:Demekki başarmışım.

Tom:Aynen.

Lana:Tom bişey diycem.

Tom:Evet?

Lana:Acıktım.

Tom dediğime güldü.Sanırım benim hep aç olmama oda alışmıştı.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin