41

6.9K 534 379
                                    

Sizce ben soft muyum dark mıyım neyim bi anlayamıyorum amk

Hadi başlayalım.

________________________

Tom'dan:

Lana kuçağımda oturmuş bana sarılıyordu.Aynı şekilde bende ona.Bana "seni seviyorum" dediğinde cidden heyecanlanmıştım.

Lana:Bu arada sana birşey itiraf etmem gerek.

Tom:Evet.

Lana:Biz geçen gün astronomi kulesinde bir anlaşma yapmıştık hatırlıyor musun?

Tom:Evet?

Lana:Birbirimize hoşlandığımız kişilerden hoşlandığımızdan emin olduğunda birbirimize söyleyecektik.

Tom:Lana ardık sadede gelir misin?

Lana:Ay dur bişey anlatıyorum anlatma zevkimi bozma.Neyse işte sen bana hoşlandığın kişiyi söyleyince ben onun sabahı o kişiyi öldürüp kendimi sana aşık etmeyi planlıyordum.

Ne Lana'da benim gibi düşünmüştü.

Tom:Aslında bende böyle düşünmüştüm.Sen o kişiyi söyleyince gece onun yatakhanesine gizlice girip öldürüp cesedini kara göle atmayı planlıyordum.

Lana:Seninki daha psikopatçaymış.

Lana'nın dediğine gülümsedim ve Lana tekrardan konuşmaya başladı.

Lana:Gerizekalıyız he birbirimizden hoşlandığımızı anlayamadık.

Haklıydı ama kendime gerizekalı sözcüğünü yediremiyordum.

Lana:Kendimizi kıskanmışız.Kendimizi öldürecekmişiz heheh.

(Hehe derken cardi b'nin hehe demesi gibi bişey bu arada sçasdmfdsşlfşals.)

Lana:Uyusakmı yarın ders var.

Tom:Dersi boşversene.

Lana:Yoksa-

Tom:Evet yarın derslere girmiyoruz.

Lana'dan:

Tom'la mutluydum.Olayları biraz hızlı geliştirsekte sonunda mutlu sona ulaşmıştık değil mi?

Tom'un yatağına yattık.Ona sarıldım ve onu koklamaya başladım.İksir dersinde aldığım aynısıydı.

Tom:İyi geceler güzelim.

Lana:İyi geceler.Bi dakka sen demin bana güzelimmi dedin?!

Dediği şeyi hala idrak etmeye çalışıyordum.Çünkü dediği şey karnımda kelebek etkisi yaratmıştı.

Bende onda heyecanlanma yaratmak istiyordum bu yüzden dudaklarımızı tekrardan birleştirdim.Evet sanırım başarmıştım.

Öpüşürken ellerimi saçlarının arasında gezdiriyordum.Nefes almak için ayrıldığımızda ona gülümsedim.

Lana:Saçların cok güzel.

Tom:Seninkilerde aynı şekilde.

Tekrar ona sarıldığımda gözlerim kapanmamak için mücadele ediyordu.Ama ben hala bu güzel geceyi yaşamak istiyordum.Ama malesef uyku kazandı.Gözlerimi güzel bir rüyaya kapadım.

▶◀

Sabah uyandığımda Tom hala uyuyordu.Bende onu izlemeye başladım.

Gerçekten yakışıklıydı.Okuldaki en yakışıklı kişi diyebilirdim.Ben bunları düşünürken tom uyandı.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin