101

3.7K 267 335
                                    

Vote ve yorum sınırını geçemediniz buyüzden size küstüm :/

_______________

Aradan 1 hafta geçmişti,müritler hergün insanlar getiriyordu.Bulanıklarsa öldürüp kanlarını süzüyorlardı.Süzülen kanı vampir mürtilere veriyorlardı.

Melezler ise fakir iseler ölüyorlardı,zengin iseler ölmüyorlardı zindanlarda kalıyorlardı.

Safkanların da aynı şekilde fakir olanlar ölüyordu,zengin olanlar da ya müritlere katılıyolardı yada evimizin bahçesinde koruma olarak çalışıyorlardı.

Büyücülük dünyasındaki çoğu kişi ölmüştü buyüzden büyücüler muggle dünyasına kaçıyorlardı.

Hogwarts da durum kritikti çoğu ebeveyn çocuklarını okuldan aldırmıştı.Dumbledore zor bir durumda kalmıştı.

Tom Dumbledore'yi öldürüp Hogwarts'ı ele geçirmeyi planlıyordu.Orayı ele geçirirsek bulanıklar birdaha okula gelemeyeceklerdi.

Bugün bir toplantı daha vardı.Mürit sayımız artmıştı.Kardeşim Emma da bize yardım ediyordu.Mahzendeki insanlara işkence ediyordu.

Üstüme siyah elbisemi giydim ve saçlarımı topladım.Bugünki toplantıda çoğu şey belli olacaktı.

Aynadan son kez kendime baktım,gözlerim uykusuzluktan morarmıştı.Biraz zayıflamıştım.Bu savaş hepimizi yoracaktı.Aynaya baktığımda eski masum beni göremiyordum.Cidden artık büyümüştüm.

Aşağıya indiğimde yavaş yavaş herkes toplantı masasına oturuyordu.Bende baş köşeye Tom'un yanına oturdum.

Lana:Selam.

Tom:Naber güzelim?

Lana:İyi.

Annem ve babamlar bize gizliden gizliye yardım ediyorlardı.Severus babam Hogwartsdaki durumları bize anlatıyordu.Annemler ise büyücülük dünyasındaki ve bakanlıktaki durumları bize anlatıyorlardı.

Tom:Bugün önemli bir gün.

Herkes dikkatle Tom'u dinlemeye başladı,sanırım herkes merak ediyordu.

Tom:Bugün aranızdan bir kişi Dumbledore'yi öldürmesi için görevlendireceğim.

Herkes telaşla birbirine baktı.Sanırım herkes korkuyordu.

Tom:Ben Draco'nun yapacağına inanıyorum.

Draco ya baktığımda kafasını olumlu anlamda salladı.Korktuğu her halinden belliydi.İlk defa birini öldürecekti.Onun için telaşlanıyordum.

Tom:Bu akşam bay Snape ile Hogwarts'a gider ve işi bitirirsiniz.Ne dersin?

Draco:Pekala.

Tom:Toplantı bitmiştir.Bu gece herkes hazırlıklı olsun.Dumbledore ölünce Hogwarts'a gideceksiniz ve bulanıklar ölecek.

Herkes kafasını olumlu anlamda salladı ve masadan kalktılar.

Sarah:Lana!

Lana:Efendim.

Sarah:Bi gelsene.

Sarah kolumdan sürükledi ve kimsenin olmadığı bir köşeye çekti.

Sarah:Draco için telaşlanıyorum.

Lana:Bende ama Tom'un bir bildiği vardır yoksa onu tehlikeye atmazdı.

Sarah:Bilemiyorum.

Lana:Merak etme bişey olmayacak hem babamızda orda olacak.

Sarah:Bu gece de en kısa zamanda biter umarım.

Lana:Merak etme Sarah.

Sarah:Neyse ben odama çıkayım biraz dinlenmek istiyorum görüşürüz.

Lana:Görüşürüz.

Sarah odasına çıkınca bende odama çıktım.Odama çıktığımda Tom çalışma masasında bişeyler yapıyordu.

Tom benle doğru düzgün ilgilenmiyordu ve bu benim moralimi bozuyordu.

Lana:Tom bişey diycem.

Tom:De?

Lana:Bana vakit ayırmıyorsun.Hep iş ile ilgileniyorsun.

Tom:Farkındayım Lana ama merak etme başarmamıza az kaldı.

Bıkkın bir şekilde yatağa oturdum ve Tom bana baktı.

Tom:Eğlenmek ister misin?

Lana:Olur.

___________________

Finale az kaldı açıkçası...

65 oy 200 yorum yb

Diğer bölüm +18 olacak.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin