❀23❀

527 47 51
                                    


- I gdzie ten kurczak? - spytał starszy po przekroczeniu kuchni.

- Powinien zar- - przerwałem w połowie słysząc dźwięk dzwonka do drzwi. - Już jest.

Uśmiechnąłem się wesoło i wyminąłem chłopaka. Podszedłem do drzwi i otworzyłem je. Przed drzwiami stał dostawca z dwoma pudełkami kurczaka w ręce. Podałem mu pieniądze i zabrałem kurczaka zamykając po chwili drzwi. Wróciłem do kuchni do Yeo i podałem mu jedno z pudełek, chłopak od razu je otworzył i zaczął jeść. Po raz kolejny tego dnia się zaśmiałem i usiadłem obok blondyna na wyspie zajadając się ciepłym kurczakiem.

٭﹡❀꙳♡꙳❀﹡٭

Dochodziła już 22, a ja z Yeo oglądaliśmy kolejną bajkę. 

- Dobra ja się idę umyć i przebrać, a ty tu na mnie zaczekaj. Okej? - blondyn skinął głową i ułożył się wygodniej na kanapie. 

Wstałem z fotela i poszedłem do mojej sypialni. Wziąłem z niej piżamę i wszedłem do łazienki znajdującej się zaraz obok.

Pov Yeosang

Obejrzałem zaledwie 10 minut bajki, a po domu rozległo się pukanie do drzwi. Podniosłem się z kanapy i poszedłem do przedpokoju. Złapałem za klamkę i w tamtym momencie zdałem sobie sprawę, że miałem na sobie bluzę do kolan i krótkie spodenki, których nie było widać. Zignorowałem to i otworzyłem drzwi.

Przed drzwiami stał nikt inny jak pan Choi San. Uśmiechnąłem się przebiegle.

- Hej, jest Wooyoung?

- Cześć San~  

Podszedłem bliżej chłopaka. 

Woo zaraz wyjdzie z łazienki i to zobaczy. Idealnie.

San chciał mnie minąć w drzwiach, ale ja tylko przyciągnąłem go do siebie i oparłem o ścianę za mną. Usłyszałem otwieranie drzwi i szybko złączyłem moje usta z tymi młodszego blondyna. 

----------------------------------

Taka mała niespodzianka na weekend

I...

Zbliżamy się do mojego ukochanego 26 rozdziału...

~May

𝕊𝕒𝕟𝕗𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 || 𝕎𝕠𝕠𝕤𝕒𝕟(𝕘)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz