32

6.8K 570 703
                                    

Nbr napıonuz?

Nese başlayak.

________________________

Bara gideceğimiz için üstümüzü değiştirmeye yukarıya çıktık.Sarah kıyafet odasına girdi.Bende valizimden iki elbise çıkardım hangisini giymeliydim?

Birincisi beyaz mini askılı bir elbiseydi.Bunu direk eledim.Bir tane kırmızı elbisem vardı.Ama buda çok idalıydı.Mecbur siyah elbisemi giyecektim.

Sarah giyinme odasından çıkmıştı.Oda kırmızı bir elbise giymişti.Elbisesi gayet soft ve şıktı.

Hemen makyaj yapmaya başladım.Sadece fondöten sürdüm ve dudağıma lipgloos sürdüm.Ayağıma siyah topuklularımı geçirdim ve aşşaya indim.

Aşşaya indiğimde Tom koltukta oturmuş Tv izliyordu.Üzerini değiştirmişti.Ama yine siyahtı ve kot ve sweat tişörttü.Bu çocukta heryere siyah sweat tişört ve siyah kot giyme hastalığımı var.

Tam karşısına oturdum ve bana ne tepki vereceğini merak ettim.Ama sadece baştan aşşaya süzdü ve Tv izlemeye devam etti.

Lana:Neden heryere siyah sweat tişört ve siyah kotla geliyorsun?

Tom:Canım istiyo.

Bu dediğine komik olmayan bir kahkaha attım ve yukarıya parfüm sıkmaya çıktım.

Lana:Sarah bana pahalı bir parfüm ver.

Sarah:Masanın üstünde var seç beğen sık.

Onun bu dediğine güldüm.Masadan paketini en beğendiğim parfümü aldım ve sıktım.Gerçekten güzel kokuyordu.

Sarah da o sırada kıyafet odasından çıkmıştı.Abartılı bir makyaj yapmıştı.Ve tüm parfüm şişesini üzerine dökmüştü sanırım.

Lana:Buram buram parfüm kokuyorsun.

Sarah:Neyse çok konuşmada gidelim.

Aşşaya indik ve biz indiğimizde Tom kapıda sigara içiyodu.Sarah bi ona bide giydiklerine baktı.

Sarah:Ciddimisin?!

Tom:Ne var?

Sarah:Bara gidiyoruz neden markete gider gibi giyindin?

Tom:Bi rahat bırakın insanı ya ben böyle giyinmek istiyorum.

Sarah gözlerini devirdi.Bende gülmemek için dudaklarımı bastırdım.Arabaya bindik,ama bu sefer arabayı Sarah sürmüyordu Tom sürüyordu çünkü Sarah arabayı sürmeye üşenmişti.

Sarah:Lana biliyomusun bizim burda bi kız vardı benim süpürgede uçtuğumu görmüştü sonra psikolojisi bozulmuştu.

Lana:Oha!

Sarah:Bu arada o kadar güldük eğlendik yarın güçlerimizii çalışıcaz Emma'yı bulucaz ve o gece yaşanan olayın gizemini çözeceğiz.

Tom:Niye ailelerinize söyleyi olaydan sıyrılmıyorsunuz.

Lana:Ama eğer söylersek nasıl öldürdüğümüzü o kadar adamla nasıl başa geldiğimizi soracaklar.

Sarah:Aynen biz ne cevap vericez.

Tom:Asayla tabikide.

Lana:Yalan söylemek ve ben asla aileme yalan söyleyemem.

Sarah:Bende.

Lana:Mecbur saklamak zorundayız.

Biz bunları konuşurken çoktan bara gelmiştik ve park yeri arıyorduk.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin