Medya yüzünden bölümü yazamıyorum saömçdöasmdçöasm.
Herneyse nasılsınızz karnabarlarım (karnabahar çok seviyorum saçdmaçsö)?
______________________
Olayları Sarah ve Draco'ya Tom anlatmıştı.İkiside Pansy'i öldürmek istiyordu.
Sarah:Ben daha onla ilk tanıştığım gün o kızda bişey var demiştim.Siz bana inanmadınız.Özellikle piç sevgilim.
Draco:Olay döndü dolaştı yine bana geldi yemin ederim.
Sarah:Kapa çeneni Draco.
Draco:Bu arada yarın okula annemle babam gelecek,sanırım bize bişey diyeceklermiş.Onlara iyi görünmen gerek Lana.Kendini toparla.
Başımı olumlu anlamda salladım.Annemler acaba neden okula geliyorlardı?
Sarah:Bu problemi bi iksir falan geçirmezmi?
Lana:Hayır,revirden çıktığımda kütüphaneye gidip araştırma yaptım.Daha ilk başlarda tedavi edilmesi gerekiyormuş.
Sarah:Apartman orospusu yemin ederim.
*Neslimiz devam etmicek amk duygularım darmadağın....*
Lana:Tom yatakhanemize gitsek olur mu?İlacımı içmem gerekiyor.
Tom:Tamam güzelim gidelim.
Sarah ve Draco ile vedalaştıktan sonra yatakhanemize gittik.
Psikoloji için aldığım hapımdan içtim.Bu hap muggle ürünüydü ama baya etkiliydi.
İlacı içtikten sonra kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapadım,yarın annemler geleceklerdi beni böyle görmemeliydiler.
______
Sabah uyandığımda Tom saçlarımla oynuyordu.
Tom:Günaydın,daha iyi misin?
Lana:Merak etme iyiyim.
Yataktan kalktım ve banyoya girip duş aldım,saçlarımı kuruttum ve üstüme sarı elbisemi giydim.Aynadan kendime baktığımda gayet güzeldim sadece gözlerimin altı morarmıştı.Gözlerimin altına biraz fondöten sürdüm ve evet hazırdım.
______
Dumbledore'nin odasında oturmuş annemleri bekliyorduk.
Sarah:Ay Dumbledore beni niye çağırdı anlamadım.Sizin aileniz geliyor ben napcam ki?
Sarah kendi kendine söylenirken odaya annem,babam ve profesör Snape girdi.Profesör ne alaka lna?
Narcissa:Selam çocuklar.
Anneme gülümsedim,annem yanıma oturdu ve elimi tuttu.
Narcissa:Nasılsın kızım?
Lana:İyiyim anne.
Babama baktığımda Draco ile konuşuyordu,Profesör ise yani diğer babam Sarah ile konuşuyordu.
Lucius:Çocuklar bizim size bişey itiraf etmemiz gerekiyor.
Ne itiraf edeceklerini tahmin edebiliyordum.Benim Snape'nin çocuğu olduğumu ve Sarah ile kardeş olduğumu söyleyeceklerdi.
Draco ve Sarah'a baktığımda bana göz kırptılar,sanırım onlarda böyle düşünüyordu.
Sarah:Sanırım biz sizin ne itiraf edeceğinizi biliyoruz.
Babam ile annem birkaç saniye bakıştılar sanırım telaşlanmışlardı.
Lucius:Nereden öğrendiniz?Snape yoksa senmi söyledin?
Snape:Hayır ben bişey demedim.Söyle Sarah nerden öğrendiniz?
Sarah:Koridorda Dumbledore ile konuşurken Lana seni duymuş.
Profesör bana şaşkın bir şekilde baktı ve anında kendi ciddiyetine döndü.
Lana:Bişey demeyecekseniz açıklamak istiyorum bu olayı duydum ve iyikide duymuşum yoksa siz söylemeyi bile planlamıyordunuz belki.
Sarah:Neden söylemediniz?
Snape:Hazır olmadığınızı düşündük.
Lucius:Üzülürsünüz ve yaşınız küçük olduğu için söylemedik.
Narcissa:Ben direk sadede gelmek istiyorum.
Annemin öyle demesiyle gözlerimizi anneme çevirdik.
Narcissa:Lana hala bizi ailen olarak kabul eder misin?Bizimle yaşar mısın?
Zor sorulara gelmiştik.
Lana:16 yıldır sizlerle yaşıyorum siz benim gerçek ailem olmasanız bile bana baktınız beni büyüttünüz ve beni kendi çocuğunuz gibi sevdiniz.Size bu kötülüğü yapamam bana o kadar baktınız ve siz bunu haketmiyorsunuz sanırım ben sizin hala çocuğunuz olmak istiyorum ama bir şartım var.
Lucius:Nedir?
Lana:Ben Severus Snape ve Sarah Snape'yi de ailem olarak kabul ediyorum bu yüzden onlarla istediğim zaman görüşmemi kabul edeceksiniz.
Narcissa:Tabikide izin veriyoruz tatlım.
Snape:Sarah ve beni ailen olarak kabul etmene sevindim kızım.
Profesör pardon babam bana kızım deyince hemen ona sarıldım ve ağlamaya başladım.Duygusaw olmwk.
Sarah:Ağlamayı kes bende ağlicam şimdi.
Lana:Gel beraber ağlayalım.
Sarah:Güzel göz yaşlarımı akıtamam sorry.
Sarah'ın dediğine güldüm ve ona da sarıldım.İnanmıyorke biz sister'ız.
Lana:Lan biz kardeşiz!
Sarah:Evet!
Sarah ile tekrardan birbirimize sarıldık,sanırım bugün en mutlu günlerimden biriydi.
__________
Yazarken duygulandım amık.
75 oy yeni bölüm.
Oylamayan inşallah gece kedi sevişme seslerinden uyuyamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.