6.BÖLÜM

2K 154 88
                                    

Evet arkadaşlar buraya da sınır koyma vakti geldi :D 

Sınır 15 oy ve 15 yorum

İyi okumalar..

...

Gözlerimde gülmekten oluşan yaşları elimin tersiyle sildim ve koltukta arkama yaslandım. Chaeyoung'un özel jetinde Mark ile oturmuş sohbet ediyorduk. Kendisi ön tarafta olduğundan bize katılmamıştı. 

Mark "Bak bir tane daha var. Bu çok daha iyi."

Başımı olumsuz anlamda salladım ve nefes nefese konuştum "b-bence bu kadar yeter."

Dudağını büzüp yalvarırcasına bana bakmaya başlayınca hafifçe güldüm. Yaklaşık iki saat önce kendisinin eşcinsel olduğunu öğrenmiştim ve bu daha rahat davranmama sebep olmuştu. Belki de iyi anlaşabilirdik.

-Pekala. Sadece bir ta-

"Lisa! Derhal yanıma gel!"

Ön taraftan gelen bağırma sesiyle gözlerimi devirdim ve ayağa kalktım "Ben gelirim az sonra."

Mark beni başıyla onaylarken aradaki perdeyi çektim ve Chaeyoung'un özel bölümüne geçip tam önünde durdum "ne var?"

Sinirden kasılmış yüz hatlarıyla acayip seksi görünüyordu ama konumuz şuan kesinlikle bu değildi. Bunu daha sonra da düşünebilirdim.

Dudağını yalayıp göz ucuyla arka tarafa baktı "Sen burada oturacaksın."

Tek kaşımı kaldırıp kolumu göğsümde bağladım "sebep?"

Meydan okurcasına yüzüme baktı "çünkü ben böyle istiyorum."

Sıkıntıyla oflayıp karşısına oturdum ve kafamı yastığa yaslayıp gözlerimi yumdum. Onun o yüzünü görmek dahi istemiyorum.

Aramızda oluşan sessizliği telefonun çalması bölerken merakla tek gözümü açtım. Belki onu başımdan savmak için bir şey öğrenirdim.

Chaeyoung "Efendim Jennie? Evet, attığım konuma git. İstemiyor musun? Dün gece oturup konuştuk bunu, oraya git ve bir işinin çıktığını söyleyip kalk masadan. Bu kadar basit! İyi kapat telefonu! Dur bekle! Mesajları güzelce okudun değil mi? Tamam o zaman sana güveniyorum."

Derin bir nefes alıp arkasına yaslandı ve içkisinden bir yudum aldı. Jennie kimdi bilmiyorum ama uçaktan inince Mark'a sorabilirdim. Umarım kimsenin öğrenmemesi gereken bir şeyler karıştırıyorsundur da seni bununla tehdit edebilirim..

...

Önümdeki kocaman villaya bakarken merakla Chaeyoung'a döndüm "Senin İtalya'da evin mi var?"

Kısaca bana bakıp içeriye yöneldi. Ben boş boş arkasından bakarken Mark elindeki çantalar ile yanımda belirdi "Burası annesinin evi. Hiç kimse burayı bilmez. Kafasını bir şeye taktığında hep buraya geliyor."

Hafifçe başımı salladım "Annesi? O nerede?"

Mark "Bayan Park küçükken hayatını kaybetmiş. Sen sakın onun yanında bu konuyu açma."

-Anladım.

Chaeyoung adına üzülmüştüm. Ne kadar acı çektiğini tahmin edebiliyordum. Aynısını ben de yaşamıştım çünkü. Haftalarca evden çıkmadığımı hatırlıyorum..

Chaeyoung "Lisa! Hemen yanıma gel!"

Hadi ama ya! Bu sefer ne istiyor?! Bıktım artık!

Elimdeki çantayı sinirle Mark'ın eline tutuşturdum ve aceleyle içeriye girdim. Salonun ortasında dikelmiş duvardaki çizimlere bakıyordu. 

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin