Arkadaşlar çok güzel psikolojik baskı kuruyorsunuz tebrik ederim wjtwjjwjjoj
Bu arada mantık hataları varsa şimdiden özür dilerim
İyi okumalar..
...
Elimdeki havluyla saçımı kurularken göz ucuyla bahçede salonda oturan Chaeyoung'a baktım. Bugün huysuzluğu tutmuştu. Üstüne bir de benimle beraber banyoya girmek istediğinde onu reddettiğim için trip atıyordu. Cidden hasta bir Chaeyoung kesinlikle baş belasıydı.
Elimdeki havluyu sandalyenin üstüne atarken masanın üzerindeki laptopu elime aldım ve yanına ilerleyip yanağına minik bir öpücük kondurduktan sonra yanına oturdum.
Televizyonun üzerindeki bakışları bana kayarken merakla laptopa baktı "Ne yapıyorsun?"
Genişçe gülümseyip uçak bileti almak için internet sitesine girdim "Burada vakit harcamak saçma bir hal almaya başladı. Sen de daha iyi olduğuna göre dünya turumuza başlayabiliriz."
Bakışları yumuşarken ilgisiz kalmaya çalışırcasına tekrardan televizyona döndü ama arada bir bilgisayara bakıp duruyordu.
-İlk nereye gitsek sence?
Birkaç saniyelik sessizlikten sonra kumandaya uzanıp televizyonu kapattı ve bana döndü "Fransa olabilir."
Genişçe gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım ve uçak biletlerine bakmaya başladım. Chaeyoung hızla bilgisayarı kendine çektiğinde şaşkınlıkla ona bakmaya başladım.
Chaeyoung "Uçak biletini ben sonra hallederim. Önce kendimize kalacak yer ayarlayalım."
Kollarımı beline dayayıp kafamı göğsüne yasladım ve ekranı izlemeye başladım "Ben senin orada da evin vardır sanıyordum."
Alayla söylediğim şey üzerine kafasını bana çevirip ciddiyetle dudaklarını araladı "Otelde kalmak istemiyorsan ev kiralayabiliriz."
Hafifçe kıkırdadım "Sadece şakaydı." yüz hatları yumuşarken dudaklarına uzandım. Öpücüğüme hızla karşılık verirken kucağındaki bilgisayarı koltuğun üzerine gelişigüzel koydu ve beni kendine çekti. Kucağındaki yerimi alırken kollarımı boynuna doladım ve nefes nefese dudaklarından ayrıldım.
-Yine formundasın.
Dudakları yukarı kıvrılırken belindeki ellerini kalçama indirdi "Beni deli ediyorsun da ondan."
Yüzümü yüzüne yaklaştırırken kasıklarına hafifçe sürtündüm "Belki de şu otel işini daha sonraya bırakmalıyız."
Kalçamdaki elleri sıkılaşırken bu sefer o dudaklarımızı birleştirdi. Alt dudağımı dişleri arasına alıp sertçe çekiştirmeye başladığında ağzına doğru kısıkça inledim. Eli rahat durmayıp tişörtümün altından tenime ulaştığında içim ürpermişti. Nefesimin kesildiğini anladığımda yavaşça geri çekilip istekle ışıldayan gözlerine baktım.
Tişörtümü çıkartmak için harekete geçecekken aniden yüzünü buruşturmasıyla kaşlarımı çattım ve ağzından acı dolu bir inleme çıkardığında telaşla üzerinden kalktım. Eli hızla karnına giderken korkuyla yüzünü avuçladım ve bana bakmasını sağladım.
-Neyin var Chaeyoung? Korkutma beni.
Zorlama bir gülümseme olduğunu yüz metre öteden anlayabileceğim bir şekilde gülümseyip elini elimin üzerine koydu. "Yok bir şeyim korkma. S-sadece karnıma bir ağrı girdi."
Başımı olumsuz anlamda salladım "Hastaneye gidelim."
Chaeyoung "Saçmalama Lisa iyiyim ben. Bir ağrı kesici içerim bir şeyim kalmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempted //Chaelisa
FanfictionYüzüne bir tebessüm yerleştirip elimi nazikçe kavradı ve yumuşak dudaklarını elimle buluşturdu. Yüzüme samimiyetsiz bir gülümseme yerleştirdim ve elimi ondan kurtardım. Birkaç saat önce dudaklarıma değen dudaklarının şimdi hiçbir şey olmamış gibi el...