49

5.8K 514 412
                                    

Medya çok haklı(!)

Bu arada baksanıza 50. bölüme geçicez zaman ne kadar hızlı geçti.Bu kitabı gecenin 3.'de taslağa yazmaya başlamıştım sğdağsdğüaspdğaüs.

___________________________________

Tom ile Sarah'ın yatakhanesine doğru yürüyordukki sesler duymaya başladık.

Sarah:Defol!

Pansy:Bi yere gitmiyorum Sarah!

Pansy'nin sesini duyunca yatakhaneye koştum.Zaten kapı açıktı.İçeri girdiğimde Sarah bir duvardan destek alıyor diğer elinide Pansy'e karşı hazır bekletiyordu.

İçeri girdiğimizi Pansy görmemişti.Sarah ise boş gözlerle bana bakıyordu.

Pansy:Ölümün benim elimden olacak.

Pansy masanın üstünde duran vazoyu aldı ve sanırım düşünceğim şeyi yapıyordu.

Pansy'nin yanına koştum ancak o benden erken davrandı ve Sarah yere düştü...

Sinirle Pansy'e baktım.Pansy ise sırıtıyordu.Yere eğildim ve Sarah'a baktım kafası kanıyordu.

Lana:Tanrım Tom Sarah'a bak!

Tom yanıma eğildi ve Sarah'ın kafasının kanadığı yere baktı.

Tom:Ben muane edebilirim.

Lana:Tamam sen Sarah'a bak ben Pansy'i cehenneme gönderip geliyorum.

Ayağa kalktım ve Pansy'e baktım.Pansy sırıtıyordu.Onun omuzlarından duvara doğru ittim ve onu köşeye sıkıştırdım.

Lana:Birdaha ona el kaldıramayacaksın.Çünkü diğerki tarafa gideceksin!

Bu dediğimle kahkaha atmaya başladım.Sinirlerim oldukça bozulmuştu.

Pelerinimden asamı çıkardım ve asamı ona doğrulttum.Ona acı çektirmek istiyordum.

Lana:Crucio!

Pansy yere düştü ve acı içinde kıvranmaya başladı.Onu duymamaları için odaya sessizlik büyüsü yaptım.Pansy yerde birkaç dakika kıvrandıktan sonra üstünden laneti kaldırdım.

Pansy yavaşça ayağa kalktı.Ağzından kanlar geliyordu.İğrenç görünüyordu.

Pansy aniden asamı elimden aldı ve kırdı.Tanrım ona asamı nasıl kaptırırdım!

Pansy:Ş-şimdi bi bok yapamazsın.

Pansy karşımda kahkaha atıyordu.Tam bana saldırcağı an Tom'da ayağa kalkmıştı.Ellerimi havaya kaldırdım ve Pansy'nin boğazını sıktım.Zavallı nefes alamıyordu.

Onun ne kadar canı yanıyorsa benim de canım yanıyordu.Onu öldürmek istiyordum bu yüzden ellerimi indirmedim.Onu duvara doğru kaldırdım ve diğer elimide havaya kaldırdım bu sefer ona daha büyük bir baskı uyguluyordum.

Aniden arkamdan biri tuttu.Arkamı aceleyle döndüm.Bu Mike'dı!

Mike:Napıyosun sen!

Beni kolumdan tuttu ve yere fırlattı Tom anında ayağa kalktı ve asasını çıkardı.

Tom:Crucio!

Mike acı içinde yerdeyken ben ağlıyordum.Neden ağlıyorsam.

Aniden odaya Draco geldi.Şok gözlerle bakıyordu.Draco Tom'un yanına gitti.Onu durdurmaya çalışıyordu ama Tom'un umrunda bile değildi.

Yazardan:Kaos sevenler bu bölümü beğendi.

İçimde değişik bir duygu vardı.Korku ve telaşın birleşimiydi sanırım.Gözümün önü buğulanıyordu.Konuşmaları duyamıyordum.İçimden bağırmak çığlık atmak istiyordum.Gözlerimi kapadım ve Avuç içlerimi sıktım ve avazımın çıktığı kadar bağırdım.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin