İyi haber sanırım yavaş yavaş buraya da yazmaya alıştım. En azından şimdilik bir sıkıntı yok 🙃
Sınır 15 oy ve 15 yorum
İyi okumalar..
...
"Sanırım benden pek hoşlanmadı. İkidir garip davranıyor."
Elime aldığım iki elbise ile bakışırken sıkıntıyla oflayıp bilgisayara döndüm ve kafamı kameraya yaklaştırdım.
-Bunu nereden çıkardığını öğrenebilir miyim Jisoo? Seni beğenmeyecek de kimi beğenecek?
Jisoo "Uzak davranıyor Lisa. İnternetten yazışırken ise tam tersi."
Kaşlarımı çatıp yatağın üzerinde duran laptopumu elime aldığım gibi masanın üzerine koydum ve sandalyemi çekip tam karşısına oturdum.
-Yani bilemiyorum belki yazışırken kendini daha rahat hissediyordur. Ya da.. neyse sen onu boşver.
Aklıma saçma sapan bir fikir gelmişti ve bunu Jisoo'ya söyleyip kafasını karıştırmak istemiyordum. Yazıştığı kişi ile onunla buluşmaya gelen kişinin farklı insanlar olması oldukça saçma bir düşünceydi ama yine de olabiletesi vardı. Bunu daha sonra daha derinlemesine araştıracaktım.
Yavaşça başını salladı "Haklı olabilirsin, sanırım onunla bu sorunumu açık açık konuşacağım."
Hafifçe gülümseyip yatağın üstünde duran iki elbiseye uzandım ve kameraya sırayla tuttum "Hangisi daha iğrenç?"
Gözlerini kısıp iki elbiseyi de dikkatle süzdü ve sonunda parmağıyla sol elimdekini işaret etti "Siyah çizgiliyi direkt çöpe göndermeye ne dersin?"
Zafer ifadesiyle gülümseyip ayağa kalktım "Bunu giyiyorum o zaman."
O bana kameradan boş boş bakarken hızla elimi salladım "Benim hazırlanmam lazım kapattım."
Hızla konuşmayı sonlandırıp diğer elbiseyi dolaba koydum ve siyah çizgili olanı üzerime giydim. Bu akşam Jungkook ile yemeye gideceğim için bilerek daha özensiz giyiniyordum. Belki de beni güzel bulmazdı ve babasına benimle beraber olmak istemediğini falan söylerdi.
Kökten çözüm, en iyisi!
Üstümü giyindikten sonra aynanın karşısına geçip çok abartmayacak şekilde makyaj yapmaya başladım. Ya da başlayamadım çünkü bu sefer de telefonum çalmıştı.
Ekranın üzerinde yazan ismi gördüğümde merakla telefonu açıp hoparlöre aldım ve bir köşeye koyup işime geri koyuldum.
-Mark artık konuşacak mısın?
Mark "Ha şey bu akşam diğer avukat arkadaşlarla bir toplantı yapacaktım da senin de gelmen lazım."
Hafifçe gülümsedim "Öyle mi? Peki bunu ne zaman ayarladın?"
Mark "Bu sabah ayarladı, yani ayarladım."
Göz devirip telefonu elime aldım ve kulağıma yasladım "O patronuna söyle çok önemli bir yemeğe çıkıyorum ve bunun için sizin o saçma toplantınıza gelmiyorum! İstiyorsa beni kovabilir."
Mark "A-anlamadım Bayan Park ne alaka? Bunu ben ayarladı-"
-Sizin karşınızda geri zekalı mı var Mark! Gelmemi çok istiyorsa kendisi arasın. Şimdi kapatıyorum bu akşam beni bir daha rahatsız etme!
Ondan bir cevap beklemeden telefonu yüzüne kapattım ve yatağın üzerine fırlatıp ayna karşısına geri döndüm. Cidden anlamayacağımı falan mı sanıyordu? Dün 'ne bok yaparsan yap' demesini iyi biliyordu. Şimdi çeksin çilesini!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempted //Chaelisa
ФанфикYüzüne bir tebessüm yerleştirip elimi nazikçe kavradı ve yumuşak dudaklarını elimle buluşturdu. Yüzüme samimiyetsiz bir gülümseme yerleştirdim ve elimi ondan kurtardım. Birkaç saat önce dudaklarıma değen dudaklarının şimdi hiçbir şey olmamış gibi el...