57

5.3K 458 422
                                    

Medya yüzünden bölümü yazamıyorum çösadmösğüdaspğ.

----

Sabah alarmımın sesine hemen uyanmıştım.

Lana:Tanrım sonunda yarın oldu!

Hemen banyoya girip bir saat duş aldım çünkü.....zenginiz.Aşiretimiz zenginlik!

Banyodan çıktıktan sonra en sevdiğim kıyafetlerimi giydim,saçlarıma fön falan çektim ve makyaj yaptım.

Kendime aynadan son bir kez baktım ve aşşaya indim.İndiğimde Draco kanepede oturmuş saate bakıyordu.

Narcissa:Çoçuklar biz gidiyoruz,gelin vedalaşalım.

Annemlerin yanına gittik ve sarıldık.Gidiyolar diye göbek atabilirdim.

Lucius:Biliyorum,biz gidiyoruz diye üzgünsünüz ama merak etmeyin arkadaşlarınız(!) gelecek.

Draco:Evet baba dostlarımız.

Annemler kapıyı açtı ve evden çıktı.Annemler evden çıkar çıkmaz Draco ile şarkı açıp göbek attık.

Lana:Özgürüz!

Draco:Kendimi ilah gibi hissediyorum.

Biz dans ederken aniden kapı çaldı.

Lana:Geldiler!

Draco ile aynı hızla kapıya koştuk ve kapıyı açtık ve aniden ev cinine sarıldık.

Draco:Lanet olsun!

Lana:Tanrım!

Ev cininin yüzüne kapıyı kapadık ve içeri geri girdik.Çok sinirlenmiştim.Draco ile salonda oturup beklemeye başladık ve aniden kapı çaldı lütfen bu sefer gelsinler.

Draco ile hızla kapıyı açtık.EVET BU SEFER ONLARDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tom'u gördüğümde aniden ona sarılmıştım.Tanrım onu çok özlemiştim!

Tom:Bende seni özledim.

Göz ucumla Draco'ya baktım ve Sarah'ı gördüm ağağağğa.

Kapıda dakikalarca öyle kalmıştık ve konuşmamıştık.Sessizliği bozan Sarah oldu.

Sarah:İçeri davet etmeyi düşünüyormusunuz artık?

Sarah'ın dediğine güldüm ve Tom'dan ayrıldım ve kapıyı ardına kadar açtım.

Lana:Girin ayol.Valizleri bırakın getirirler.

Biz salona ilerlerken ev cinleri valizleri yukarı taşıyorlardı.

Draco:Sarah sende bir değişiklik var.

Sarah:Ne fark etmedinmi Draco?!

Sarah'a baktığımda saçlarının aralarını kırmızıya boyamıştı.

Lana:Oha çok havalı bende istiyorum.

Sarah:Gel boyayayım.

Lana:Kendinmi boyadın?

Sarah:Evet?

Lana:İnanmam.

Sarah:İnanma.

Başımı Tom'a çevirdiğimde bana bakıyordu.Sebepsizce gülümsemiştim.Tek bildiğim onu gerçekten özlemiştim.

Lana:Nasılsın?

Tom:İyiyim,sen?

Lana:İyiyim.

Draco ve Sarah'a baktığımda gülüşüyorlardı.

Lana:Senin tatilin nasıl geçti Sarah?

Sarah:Tek başıma yalnız.Babamda yoktu sıkıntıdan patladım.Senin nasıl geçti?

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin