*Medya Tom ve Lana <3*
(◕ᴥ◕)
Sabah alarmın sesine uyandım,lanet olsun bugün ders vardı.
Yatağımdan kalktım ve banyoya yüzümü yıkamaya girdim.Dişimi fırçalarken aniden pijamamda kan gördüm.
Lana:Siktir,siktir.
Hemen yatağa geçmişmi diye baktığımda şansıma geçmemişti.Sanırım şanslı günümdeydim.
Gardolabımdan kıyafetlerimi aldım ve hemen üstüme giydim,pijamamı da kirliye attım.
*Ben regl olunca aşırı depresif sinir hastası biri oluyorum ve çok fazla üşüyorum yazın bile uzun kollu giyiyorum ve her boka ağlıyorum,balıklar yağmurda ıslanıyor diye ağladığımı hatırlıyorum.Ben regl günlerimde ne yaşıyorsam Lanaya da aynısını yazıcam*
Çantama birkaç tane ped koydum ve saçlarımı topladım.
Tom:Tanrım beni niye uyandırmadın?
Arkamı döndüğümde Tom'u gördüm sanırım uyandırmayı unutmuştum.
Lana:Alarm çaldı o kadar kalksaydın.
Tom:Lana duymamışım?
Lana:Duysaymışsın.
Tom:Senin neyin var?
Lana:Asıl senin neyin var?
Tom sanırım anlamış olacakki yanıma geldi ve bana sarıldı.
Lana:Ağğağağğağ kaplumbağalar evini sırtında taşımak zorunda.
Evet şuan bu durum için ağlıyordum nedenini bilmiyordum.
Tom:Lana boşversene kendi sorunları.
Doğru kendi sorunlarıydı neden ağlıyorsam.
Lana:Aman banane cidden.
Gözyaşlarımı sildim ve aynaya baktım,ağladığım için yüzüm domates gibi olmuştu.
Lana:Ağlamak için çok seksiyim.
Banyoya girdim ve yüzümü yıkadım,yüzümdeki kızarıklık az da olsa gitmişti.
Tom:Bi ağrın falan varmı?
Lana:Hayır,bende ağrı olmuyo.Sadece üşüyorum.
Tom:İstersen derslere girmemen için prafösörleri tehtit edebilirim.
Lana:Saçmalama okuldan atılırsın.
Tom:Kimse beni okuldan atamaz.
Lana:Neyse boşver zaten derslere girmek istiyorum,derslere girmeyi özledim cidden.
Ders iksirdi bizde iksir sınıfına doğru ilerledik,geç kalktığımız için kahvaltıya yetişememiştik.
Koridorda yürürken Sarah ve Draco ile karşılaşmıştık.
Sarah:Babam çok kızıcak.Günlerdir derse girmiyoruz.
Hızlı adımlarla iksir sınıfına ilerledik,iksir sınıfına girdiğimizde prafösör Snape çatık kaşlarla bize bakıyordu.
Sarah:Selam.
Snape:Evet bayan Snape,bay Malfoy,bay Riddle ve bayan "Riddle"
Bana bayan Riddle demişti!
I'm on a sugar crash, I ain't got no fuckin' cashMaybe I should take a bath, cut my fuckin' brain in halfI'm not lonely, just a bit tired of this fuckin'
Snape:Öhm öhm herneyse konumuz bu değil,neden hiçbir derse girmediniz?
Draco:Öğrenmek istemezsiniz Prafösör.
Snape:Pekala bunu dönem sonu konuşacağız,umarım ciddiye alıyorsunuzdur.
Sarah:Kesinlikle.
Snape:Pekala yerlerinize geçin.
----
Kaç saattir prafösörün verdiği iksiri yapıyorduk,pardon yapmaya çalışıyorduk.
Tom:Sana bayan Riddle dedi.
Lana:Bizi kesinlikle shipliyor.
Tom:Hadi bizde onun shipini gerçekleştirelim.
Dediğine güldüm ve iksiri yapmaya devam ettim.
Lana:Sen neden iksiri yapmıyorsun,bak kızıcak sana yoksa.
Tom:Yapması iki dakikamı bile almaz.
Lana:Kesin sınıfta kimse yapamadı.
Tom:Pekala hadi iddiaya girelim.
Lana:Neyine?
Tom:Eğer sen kazanırsan ben senin kölen olucam,ben kazanırsam sen benim kölem olucaksın.Kabul mü?
Lana:Kabul tabikide.
Tom iksiri yapmaya başladı,bende hemen kendi iksirimi yapmaya başladım.
-----
Dakikalardır iksir yapmaya çalışıyordum fakat her bitirdiğimde hüsranla sonuçlanıyordu.
Tom'a baktığımda çoktan bitirmişti,onun kölesi olmaya alışmam lazımdı.Boku yemiştim,sevgilim olsa bile neler yapabileceğini azçok tahmin edebiliyordum.
Tom:Köle olmaya hazırlan.
Lana:Hıh kapa çeneni.
Dediğime güldü kesinlikle sıçmıştım.
▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ Bölüm sonu █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
Biraz kısa oldu ama telafi bölüm atacağım.
45 oy yeni bölüm
😝♛ ᵍöⓡüşⓜ𝕖𝓴 üℤⓔ𝔯ᗴ βᵃ𝔶YˢS 🐻★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.