70

3.5K 338 272
                                    

40.000 okunmayı geçmişiz yehuğğ bunun için pavyon kiraladım.


Tom'dan:

Ormandan çıktım ve bahçede Draco ve Sarah'ı aramaya başladım.Sonunda onları arka bahçede buldum.

Tom:Birşeyler buldum.

Elimdeki boncukları ve iğneyi onlara gösterdim.

Draco:Bunlar ney?

Sarah:Bu Lana'nın bilekliği,ona ben hediye vermiştim.

Tom:Ormanda bu halde buldum.

Draco:P-peki o iğne.

Sarah aniden elimden iğneyi aldı.

Tom:Hey aniden almasana elimden.

Sarah:Ben bunun ne olduğunu biliyorum.Babam hayvan üzerinde iksir yaparken bunu kullanıyor,hayvanları bayıltmak için.Bu iğne insanları ve hayvanları bayıltıyor.

İşte Lana'nın kaçırıldığı şimdi kesinleşmişti.


Mike'dan:

Lana'nın kaçırıldığını Riddle ve Draco'ya anlatmam gerekiyordu ama öncelikle dışarı çıkmak için Jake'den izin almam gerekiyordu.

Jake'nin odasının önüne geldim ve kapıyı çaldım.Kapıyı Jake açtı,üstündeki tişörtün birkaç düğmesi açılmıştı ve dudağı ruj olmuştu.Gözlerimi içeri kaydırdığımda Alice'nin olduğunu gördüm ve olanları anladım.

Jake:Ne istiyorsun?

Mike:Şey efendim dışarı çıkmak için sizden izin isteyecektim.

Jake:Çıkabilirsin,ama yediden önce evde ol.

Mike:Nasıl isterseniz efendim.

Hemen odasının önünden ayrıldım ve Lana'nın odasının önüne geldim,cebimden Lana'nın odasının anahtarını çıkardım ve kapıyı açtım.


Lana'dan:

Yatağımda uzanmış neler yapabileceğimi düşünüyordumki aniden kapı açıldı,bende otomatik olarak hemen yatağımdan aşağıya indim.

Lana:Sen miydin,korktum bian.

Mike:Şimdi senin kaçırıldığını Tom'a anlatıcam.Planımı da ona anlatıcam.

Lana:Plan ne?

Mike:Sen kendi planına sadık kal.Jake'e kafa tutma ve çok fazla odaya kimseyi çağırma.Ve kaçmaya çalışma rahat davran.

Lana:Uhm,pekala.

Mike:Merak etme seni buradan çıkarıcam ve kimsenin başı derde girmeyecek.

Lana:Umarım sana güvenerek hata etmiyorumdur.

Mike:Merak etme,herşeyi halledicem.

Mike hemen odadan çıktı ve kapıyı kilitledi.Bende bıkkınlıkla tekrardan yatağıma yattım ve düşünmeye başladım.Bu süreçte sevmediğim insanları bile özlemiştim.Hogwarts'da tanımadığım insanlar bile benim için önemliymiş aslında.


Mike'dan:

Hemen dışarı çıktım ve Hogwarts'a doğru yol aldım.Umarım Riddle ve Draco yaptığım plana uyarlardı.

Hogwarts'ın bahçesine geldiğimde direk Riddle ve Draco'yu gördüm,yanlarında Pansy'nin kavga ettiği kızda vardı.Hemen onların yanına ilerledim..

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin