48

5.8K 465 328
                                    

Selam nasılsınız?

Buraya dertleriniz varsa yazın ayol dertleşek.

________________________

Sarah'a baktığımda oda şok olmuştu.Gözümden bir damla yaşın aktığını anladığımda ortak salondan koşarak yatakhaneme çıktım.Bunu bana arkadaşına kardeşine nasıl yapardı!

Yatakhaneme çıktım ve cübbeimi üstümden çıkarıp masamın üstüne fırlattım ve kendimi yatağıma attım.Ben bile sevgili olduğumuza alışamamıştım.Şimdi diğer insalar üstüme gelecekti.

*Dipnot:Bu yüzden okulda popüler olmayın herkes dedikodunuzu yapar*

Ağlıyordum çünkü kendimi aldatılmış hissediyordum.Aniden kapım çalındı şuanda kimseyi yanımda istemiyordum.

Lana:Defol!

Tom:Lana benim.

Tom'un olduğunu öğrendiğimde rahatlamıştım ayağa kalkıp kapıyı açtım ve anında ona sarıldım.Şuanda konuşmaya değilde sarılmaya ihtiyacım vardı.

↢↣

Kaç saat ona sarılarak durduğumu bilmiyordum ama kendimi biraz daha iyi hissediyordum sanırım şuanda Tom ile konuşabilirdim.

Lana:Tanrım olanlara inanamıyorum.

Tom yüzümü ellerinin arasına aldı ve konuşmaya başladı.

Tom:Lana kızma ama ben Sarah'ın yaptığına inanmıyorum.

Şok gözlerle Tom'a bakıyordum Sarah'ı mı savunuyordu?!

Lana:Tom saçmalama lütfen.

Tom:Lana kesin olarak demiyorum sadece içimdeki ses öyle diyor.Sarah arkadaşlarını özellikle seni kandırabilecek bir kız değil.Sana ne kadar değer verdiğini görmüyormusun?Neden böyle birşey yapsın.

Evet haklıydı ama o öğrenci Sarah'ın ismini vermişti.

Lana:Tom sen kimden şüpheleniyorsun.

Tom:Lana ben Parkinson'dan şüpheleniyorum açıkçası.

Emin olmayan bir yüzle Tom'a baktım aslında haklı olabilirdi.

Lana:Gerçekten emin değilim Tom.

Tom:Sen gidince Sarah'da ağlayarak gitti.

Sarah'ın ağladığını duyunca üzülmüştüm.Onu gerçekten kardeşim gibi seviyordum.

Lana:Ben sevgili olduğumuzu öğrendiklerine ağlamıyorum.Sarah'ın böyle birşey yapmasına ağlıyorum.Yoksa öğrenmeleri çokta umrumda değil açıkçası.Benim için önemli olan Sarah'ın neden böyle birşey yaptığı.

Sanırım en üzgün olduğum günlerden biriydi.

Pansy'den:

Bella,Sarah'ın ismini söylediğinde kendimi gülmemek için zor tuttum.Planım işe yaramıştı.Hepsi ayrılacaktı.Lana Sarah'dan nefret edecekti.Draco'da Sarah'dan ayrılacaktı.Ve bende Draco ile sevgili olabilecektim.Sadece Draco için aşk iksiri hazırlamam lazımdı.

Slytherin ortak salonunda otururken yanıma Bella ve arkadaşı Clara geldi.

Pansy:Benim dediğimi kimseye söylemediniz değil mi?

Clara:Hayır Pansy.Ama herkes bu dedikoduyu çok beğendi.

Bella:Evet Pansy bu bilgiyi bize sızdırdığın için teşekkürler.

Pansy:Önemli değil.Sizlerde benim adımı vermediğiniz için teşekkürler.O sümüklü böcek kılıklı Sarah'ın adını verdiniz.

Clara:Evet sen öyle istemiştin.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin