24

7.4K 454 491
                                    

Naber lan

bu elbise kazandı bu arada :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu elbise kazandı bu arada :)

neyse başlayım çok konuştum.

____________________________

Tatil Günü.

Sabah uyandım.Bugün tatile girecektik bu yüzden mutluydum.Dracoyu uyandırdım ve üzerimi giydim.Elbisemin üzerine cübbemi giydim ve hazırdım.Aynaya baktığımda gözlerimin altının biraz morarmış olduğunu gördüm.Bu yüzden biraz kapatıcı sürdüm.

Dracoyla hazırlanmıştık.Draco bişey giymemişti aslında beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon.Çok yaratıcı.Ortak salona gitmeden önce biraz parfüm sıktım ve hazırdım.

Aşşaya indiğimizde herkes çok güzel giyinmişti ve mutluydu.Slytherin masasına ilerledim ve boş bir yere oturdum.Beş dakika sonra yanıma Sarah geldi.Gerçekten etkileyici görünüyordu.

Sarah:Ay çok mutluyum eve gidiyorum.

Lana:Bende size geliyorum.

Sarah:Oha!

Sarah'ın kafasını çevirdiği yere kafamı çevirdiğimde kime baktığımda o kişinin Tom olduğunu gördüm.

Yazardan:Ehheheeh.Burayı yazarken hep sırıttım.

G-gerçekten etkileyici görünüyordu.Sade giyinmişti ama yinede etkileyiciydi.Hemen ciddiyetimi toplayıp önüme döndüm.

Sarah:WaW

Lana:Öhm.

Sarah:Tanrım çok şık giyinmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarah:Tanrım çok şık giyinmiş.

Lana:Sadece kıyafeti güzel bence.

Tom'un etrafına bir çok kız toplanmıştı ve nedense bu benim sinirlerimi alt üst ediyordu.Neden sinirleiyorumki banane.

Dumbledore kürsüye çıktı ve herkes yerine oturdu.

Dumbledore:Meraba çocuklar nasılsınız?Gördüğüme göre herkes ailesine kavuşacağı için mutlu.Neyse uzatmadan hemen bina puanlarını söyleyeyim.

Heyecanlanmıştım çünkü binamın kazanmasını istiyordum.Dumbledore konuşmaya başladı.

Dmbledore:Evet dördüncü olan bina 230 puan ile Rawenclaw.

Rawenclaw masasına baktığımda herkes üzgün görünyordu.Onlara acıyorum cidden.

Dumbledore:Evet 300 puan ile üçüncü olan bina Hupplepuff.

Hupplepuff binasından oflamalar yükseldi.Tanrım kazanabileceklerinimi sanıyorlardı.

Dumbledore:Ve birinci olan bina  gryffindor.

NE Tanrım bu yaşlı bunak kesin bunlara torpil yapmıştı.

Slytherin masası Gryffindor binasına ölümcül bakışlar atıyordu kesin kavga çıkacaktı.

Bölüm kupasını Gryffindor aldı.Yemek yedik ve trene binme zamanımız gelmişti.

Trene bindik Sarah ile aynı yere oturduk ve direk konuşmaya başladık.

Sarah:Birkaç Slytherinli sanırım Gryffindorluları dövmüş.

Lana:Lan keşke benide çağırsalardı canım sıkkın zaten stres atardım.

Sarah bu dediğime kıkırdamaya başladı ve aniden kapı açıldı.

Adrian:Bakın Gry'lerin elinden bölüm kupasını aldık.

Lana:NE!?

Adrian:Tom'la hepsini tehtid ettik ve verdiler.

Sarah:Olum malmısınız Dambıl bunu öğrense bizi okuldan şutlar.

Tom:Merak etme şutlayamaz.

Sarah Tom'a iğneleyici bakışlarını fırlattı ve Adrian ile konuşmaya devam etti.Tom aniden yanıma oturdu.

Lana:Ne var?

Tom:Yanına oturduğum için bişey olmasımı gerek?

Tanrım neden herşeye bi cevabı vardı.

Tren hareket etmeye başladı ve yolculuk başladı.

Sarah:Kupayı onların elinden nasıl aldınız?

Tom:Adrian anlattıya.

Sarah:Tehtid etmişsiniz.Ne dedinizki?

Tom:Eğer bölüm kupasını bize vermezlerse onları öldürüp cesetlerinin üzerine bıçak ile resim çizip sonrada yakacağımı söyledimç

Sarah&Lana:NE?

Bu kadardı bb.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin