Gıf yine yakıyo.
_____________________
Tom'dan:
İki saatir düşünüyordum.Neden yalan söylemiştim?Neden onu kırmıştım?Gerçekten kendimi ilk defa bu kadar güçsüz ve çaresiz hissediyordum.
Saatlerdir oturuyordum bu yüzden ayağa kalktım ve odada gezmeye başladım.Gezerken ne yapacağımıda düşünüyordum.Cidden ne yapacaktım?Herşeyi mahvetmiştim.
Odada gezinirken masamda duran Lana'nın asası ve defterini gördüm.Defteri elime aldım ve yatağa oturdum.Acaba bakmam doğru olurmuydu?Aman neyse boşversene.
Defterin ilk sayfasını açtım,ilk sayfasında değişik bir yazı ile "Lana Malfoy" yazılmıştı.Gerçekten hoş duruyordu.Diğer sayfaya geçtiğimde yazışmalar olduğunu gördüm.Sanırım derste yazılmıştı.
"Sarah!"
"Ne?"
"Babanın sorduğu sorunun cevabını buraya yazsana"
"Banane kendin bul mk"
"Ya lütfen"
"Hayır"
"Seni arkadaşlıktan çıkarırım"
"Tamam be veriyorum"
"Böyle adam ol hehe"
Yazışmayı bitirdikten sonra kendi kendime gülmeye başladım.Kızlar derste böyle şeylermi konuşuyorlardı.
Diğer sayfayı çevirdiğimde bir resim vardı.Sanırım kendini çizmiş olmalıydı.Baya güzel çizmişti.Sanırım yeteneği vardı.Yan sayfaya geçtiğimde bir yazışma daha vardı onuda okumaya başladım.
"Lana Riddle'a bak."
"Niye?"
"Çok yakışıklı görünmüyormu"
"Enişten hakkında doğru konuş"
"Ne yok-"
"Şaka yaptım ciddiye alma aw"
"Şakanı skm"
"Gel sik"
"Amk"
"Gel koy"
"Hay"
"Heheh"
Ne beni cidden yakışıklımı buluyordu veya benden hoşlanıyormuydu.Bunun şakasını yapsa bile benim cidden hoşuma gitmişti ve hemen diğer sayfayı çevirdim.Diğer sayfada kırmızı birşey vardı bu da neydi böyle?Lana'nın yazdığı şeyi okumaya başladım.
"Bugün Riddle öküzü beni yere itti ve dizim kanadı.Peçetem ve asam yanımda olmadığı için deftere sildim.Burasıda böyle bir hatıra kalsın ne diyeyim."
Ne bunu ona ben mi yapmıştım.Şuan cidden kendimden nefret ediyordum.Lana'da psikopat mıydı kanını hatıra olarak saklamıştı.Hemen diğer sayfaya geçtim.
Diğer sayfada da bir çizim vardı.Sanırım Sarah'ı çizmişti.Gerçekten güzel çizmişti.Sarah'a benziyordu.Çizime biraz daha baktıktan sonra diğer sayfaya geçtim.Diğer sayfadada Draco'yu çizmişti.Herzamanki gibi güzel çizmişti.
Diğer sayfalara baktığımda boştu veya yırtılmıştı.Defteri tam masanın üzerine koyacaktımki defter elimden düştü.Yerden aldığımda son sayfası açılmıştı ve defterin sayfasında kendi çizilmiş resmimi görünce şoka uğradım.
Lana'dan:
Ağlayarak yatakhaneme çıktım ve kendimi yatağa attım.Neden ona aşık olmuştum?Neden ondan hoşlanıyordum?Beni kullanan birinden hoşlanıyordum ve bunu kendime yediremiyordum.
Lana:Bu hayatı sikeyim!
Kendimi banyoya attım ve ılık su açtım ve kıyafetlerimle suyun altına girdim.Banyo yapmak herzaman insanı rahatlatırdı.Yarım saat öylece durduktan sonra banyodan çıktım ve üzerimi değiştirdim.Üzerime kuru şeyler giydim.Ve odamdan dışarı çıktım.
Güçlü olmam lazımdı.Onun yüzünden odama kapanıp zırlanmayacaktım.Ben niye zırlanıyorum o zırlansın amk gül gibi beni kaybetti.
Slytherin ortak salonuna indiğimde az kişi vardı.Ve o kişilerin içinde Tom'da vardı.Beni görmesi için yürürken fazla ses çıkarmaya çalışıyordum.
Tom:Merak etme Lana seni fark ettim.
Onun böyle demesiyle daha fazla sinir oldum.Ahağ bide hiçbirşey olmamış gibi sakin kalması beni daha çok delirtiyordu.
Tom:Çıkın dışarı.
Çıkın dışarı deyince bende çıkış kapısına doğru ilerledim ve aniden Tom benim adımı seslendi.
Tom:Lana Malfoy burada kalıyor.
Sinirle arkamı dönüp ona baktım.Herkes dışarı çıkınca yavaş yavaş bana doğru yürümeye başladı.O bana doğru yürüdükçe ben geriye doğru yürüyordum ve aniden duvara çarptım.Aha sıçmıştım.
Tom'la aramızda beş adımlık bir mesafe vardı ve bu beni geriyordu.Bana biraz daha yaklaştı.Nefesi yüzüme geliyordu ve bu beni dahada geriyordu.Düşünsenize bişey demeden gidiyor çıldırırdım.Onun yüzünden mi bu kadar gerildim.
Tom cübbesinden defterimi ve asamı çıkardı ve bana uzattı.
Tom:Bunlar senin sanırım.
Lana:Evet mükemmel benim.
Elinden çekip aldım.İçimden umarım defteri okumamıştır diye geçiriyordum.
Tom:Merak ediyorsan defterini okudum.
Aha şimdi rezil olmuştum.
Lana:Özel hayatın gizliliği diye bir şey var bilmiyormusun sen?
Tom:Ama ben senin hayatını bilmek zorundayım.
Lana:Ne diyorsun?
Tom bana daha fazla yaklaştı ve aniden belimden tutup dudaklarımızı birleştirdi.Şu anda şoktaydım.Bilincim yerinde değildi ve ne hissettiğimi cidden bilmiyordum.
Ben ondan hoşlanıyordum evet bu yüzden bende ona karşılık verdim.Acaba karşılık vererek bir hata mı yapıyordum?Ama şu anda bunu düşünmek istemiyordum.Kendimi zevkin kollarına bıraktım.
_________________
Bi bölüm daha bitirdik ayol.
65 oy=Yeni bölüm.
Öptüm bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
FanfictionSmut içerir.Cringe olabilir yazım hatalarım olabilir çok takılmayın.